Niin oli Lennonkin ja silti matkas Jokojokon kanssa...Eihän hän tietenkään minunkaan mukaani lähde, koska hän on hieno ihminen.
Edelliseen liittyen minua pienesti ärsyttää ettei minua ole yritetty rekrytä noihin verkostohimmeleihin kuin kerran. Sekin virolaisen ex-naapurin toimesta Zinzinoon.
En minä haluaisi antaa itsestäni mitään fiksua "ei lähde kusetuksiin mukaan" kuvaa muille, koska haluan olla kaikkien kaveri. Mutta ehkä minut tavanneille tulee sellainen kuva minusta väistämättä.
No siksi, että ihmisille on tapana antaa nimi. Ja kai se lakikin velvoittaa."Hei, tässä on meidän vasta syntynyt! Arvaatteko jo, miksi joona-annikki nimetään!?"
Älä. Mikään ei ole vastenmielisempää kun nämä siirappi-iskät ja äitylit. Voi vittujen vittu. On se hienoa kun tuli pallo jalkaan seuraavaksi vähintään 18 vuodeksi. No, ihmiset tekee valintoja. Ja ihmiset on erilaisia."Hei, tässä on meidän vasta syntynyt! Arvaatteko jo, miksi joona-annikki nimetään!?"
Aikuisilta ihmisiltä saataana.
Mulla naksuu vasen nilkka välillä todella, todella paljon. Eipä tuo ole koskaan ollut lainkaan kipeä, mutta varsinkin rappusissa tulee välillä komeaa soundia lähes joka askeleella. Aamuisin tosiaan naksuminen isointa ja taitaa loiventua iltaa kohti. Magnesiumia nappailen ja liikuntaa harrastan hyvinkin paljon.Sormien naksuttelu ärsyttää ja ällöttää. Tosi häiritsevää, kun joku alkaa vaikka kirjastossa naksuttelemaan. Jotkut saavat sen kuulostamaan kidutushuoneelta, sen verta kovaäänistä. Muistan tältä vuodelta erään herran, joka alkoi vieressä naksuttelemaan. Semmoinen RIKS, RAKS, POKS -äänähtely, että miltei korvatulpat tarvitsi. Ymmärrän, että tulee sellainen tarve naksauttaa, mutta ei sen kuuntelu ole yhtään mukavaa.
Tänään tulossa uusia sateita. Vai jokos siellä sataa?Juuri ennen sateita kitkin kasvimaata ja jopa vähän käytäviä. Oli ihan siistin näköistä. Sitten tuli sateet ja nyt näyttää olevan penkit taas iloisesti täynnä vesiheinää ja juolavehnää (rikkaruohoja). Mutta sellaista tämä kasvimaan pitäminen vaan on. Ei voi mitään... ja eteenpäin...
Aurinko paistaa juuri nyt mutta iltapäivällä pitäisi sataa... ja varmaan sataakin, ei nämä meidän meteorologit ihan kädettömiä ole.Tänään tulossa uusia sateita. Vai jokos siellä sataa?
No kai ne jotain tietää juu. Puolenpäivän aikaan alkais näköjään eka sade.Aurinko paistaa juuri nyt mutta iltapäivällä pitäisi sataa... ja varmaan sataakin, ei nämä meidän meteorologit ihan kädettömiä ole.
Pakko kyllä todeta, että tää sää ennustaja oli ihan kädetön. Haistakoot pas...Aurinko paistaa juuri nyt mutta iltapäivällä pitäisi sataa... ja varmaan sataakin, ei nämä meidän meteorologit ihan kädettömiä ole.
On. Jos ei kaapista löydy Renniee niin heitäppä pari lusikallista ruokasoodaa vesilasiin ja ykkösellä alas. Toimii ainakin itellä. Pahaahan se on.Rasittavaa tämä närästys.