Gameshöw-riittaväisäs-Julkkishyväntekeväisyys-finaali

  • 6 933
  • 281

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
KAttokaa Rockstoppia!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kai sullakin ole enneunia?
Välillä kun testaan että onko mun rätissä kloroformin haju, alan kyllä näkemään omituisia asioita. Kerran Sörsselssön hyppi pelleasussa saatanan korkealta veteen, ja toisen kerran Loirin naamaan oli kasvanut rusinoita ja se lauloi siitä miten hyvää puu on.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mitä täällä tapahtuu?
 

Liitteet

  • jorma.jpg
    jorma.jpg
    257 KB · kertaa luettu: 70

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?

Speden korvasta kasvaa jo koiranputki, miksei kukaan tee mitään!!!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Siis Kerava-kortissa sana tulee Spedeltä ja sinä keksit vihjeen lennosta. Sinun tulee pyytää se vuorollasi. Nyt vedit näemmä oman kysymyksen eli se on normaali ilman tuplia.

Ens kierroksella sit keravalainen!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä vittua! Mun piti katsella livenä tämä finaalilähetys alusta asti, mutta lehdessä oli varmaan ohjelmatiedot väärin, kun tämä onkin jo käynnissä. Onko kenelläkään lähetyksen alkuosa nauhalla, jotta voisin katsoa sen jälkeenpäin?

Helvetti, hain paikallisesta T-marketista muutaman lahtelaisen virvoitusjuomankin just tän lähetyksen takia.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä vittua! Mun piti katsella livenä tämä finaalilähetys alusta asti, mutta lehdessä oli varmaan ohjelmatiedot väärin, kun tämä onkin jo käynnissä. Onko kenelläkään lähetyksen alkuosa nauhalla, jotta voisin katsoa sen jälkeenpäin?

Helvetti, hain paikallisesta T-marketista muutaman lahtelaisen virvoitusjuomankin just tän lähetyksen takia.
Pentele! Jos olisit katsonut, olisin varmaan saanut jo pisteitä. Ei ole kiva pelata ilman yleisöä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pentele! Jos olisit katsonut, olisin varmaan saanut jo pisteitä. Ei ole kiva pelata ilman yleisöä.
No vielä ehtii hyvin kartuttamaan pistetiliä. Nyt otin hyvän asennon sohvalla ja vedin puhelimenkin irti seinästä, niin ei kenenkään tarvi häiritä.

Äh, heti mainoksia. Ja toisen kanavan Rockstopissa laulaa joku kusinen akka, kukahan lie tuokin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös