Mulla on vain Pro SL mallista kokemusta, mutta pääasiassa positiivista. Niiden leveä lesti sopi ainakin itselle hyvin. Ovat vieläkin mulla varalla kaapissa.Onko Footjoyn golfkengät kestäviä, ja löytyykö leveä lestiselle sopivia? Nyt riitti Adidaksen golfkengät, laatu pudonnut todella huonoksi, kestävät alle kauden. Nyt 1,5kk ja reklamaation kautta rahat takas, vaihtuu merkki kenkien suhteen.
Sama kokemus Adidaksesta. Ne ei tosiaan kauaa kestäneet.Onko Footjoyn golfkengät kestäviä, ja löytyykö leveä lestiselle sopivia? Nyt riitti Adidaksen golfkengät, laatu pudonnut todella huonoksi, kestävät alle kauden. Nyt 1,5kk ja reklamaation kautta rahat takas, vaihtuu merkki kenkien suhteen.
Tämän vuoden seuranmestaruuskisat mitelläänkin ensi viikolla, kuinka moni täältä on laittamassa numerolappua rintaan?
Hyvin on kestänyt kun ovat lähinnä kaapissa olleet. Eccolla menty täälläkin, omaan lättäjalkaan ollut ylivoimaisesti paras kenkä.Onko Footjoyn golfkengät kestäviä, ja löytyykö leveä lestiselle sopivia? Nyt riitti Adidaksen golfkengät, laatu pudonnut todella huonoksi, kestävät alle kauden. Nyt 1,5kk ja reklamaation kautta rahat takas, vaihtuu merkki kenkien suhteen.
Mulla on kuivan kelin varakenkinä ollut FJ nahkaiset jotka ovat kestäneet yhdellä pohjan liimauksella 8 vuotta. Ekat 5 vuotta n 40 kierrosta per kausi pelattu. Korjautin pohjan koska tykkään FJ:n kengistä.Onko Footjoyn golfkengät kestäviä, ja löytyykö leveä lestiselle sopivia? Nyt riitti Adidaksen golfkengät, laatu pudonnut todella huonoksi, kestävät alle kauden. Nyt 1,5kk ja reklamaation kautta rahat takas, vaihtuu merkki kenkien suhteen.
Kyseessä abaut 150e addut, mutta yhtä paska laatu kuin noissa Traxioneissa.Varmaan aika moni golf-ura on alkanut niillä Addun viidenkympin XXL-Traxioneilla ja ne on kyllä paskat. Yhdet vaihdoin takuuseen ja siirsin uudet ruohonleikkuukengiksi, jossa menevät just ja just. Kalleimmista Adidaksista ei kokemusta, eli malliesimerkki miksi tuollainen sisäänheittotuote ei välttämättä ole hyvä bisnisliikku.
Mä en noita halvimpia Adidaksia ole kokeillut vaan jalassa kävi Tour 360 sekä CodeChaos. Molemmat silloin sen +150 euroa uutena. Noissa se laatu oli onnetonta.Varmaan aika moni golf-ura on alkanut niillä Addun viidenkympin XXL-Traxioneilla ja ne on kyllä paskat. Yhdet vaihdoin takuuseen ja siirsin uudet ruohonleikkuukengiksi, jossa menevät just ja just. Kalleimmista Adidaksista ei kokemusta, eli malliesimerkki miksi tuollainen sisäänheittotuote ei välttämättä ole hyvä bisnisliikku. Pumat ja Eccot on nyt ja molempiin olen tyytyväinen. Pumat on kyllä aika tiukat saada jalkaan kun niissä on se joku sukka tms. Hommasin nuo ruusukkeelliset Pumat kun syksyllä pari kertaa lipsahti ikävästi draivatessa ruusukkeettomilla. Kumma ja valitettava homma kun nuo valtavat voimat ei lyöntitilanteessa välity mailanpäähän.
Kuten monella muullakin, Eccot jalassa kuokitaan. Sopivat omaan jalkaan kuin sukkahousu pankkirosvon päähän.Onko Footjoyn golfkengät kestäviä, ja löytyykö leveä lestiselle sopivia? Nyt riitti Adidaksen golfkengät, laatu pudonnut todella huonoksi, kestävät alle kauden. Nyt 1,5kk ja reklamaation kautta rahat takas, vaihtuu merkki kenkien suhteen.
Kyllä itsekin olen vähintään tuon 300 kierrosta kengilleni budjetoinut. Eli omalla pelitahdillani 10-15 vuotta. En rupea montaa sataa euroa laittamaan parin vuoden välein golfkenkiin.Minä olen aina käyttänyt kaikki kenkäni loppuun asti ja siitä vielä aika pahasti ylikin. Vuodesta 2014 alkaneella golf-"urallani" olen omistanut kolmet kengät. Kahdet viimeisimmät niistä oli Eccot, ja molemmilla tuli pelattua neljästä viiteen kautta. Ruusukkeettomat kengät, alkoi aika lähellä sliksiä jo lopussa olla ja pohja muutenkin kivasti irvistänyt.
Juuri eilen laitoin seuraavat Eccot tilaukseen. Ja kierrosmäärä per kausi on keskimäärin ollut noin 80. Koronakesän 110 maksimi (sen kesän aikana viimeksi kengät vaihtui), ja sen jälkeen 70-80 per kausi. Tällä kaudella mentäneen noin 90 kierrokseen. Eli kaikkineen näillä nykyisillänikin kengillä kierrosmäärä on varovasti arvioituna reilut 300 ja hyvin on pärjännyt, jos sieti kengän kärjen irvistyksen mukanaan tuoman veden määrän kengässä hiemankin kostealla kentällä pelatessa.
Mulla ainakin Addun CodeChaos -kengät on kestäneet oikeinkin hyvin, edellisillä mentiin varmaan yli 200 kierrosta ja nykyiset on toista vuotta käytössä ja hyväkuntoiset (tänä kesänä tosin ei kauhean montaa kierrosta ole tullut pelattua, ehkä max 20). Mitään rikkoutumisia noihin ei ole tullut, vaan parinsadan kierroksen jälkeen se kenkä alkaa vaan olemaan aika fletku, eihän ne kuitenkaan ihan määrättömästi kestä.Kyseessä abaut 150e addut, mutta yhtä paska laatu kuin noissa Traxioneissa.
Taidan kommenttien perusteella lähteä testaamaan Eccoja, kiitos @F#21 @Näkkäri @teude @Sonny Burnett !