Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 228
  • 6 382

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Älkääs nyt pojat tota Iisoppia kiusatko. Asiahan on niin, että jos nyt hän jonkun matkaan tältä kuppaiselta sivustolta lähtisi, niin aivan varmasti Evilin matkaan. Evilillä on ikää eli viisautta ja karismaa. Pojat, menkää kasvamaan.

Eihän hän tietenkään minunkaan mukaani lähde, koska hän on hieno ihminen.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
IS:n uutisessa, jossa kerrottiin Robert Heleniuksen penkkituloksesta (140 kg), oli kommentointi poissa. Kävin ihan vartavasten avaamassa uutisen kommenttien vuoksi ja lukemassa suomalaisesta, noin 200 kg, keskimääräisestä penkkituloksesta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä nostin just äsken 83 kiloa penkistä. Piti käydä paskalla. Nyt istahdin takaisin.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Ihmiset, jotka luulee että mua kiinnostaa niiden lasten tekemät kuperkeikat tmv. Ei siinä, saahan sitä small talkia silloin tällöin harrastaa mutta jos se keskittyy koko ajan siihen miten meidän Matti/Maija sitä ja tätä niin en mä vaan jaksa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sain aurinkoihottumaa ja se vähän ärsyttää kun kutiaa jos vähän hikoilee tai aurinko uudelleen hyväilee... ja vähän muutenkin. Pieniä punaisia näppyjä kasassa... ei ne kauniita ole. Ei sitä ole kuin dekolteen alueelle mutta ärsyttää silti.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Xenophonin March of the Ten Thousand äänikirja versiossa sanotaan lacedamonians sanassa c-kirjain s-kirjaimena. Kaikkialla muualla se on koona lausuttu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Unohdin eilen pyykit narulle yöksi. Kyllä ne tuolla vielä roikkuvat ettei kukaan ole ainakaan niitä kaikkia vienyt. En tiedä onko ne nyt kostuneet yöllä, ei varmaan, mutta ei ole minusta optimaalista roikottaa pyykkejä narulla yön ylitse kun ne olisi olleet illalla jo kuivia.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
MacBookin hiiri. Joo, tiedän, sen saa säädettyä just sellaiseksi kun tahtoo. Mut en ole viitsinyt.

K

Kiekkokatsoja

Isot kauppamarketit. Tänään oli pakko käydä.
Havaintoja:
Parkkipaikalle, vaikka jättäis auton kauas, niin aina joku Petteri änkeää viereen ja lähelle. Palatessa saa katsella onko taas uusia parkkipusuja autossa.
Pullonpalautusautomaateilla on pitkät jonot. Osa automaateista ei toimi. Jokaisella edessä olijalla on palautuspulloja täysi kärryllinen.
Kaupassa pennut kitisee, säntäilee, tai pyörähtää eteen. Hyllyjen välissä on ihmisiä juttelemassa, ja tietenkin siten, että on vaikea päästä ohi. Pulisevat niin, että eivät tajua edes väistää.
No isossa kaupassa on hieman vaikeampi löytää etsimäänsä tuotetta. Sitten kun pääsee kassalle, on jonot pitkät. Lähempänä kassaa muistan tuotteen, jota en muistanut poimia mukaan. No olkoot.
Nuoria miehiä on itsepalvelukasalla. Automaatti ei ota kaikkia tuotteita kunnolla. Pojat höpisee, -paskin kauppakokemus ikinä.

Tavarat kuumaan autoon ja pois. Alue on ruuhkainen. Yksi ystävällinen autoilija päästää mut sivusta eteensä. Kiitoksia, jotain hyvääkin markettireissulla.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajosuunnan vastainen parkkeeraaminen. Vaatii jo korkeamman tason itselleen valehtelua ajatella, että eletään edes jollain tavalla järjestäytyneessä yhteiskunnassa, kun samalla autot ovat katujen varsilla niin ja näin.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelliseen liittyen minua pienesti ärsyttää ettei minua ole yritetty rekrytä noihin verkostohimmeleihin kuin kerran. Sekin virolaisen ex-naapurin toimesta Zinzinoon.

En minä haluaisi antaa itsestäni mitään fiksua "ei lähde kusetuksiin mukaan" kuvaa muille, koska haluan olla kaikkien kaveri. Mutta ehkä minut tavanneille tulee sellainen kuva minusta väistämättä.

