Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 918 285
  • 6 141

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Piti laittaa oikein patteri päälle kun täällä oli niin kylmän tuntuista. Ai miksi se ärsyttää... Saakeli nyt on kesä ja silloin ei pitäisi tuhlata sähköä lämmittämiseen. No ärsyttää tietenkin sekin että jätin koko päiväksi ikkunan auki ja siksi viileni ehkä vähän liikaa.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Nämä pitkäkoipiset kusipää mukahyttyset eli vaaksiaiset on niin vitun kuvottavia ötököitä. Makuuhuoneessani lenteli todella iso yksilö, ja minä mäiskäytin sitä Kärppien läpsyttimellä. Perkele, ei edes kuollut, vaikka osuin siihen. Huonoja kärpäslätkiä.

Just kun olin julkasemassa niin se ilmestyi uudestaan, ja mäiskäytin uudestaan ja tällä kertaa se paskiainen liiskantui tuusan nuuskaksi! Tosin siltä irtosi puolet jaloista, jotka sitten lensivät pitkin poikin ja sekin on aika ärsyttävää.
 

Liitteet

  • 20190827_012855.jpg
    20190827_012855.jpg
    197,3 KB · kertaa luettu: 248

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Netti on hidastellut keskiviikkosta saakka... Aluksi ajattelin että se on uusittu jatkoaika joka tökkii mutta tökkiminen alkoi jo aamulla... Kuin netti olisi kuullut että tulee uusi jatkoaika ja pelästynyt. No muukin tökkii kuin jatkoaika... Paikallista hitautta ilmassa ehkä. Täytyy seurailla asiaa ja ottaa sitten yhteyttä fiksumpiin tai ainakin tietotekniikkaa paremmin tunteviin että voi selvittää mikä mättää kun bitit ei kulje silmänräpäyksessä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Netti on hidastellut keskiviikkosta saakka... Aluksi ajattelin että se on uusittu jatkoaika joka tökkii mutta tökkiminen alkoi jo aamulla... Kuin netti olisi kuullut että tulee uusi jatkoaika ja pelästynyt. No muukin tökkii kuin jatkoaika... Paikallista hitautta ilmassa ehkä. Täytyy seurailla asiaa ja ottaa sitten yhteyttä fiksumpiin tai ainakin tietotekniikkaa paremmin tunteviin että voi selvittää mikä mättää kun bitit ei kulje silmänräpäyksessä.

Tökkiikö mieskin?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joidenkin tahojen pakonomainen tarve keksiä vitun tyhmiä uudissanoja. Uusimpana Veikkausliigan jatkosarjojen nimeäminen "Mestaruussarjaksi" ja "Haastajasarjaksi". Mikä vika on ylemmässä ja alemmassa loppusarjassa? Samaan sarjaan kuuluvat ainakin voittolaukauskilpailu sekä jatko-ottelu. Mulle ne ovat edelleen rankkarikilpailu ja jatkoaika.
Itse asiassa koko voittolaukaussysteemin vois lopettaa täytenä turhakkeena, kuten myös 3 vs. 3 - jatkoajat. Niillä kun on enää aika vähän tekemistä jääkiekon kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joidenkin tahojen pakonomainen tarve keksiä vitun tyhmiä uudissanoja. Uusimpana Veikkausliigan jatkosarjojen nimeäminen "Mestaruussarjaksi" ja "Haastajasarjaksi". Mikä vika on ylemmässä ja alemmassa loppusarjassa? Samaan sarjaan kuuluvat ainakin voittolaukauskilpailu sekä jatko-ottelu. Mulle ne ovat edelleen rankkarikilpailu ja jatkoaika.
Itse asiassa koko voittolaukaussysteemin vois lopettaa täytenä turhakkeena, kuten myös 3 vs. 3 - jatkoajat. Niillä kun on enää aika vähän tekemistä jääkiekon kanssa.
Tämä. Voi nyt vitun ikenet joittenkin ihmisten lapsien kanssa. Mestis... Voi ristuksen perse, se on DIVARI. Maikkari... Muutenkin ks. paskansuoltokanava on rikos ihmisyyttä vastaan niin sitten vielä tämmönen vitunaikanen "lempinimi". Se on aina ollu kolomone, ja tulee aina olemaan kolomone. Kirsi Almia vois kyllä tuupata. Vaikka kakkoseen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän ärsyttää Big Brotherin uusi kausi. Lähinnä kun pitää kuulla ja lukea siitä aina välillä. Sitten on ihmiset, jotka kertovat kuinka ei kiinnosta ja koko formaatin voisi tuhota. Tuota seuraa ihmiset, jotka kertovat kuinka aina kannattaa tehdä uusi sarja kun ihmiset puhuvat siitä.

