Mielipiteitä ja toiveita on monia, mutta käyttäisin lähes samaa perustelua Gigantin osalta eli kapasiteetti on harvoin täynnä Tepsin pelien osalta. Näkyvyys varsinaisilta istuimilta on mielestäni erinomainen, mutta matala tila taitaa rajoittaa hieman pöytäpaikkojen näkyvyyttä.
Tuosta olen samaa mieltä. Monesti olen kummastellutkin että miksi Kurvissa on aina tilaa.
Yhtenä syynä taitaa olla sisäänkäynnin sijainti. Tuonne ei vahingossa satunnainen kulkija eksy. Kaikki muut hallin ravintolat sijaitsevat täysin eri suunnassa.
Lisäksi ainakin aiemmin istumapaikkakäytäntö tuolla rajoitti käyttöä. Kaljaa kun ei saanut istualtaan juoda, mikä vaikutti varsinaiselta vittuilulta vaikka varmasti johtui vain lain tulkinnoista. Tiukkislinja portsareillakin löi aikoinaan yli, joten ihan kutsuvampia paikkoja tuo ei ollut. Omasta mielestäni tilanne on parantunut huomattavasti entisestä, mutta tuskinpa moni näistä muutoksista tietää.
Jos istumapaikat ja tyhjä tila lasketaan pois, niin varsinaisia näköalalla varustettuja seisomapaikkoja on varmasti melko vähän kapasiteettiin nähden? Satunnainen kulkijahan ei voi istumapaikalle istahtaa, kun ovat ostettavia paikkoja. Näinollen uskoisin että suurimmalle osalle hallin kuluttajista Giganttipubin käytännöt ovat tuiki tuntemattomia.
Edit. Sekavan viestin tarkoituksena oli siis pohtia syitä miksi kapasiteettia on käyttämättä. Olen vahvasti sitä mieltä norminpurkutalkoissa pitäisi saada myös tällainen anniskelualueajattelu urheilutapahtumissa päättymään. Kaljaa kansalle, myös katsomoissa.