Olen itsekin sen verran vanhan liiton mies että ennemmin otan kaikki tarvitsemani kanavat ihan perinteisen telkkarin puolelle, ennemmin kuin näitä nettipalveluita. Itse toki asun kaapelissa eli kätevästi saa HD-kanavat ihan tv-kortin kautta ja kaiken haluamani urheilun sitten sieltä. On minulla toki ollut esim. Ruutu+ yhden kauden ajan käytössä, eli silloin kun se tuli kaudelle 2013-14. Sanotaanko että ehkä 80-90% ajasta sekin palvelu toimi hyvin, mutta kyllähän se pisti päätä särkemään niillä hetkillä kun palvelu ei toiminutkaan. Ei tulisi mieleenkään enää luopua tv-kortista ja ottaa "vastaava sisältö" netin kautta, koska kyllä se toimivuus on ihan eri luokkaa ja kuvanlaatukin sama. Tai itse asiassa jopa parempi, koska nettilähetyksissä etenkin se Ruudun kuvanlaatu heittelee välillä todella paljon.
Lyhyitä pätkiä minulla on ollut myös Katsomon ja Viaplayn tunnuksia käytössä, ja silloin ne toimi ilman ongelmia. Mutta kyllä tuo yhden kauden mittainen Ruutu+ tilaus vahvisti käsitystä että Suomessa ei varmaan koskaan saada näitä nettipalveluita täysin toimiviksi (no okei tämä oli kärjistys), joten kyllä itsekin valitsen sata kertaa sadasta sen tv-kortin ennen näitä.
Toki pitää muistaa että kaikilla ei ihan vastaavalla tavalla ole mahdollisuutta tilata telkkariin samoja sisältöjä, kaikki ei asu kaapelitalouksissa, joka paikkaan ei saa lautasantennia ja perinteisessä antenniverkossa ei aina ole ihan sama saatavuus kanavasisällön suhteen joka puolella Suomea.