Tässä oli postaukseeni aiheeseen liittyen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhä uudelleen huomaan omissa viesteissäni kirjoitusvirheitä, huonoja lauserakenteita ja jopa puuttuvia sanoja. Harmittaa. Johtuu varmaan lukihäiriöstäni...(tämä on siis oikeasti todettu). Sillä hetkellä kun kirjoitan niin koen että kaikki oikein enkä näe virheitä. Kun myöhemmin palaan viesteihin (en tiedä miksi) niin huomaan jotkut kököt... jotkut jää varmaan pimemtöön minulta lopullisesti. Ei ole helppoa olla vain vähän huono kirjoittaja...
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yhä uudelleen huomaan omissa viesteissäni kirjoitusvirheitä, huonoja lauserakenteita ja jopa puuttuvia sanoja. Harmittaa. Johtuu varmaan lukihäiriöstäni...(tämä on siis oikeasti todettu). Sillä hetkellä kun kirjoitan niin koen että kaikki oikein enkä näe virheitä. Kun myöhemmin palaan viesteihin (en tiedä miksi) niin huomaan jotkut kököt... jotkut jää varmaan pimemtöön minulta lopullisesti. Ei ole helppoa olla vain vähän huono kirjoittaja...
Joo mä pystyn samaistumaan. Tosin mulla ei ole mitään lukihäiriöö, mutta silti. Surullistahan tässä on se, että ei ole siitä on joku puoli vuotta, kun kirjoitin äidinkielen yo-kokeissa. Sitä ennen tuli istuttua varmaan kymmenellä kurssilla. Silti joka kerta äikän esseissä oli ne samat virheet.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sormet on niin kylmät että kosketusnäyttö ei meinaa reakoida. Vai onko tässä jotain muuta häikkää... Hitto. Nyt sormia lämmittelemään!
 
K

Kiekkokatsoja

Sormet on niin kylmät että kosketusnäyttö ei meinaa reakoida. Vai onko tässä jotain muuta häikkää... Hitto. Nyt sormia lämmittelemään!
Muualle kehoon lämmintä vaatetta, niin sormetkin pelaa. Joskus vaateinee sisäistä lämmikettä, vaikkapa kuumaa juotavaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ihmisten syömisestä lähtevä ääni. Suusta kuuluu maiskutus, nieleminen ja kaikki muu asiaan liittyvät äänet ällöttävät.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
En voi sietää laisinkaan :DD, kun viesteihin laitetaan jotain :) :) helvetin hymiöitä täällä. xD

Saatana.
Tervetuluoa nykyaikaan. Mun mielestä täällä jatkiksessa hymiöiden käyttö on kuitenkin vielä melko vähäistä verrattuna joihinkin muihin, sellaisiin sivustoihin joiden käyttäjäkunta koostuu pääosin alle kolmekymppisistä jotka ovat kasvaneet ja kehittyneet sukupolvessa, jossa hymiöiden ja emojien käyttö on täysin arkipäiväistä.
 
K

Kiekkokatsoja

Jos on isoja ongelmia, ei tähän ketjuun tarvitse kirjoittaa. Tai jos on isoista, taikka monimutkaisista ongelmista päässyt eroon, tuskin silloinkaan on tänne kirjoitettavaa.
Joskus sitä ihminen murehtii ihan turhaan, pienistä asioista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös