VOI VITTUJEN VITTU EI TÄSTÄ TULLU MITÄÄN VOI PERKELEEN PERKELE
Keravaa mulleki sitte, Riitta, koko rahalla!VOI VITTUJEN VITTU EI TÄSTÄ TULLU MITÄÄN VOI PERKELEEN PERKELE
Olen aivan SUUNNATTOMAN pettynyt @Patarouva ettet sinä, SINÄKÄÄN, tajunnut että tässä viitattiin sinun aikaisempaan kysymykseen missä tusinasta hait skorpionia. Samaa tusinaa tässäkin haettiin, VOI PERKELEEN RÄHMÄ PERKELE, eikä mitään perkeleen kahvipaketteja!!!
Vastaus oli Leijona, horoskoopeissa se on mukana, ja Tami jos joku on Leijona, br Lion #jokuvitunnumero.
VOI VITTU ETTÄ MINUA VITUTTAA!!
MINÄ POLTAN KOKO STUDION!
Minäkään en tajua, muttei siinä mitään uutta.Mikä helvetin Aatami tä?
VOI PERJANTAI
No ku AA-kerhoon päästäkseen pitää varmaan juoda 12 tai siis haluta olla juomatta 12, ja sit Tami.Minäkään en tajua, muttei siinä mitään uutta.
En ymmärrä. Mennään mainoksiin.No ku AA-kerhoon päästäkseen pitää varmaan juoda 12 tai siis haluta olla juomatta 12, ja sit Tami.
Mutta itsehän vastasin 12 apinaa.
Voi perse! Ajattelin tuota, mutta olisin naisen logiikallani vastannut kaksonen kun se on vaatimattoman Juhanin oma horoskooppimerkki.Olen aivan SUUNNATTOMAN pettynyt @Patarouva ettet sinä, SINÄKÄÄN, tajunnut että tässä viitattiin sinun aikaisempaan kysymykseen missä tusinasta hait skorpionia. Samaa tusinaa tässäkin haettiin, VOI PERKELEEN RÄHMÄ PERKELE, eikä mitään perkeleen kahvipaketteja!!!
Vastaus oli Leijona, horoskoopeissa se on mukana, ja Tami jos joku on Leijona, br Lion #jokuvitunnumero.
VOI VITTU ETTÄ MINUA VITUTTAA!!
MINÄ POLTAN KOKO STUDION!
PasilaJa sitten @Patarouva ?
Lukematon määrä luettuja kirjoja etsii uutta omistajaa. Narrikin nauraa siellä.
Miten humalassa sä oikein olet jo, ja ohjelma on vasta alussa!Olkaa hyvät. Näin jo enneunen Pasilan kirjastosta ja Narrin naurusta Pasilassa.