Onhan toi center nyt ihan pirusti nykyaikaisempi ja kansainvälisempi ku areena tai halli tms. Vanhojenkin parrujen olis parempi vaan hyväksyä pikku hiljaa tää 2010-luku ja sen tuoma kielellinen( ja teknologinen) kehitys!
Ei kuulu tähän ketjuun, mut ainoo mitä TPS markkinointi vois miettiä, on että jättäis tollaset sanat ku 'jäätävä' jne. pois mainonnasta. Mun mielestä ne kuulostaa hiukan juntille, eikä oikeen sovi kuvaan, jos sitä koitetaan ns. freessata ja kansainvälistää. Esimerkiksi 'huikea' tai lainata lontoota mallia 'The Opening Night' tai 'Season Opener'.... Lainakieliset sanat ovat paljon enemmän nykypäivää ja suurimman osan aikuisista pitäisi se ymmärtää tai sitten ymmärtää googlata se. Nykynuorille lainasanat ovatkin jo, "valitettavasti", puolet äidinkielestä.