Donilla on kuulemma karmeen kokoinen seDon Johnson! Iiiikk!
rakkauden työkalu. Noin niin kuin Göstan sanoja mukaellen.
Donilla on kuulemma karmeen kokoinen seDon Johnson! Iiiikk!
Odota vaan. Olen kuullut, että tulisi sellainen Tv-sarja, jossa sama mies, ei siis Pertti vaan se Ritari Ässän näyttelijä näyttelee hengenpelastajaa aika vähissä vaatteissa.Minä katson välillä salaa Ritari Ässää kun Pertti on myöhään töissä. Hässelhöff. Iiikk, mä sulan!
Nii-i, Tä on satojen tuhansien juttu ja nä uniset ei tajua sitä!!Tuus ny @FASlapsi itte kertomaan ja vastaamaan että mää pääsen nukkumaan!
Nyt loppuu tämä vähättely tykkänään! Pertti pyörittää monen miljoonan markan bisnestä.Nii-i, Tä on satojen tuhansien juttu ja nä uniset ei tajua sitä!!
Minä otan neljän tuhannen markan haasteen!Nyt loppuu tämä vähättely tykkänään! Pertti pyörittää monen miljoonan markan bisnestä.
AATAMIMitä tarvittiin koulussa ja vois olla hallitusmuodostelmakin?
Tsiisus sä olet paska!!AATAMI
Huomenna sitten. Pistät parhaan samettipuvun yllesi niin alkaa taas näyttää paremmalta.Minä otan neljän tuhannen markan haasteen!
PUNANE!!!!!!!
Minulla on T-kaupan muovikassi kisa-asunani.Huomenna sitten. Pistät parhaan samettipuvun yllesi niin alkaa taas näyttää paremmalta.
Aa nyt mä kekkasin, tää on AATAMIN KYNÄ!Jonnet ei kyl tiedä mitään kynistä kun kaikki tehdään tikitaalisesti jollai läppärillä!!
Se on se, mikä peitettiin viikunan oksalla.Aa nyt mä kekkasin, tää on AATAMIN KYNÄ!
Toivottavasti jotkut päätyisivät tasapisteisiin niin voitaisiin ratkaista paremmuus korttipakan musta-puna-formaatilla. Speden keksintö. Tiesithän.Minä otan neljän tuhannen markan haasteen!
PUNANE!!!!!!!
En oo ikinä kuullutkaan tommosesta.Toivottavasti jotkut päätyisivät tasapisteisiin niin voitaisiin ratkaista paremmuus korttipakan musta-puna-formaatilla. Speden keksintö. Tiesithän.