No tota mulla ois yks sijoituskohde ja siinä on tällainen varma 300% tuotto. Jos siirrät heti kymppitonnin mun tilille, voit nauttia tuotoista ehkä jo ensi kesänä!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meillä oli tuossa naapurissa aikoinaan vanha pariskunta... rauhallisia ihmisiä siis. Mies sitten kuoli ja rouva päätyi dementoituneena palvelutaloon. Joku aika sitten taloon muutti joku suvun jäsen, en tiedä tarkemmin mutta kylillä puhutaan niin. Auton raatoja on ilmestynyt pihaan ja usein tekno raikaa kovalla. Ja kyllä välillä ärsyttää se jumputus joka kuuluu jopa meidän pihaan. Tänään on ollut toinen setti kun Suomi-iskelmä raikaa... ja kovaa. Kuuluu hyvin tänne kun on sivuikkuna auki tuuletuksen vuoksi. Enkä nyt jaksaisi kuunnella tuota kun käyn kohta nukkumaan...
Pelle siis laulaa...
Juokse villi lapsi
Juokse kauemmaksi
Siellä kasvat vahvemmaksi
Ja vapaammaksi
Juokse henkesi edestä
Ota toivon kipinä mukaan
Taivas on täynnä kuumaa terästä
Ehkä pian, sitä ei tiedä kukaan

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Hei, tässä on meidän vasta syntynyt! Arvaatteko jo, miksi joona-annikki nimetään!?"

Aikuisilta ihmisiltä saataana.
Älä. Mikään ei ole vastenmielisempää kun nämä siirappi-iskät ja äitylit. Voi vittujen vittu. On se hienoa kun tuli pallo jalkaan seuraavaksi vähintään 18 vuodeksi. No, ihmiset tekee valintoja. Ja ihmiset on erilaisia.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Sormien naksuttelu ärsyttää ja ällöttää. Tosi häiritsevää, kun joku alkaa vaikka kirjastossa naksuttelemaan. Jotkut saavat sen kuulostamaan kidutushuoneelta, sen verta kovaäänistä. Muistan tältä vuodelta erään herran, joka alkoi vieressä naksuttelemaan. Semmoinen RIKS, RAKS, POKS -äänähtely, että miltei korvatulpat tarvitsi. Ymmärrän, että tulee sellainen tarve naksauttaa, mutta ei sen kuuntelu ole yhtään mukavaa.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sormien naksuttelu ärsyttää ja ällöttää. Tosi häiritsevää, kun joku alkaa vaikka kirjastossa naksuttelemaan. Jotkut saavat sen kuulostamaan kidutushuoneelta, sen verta kovaäänistä. Muistan tältä vuodelta erään herran, joka alkoi vieressä naksuttelemaan. Semmoinen RIKS, RAKS, POKS -äänähtely, että miltei korvatulpat tarvitsi. Ymmärrän, että tulee sellainen tarve naksauttaa, mutta ei sen kuuntelu ole yhtään mukavaa.
Mulla naksuu vasen nilkka välillä todella, todella paljon. Eipä tuo ole koskaan ollut lainkaan kipeä, mutta varsinkin rappusissa tulee välillä komeaa soundia lähes joka askeleella. Aamuisin tosiaan naksuminen isointa ja taitaa loiventua iltaa kohti. Magnesiumia nappailen ja liikuntaa harrastan hyvinkin paljon.

Niin. Olen kirjastossa töissä. Sanomattakin on luultavasti selvää, että hyvätahtoista vittuilua olen aamulla kirjojen hyllyttämisen ohella muinoin kuullut. Tahallaan en tietenkään anna sulosäärieni paukahdella.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juuri ennen sateita kitkin kasvimaata ja jopa vähän käytäviä. Oli ihan siistin näköistä. Sitten tuli sateet ja nyt näyttää olevan penkit taas iloisesti täynnä vesiheinää ja juolavehnää (rikkaruohoja). Mutta sellaista tämä kasvimaan pitäminen vaan on. Ei voi mitään... ja eteenpäin...

K

Kiekkokatsoja

Juuri ennen sateita kitkin kasvimaata ja jopa vähän käytäviä. Oli ihan siistin näköistä. Sitten tuli sateet ja nyt näyttää olevan penkit taas iloisesti täynnä vesiheinää ja juolavehnää (rikkaruohoja). Mutta sellaista tämä kasvimaan pitäminen vaan on. Ei voi mitään... ja eteenpäin...
Tänään tulossa uusia sateita. Vai jokos siellä sataa?
Oot kyllä ahkera pihajuttujen touhuaja.
Ite kun joskus asuin taloudessa jossa oli monenlaista pihalla kasvavaa juttua, niin päivittäin tykkäsin katsella kukkasia ym. Joku sanoikin, että siellä isäntä taas tarkastelee tiluksiaan.

K

Kiekkokatsoja

Aurinko paistaa juuri nyt mutta iltapäivällä pitäisi sataa... ja varmaan sataakin, ei nämä meidän meteorologit ihan kädettömiä ole.
No kai ne jotain tietää juu. Puolenpäivän aikaan alkais näköjään eka sade.

Pienet asiat jotka ärsyttää.. jaa a. Ainakin pienet kiputilat, joita on viimeaikoina ollut päivittäin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy