Luulisi että palvelu- ja brändimarkkinoinnin abc olisi kansainvälisellä yrityksellä vähän paremmin hallussa kuin mitä Viasatilla vaikuttaa olevan. Saatavuutta heikennetään jatkuvasti kalliintuvalla ja täysin turhia lajeja sisältävillä paketeilla yksinoikeuden oikeutuksella sekä helpot ja iskoistuneet rutiinit tuhotaan, jotta pystytään tarjoamaan huonompi ja hankalampi palvelu itse.
Säälittävää toimintaa Viasat. Jos urheilupuoli tuottaa jo niin paljon persnettoa, että näin epätoivoisiin toimintoihin on ruvettava lisätulojen toivossa, niin onko oikea tapa lähestyä polkea kuluttajaa yhä enemmän? Miten olisi ajatusmaailman päivittäminen 2000-luvulle ja vaihtaa perspektiivi liimatukkaisen autokauppiaan katekeskeisyydestä asiakkaan helpon saatavuuden ja joustavan kulutuksen maailmaan?
Ja on muuten vielä surullista kriisiviestintääkin. Antaa vaan lumipallon ja antipatian kasvaa samalla, kun aspa laukoo ympäripyöreyksiä. Taas kerran, tervetuloa 2000-luvulle, näin ei asiota tulisi nykyaikana hoitaa. Vastaus on viipynyt jo niin kauan, että teidän on jo todettu syyllisiksi. Kaikki millä enää yritätte paikkailla tullaan tulkitsemaan selittelyksi ja valheeksi.
Bravo, bravo!