Minä en ole nauttinut mitään olutta väkevämpää, joten koettakaa vaan itse pysyä tolkuissanne arvon herra.Miten humalassa sä oikein olet jo, ja ohjelma on vasta alussa!
Ei enää mesimarjalikööriä tolle Pasilan presidentille!
Minä en ole nauttinut mitään olutta väkevämpää, joten koettakaa vaan itse pysyä tolkuissanne arvon herra.Miten humalassa sä oikein olet jo, ja ohjelma on vasta alussa!
Ei enää mesimarjalikööriä tolle Pasilan presidentille!
Tuupa nuuhkasee tätä rättiä, ettei tässä vaan olisi vieno kloroformin tuoksu? Itelläni on kaikki naaman hermot palaneet tässä tulipalossa jonka koppiini avauskierroksen tuskan jälkeen järjestin, niin en haista enkä maista enää mitään. Toivottavasti näkökin menisi pian, oho nyt tuo siviilipalvelusmiehen kuva tipahti ja hän näyttää nyt tuossa kuvassa siltä että hänellä olisi aivoinfarkti.Minä en ole nauttinut mitään olutta väkevämpää, joten koettakaa vaan itse pysyä tolkuissanne arvon herra.
Thx @Patarouva ja Pori! <3Ohhoh. Elisabeth-Patarouva pelasti Ikäviksen miinuksilta. Oliko se nyt DIVARI vai kolmossarjataso? Ikävälle +200 keravalaisesta ja muille oikeinvastanneille +100.
Pistetilanne (2/10)
@Ikävänkantaja 200
@Espoon Siniset 100
@mikko600 100
@Patarouva 000
@FASlapsi -900
ToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaTJTJTJTJTJTJTJTJ
Katsopa tarkemmin!Tuupa nuuhkasee tätä rättiä, ettei tässä vaan olisi vieno kloroformin tuoksu? Itelläni on kaikki naaman hermot palaneet tässä tulipalossa jonka koppiini avauskierroksen tuskan jälkeen järjestin, niin en haista enkä maista enää mitään. Toivottavasti näkökin menisi pian, oho nyt tuo siviilipalvelusmiehen kuva tipahti ja hän näyttää nyt tuossa kuvassa siltä että hänellä olisi aivoinfarkti.
TJTJTJTJTJTJTJTJ
MC Puhuva PääToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtaja
Tj 0?TJTJTJTJTJTJTJTJ
Luin tämän puhuvan pään robottiäänellä. Tuskin tuommoisista tekoäly-paskajutuista tulee ikinä mitään hyvää.ToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtajaToimitusjohtaja
Laitatko sanan vielä minulle näkyviin?Mennään tällaisella:
Kierrettävän kanssa ylivoimainen.
En tiedä, mutta eikö kukaan ole huomannut että Spede makaa kuolleena tuolla golf-kentällä!!!!!!!!!!!Mitä luulette lähtikö Riitta Punapekan kainaloon nukkumaan?