Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 921 111
  • 6 150

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ärsyttää hiiri tai mikälie katolla rapistelemassa. Kyllä minä haluaisin tuon rapistelijan poistuvan tuolta välikatosta. Myrkyt ja lossat on viritetty... Kyllä se vielä tuottaa tulosta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ärsyttää hiiri tai mikälie katolla rapistelemassa. Kyllä minä haluaisin tuon rapistelijan poistuvan tuolta välikatosta. Myrkyt ja lossat on viritetty... Kyllä se vielä tuottaa tulosta.
Toivo, että niitä olisi enemmän. Voisit saada lähes ilmaisen lihakeiton.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toivo, että niitä olisi enemmän. Voisit saada lähes ilmaisen lihakeiton.
Jos ne keittoon laitetut hiiret ovat syöneet myrkkyä niin kuoleeko itse sisäiseen verenvuotoon? Vai pitäiskö varata K-vitamiinit messiin... Kyselee tietämätön kokeilevan keittiön kokki!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ne keittoon laitetut hiiret ovat syöneet myrkkyä niin kuoleeko itse sisäiseen verenvuotoon? Vai pitäiskö varata K-vitamiinit messiin... Kyselee tietämätön kokeilevan keittiön kokki!
Kyseiset myrkyt ovat tarkoitettuja ehkä noin 15 grammaa painaville otuksille. Oletus: keskivertonaisena painat 55 kiloa, joten sinun turmiollisessa herkkusopassasi pitäisi olla arviolta liki 4000 hiirtä.

Eli anna mennä vain… K-vitamiinit, arrakki ja selleri piristävät ko. sopan makua. Muista kumminkin poistaa hiiristä niiden pintakarvat, vatsa ja peräsuoli. Minulle, heuristiselle kokille, tuli niistä melkoinen ripuli.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyseiset myrkyt ovat tarkoitettuja ehkä noin 15 grammaa painaville otuksille. Oletus: keskivertonaisena painat 55 kiloa, joten sinun turmiollisessa herkkusopassasi pitäisi olla arviolta liki 4000 hiirtä.
Tämä selvä! Ja vaikka olen hyvin keskinkertainen ihminen niin olen keskiverto naista isompi niin hiirien tappavamäärä on enemmän kuin 4000.

Ja ettei meni ihan jatkuvaksi OT:ksi niin ärsyttää kun lehdet ei putoa kaikista koivuista että pääsisi tekemään syksyn loppuharavoinnin. Kaikki haravointi on vähän kuin puuhastelua jos lehtiä on vielä puissa. No ihan ulkoilun ratoksi voi rapsutella... Ja onhan se jo haravoitu ja pois kiikutettu lehtimassa sitten pois loppuharavoinnista.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja ettei meni ihan jatkuvaksi OT:ksi niin ärsyttää kun lehdet ei putoa kaikista koivuista että pääsisi tekemään syksyn loppuharavoinnin. Kaikki haravointi on vähän kuin puuhastelua jos lehtiä on vielä puissa.

Taloyhtiössämme oli tänään pihatalkoot ja nurkat nuoltiin, kuten kuuluu. Ei siinä, mutta puut ja puskat ovat vielä piukassa lehtiä. En osallistunut tähän mukahilpeään toimintaan tietenkään. Haravoin pihani kun lehdet ovat pudonneet. Ellei sitten talvi yllätä puutarhtonttua. Kuten viime vuonna.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Nykyinen suuntaus erilaisten asetusten vaihtamisessa.

Aiemminhan asetusten vaihtaminen meni siten, että mennään valikkoon, vaihdetaan haluttu asetus, kuitataan esim. OK-näppäimellä, jonka jälkeen poistutaan asetusvalikosta. Nykyinen suuntaus on sellainen, että vaihdetaan haluttu asetus ja poistutaan valikosta/suljetaan valikko. Mua vaivaa joka ainoa kerta, että vaihtuiko se asetus nyt varmasti haluamakseni. Aiemminhan asetusvalikossa pystyi kikkailemaan mitä tahansa, mutta jos poistui varmentamatta (=OK tai vastaava), asetukset jäivät ennalleen. Nykyään vastaava teko muuttaa asetukset. Tämäntyyppinen epäloogisuus on lisääntynyt huomattavasti viime aikoina ja kaikissa laitteissa: tietokone, televisio, puhelimet jne. Mikä hiivatin järki tossa on? Joo, ymmärrän, että yksi välivaihe (varmennus) jää pois. Mun mielestäni nykyisellä tavalla on hemmetin paljon helpompaa sotkea asetukset vahingossa aivan päin persettä.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Väänsin juuri pizzataikinan huomiselle. Miksi muovikelmulle on annettu sellaiset toimintaohjeet, että on tärkeää takertua kaikkialle muualle, paitsi siihen muovikippoon, jonka haluaisin ko. kelmulla peittää?
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja toinen pieni asia: miksi omien lasten paska haisee niin pahalta, vaikka olen kokeneempien lapsellisten suusta kuullut totena väitteen "ei se omien lasten paska haise niin pahalta"? T: isyyslomalla oleva, akka töissä
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ja toinen pieni asia: miksi omien lasten paska haisee niin pahalta, vaikka olen kokeneempien lapsellisten suusta kuullut totena väitteen "ei se omien lasten paska haise niin pahalta"? T: isyyslomalla oleva, akka töissä

Ettei tässä olisi käynyt niin, että väite pitää paikkaansa. Kysäiseppä posteljoonia joku kerta haistamaan noita tuotoksia ja kertomaan haiseeko pahalta va ei?
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ettei tässä olisi käynyt niin, että väite pitää paikkaansa. Kysäiseppä posteljoonia joku kerta haistamaan noita tuotoksia ja kertomaan haiseeko pahalta va ei?
Löytyihän se selvyys tähänkin mieltä askarruttaneeseen asiaan. Täytyypä tarkkailla lähipiiriä, löytyiskö joku joka ei ala yökkimään kun pojalla on paskat taas housussa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väänsin juuri pizzataikinan huomiselle. Miksi muovikelmulle on annettu sellaiset toimintaohjeet, että on tärkeää takertua kaikkialle muualle, paitsi siihen muovikippoon, jonka haluaisin ko. kelmulla peittää?

Säilytä kelmua pakastimessa. Helppo leikata eikä se mene ryttyyn.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Se kun astuu sukat jalassa kylppäriin eikä muista varoa vielä suihkun jäljiltä märkää lattiaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Facebookin ja Spotifyn heikko toimivuus pöytäkoneella pistää kyllä vituttamaan. Kännykällä toimii näppärämmin, mutta tuntuu vähän hölmöltä kuunnella kännykästä musiikkia tietokoneen ääressä istuessa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Väänsin juuri pizzataikinan huomiselle. Miksi muovikelmulle on annettu sellaiset toimintaohjeet, että on tärkeää takertua kaikkialle muualle, paitsi siihen muovikippoon, jonka haluaisin ko. kelmulla peittää?

Sori kun vanha lainaus mutta tuo on tekniikkalaji, vedä se kelmu ensin sen kipon yli ja leikkaa sitten. Jää kuin purkka tukkaan kiinni eikä mene ryttyyn.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmiset, jotka jättävät ostoskärryjään lojumaan sinne tänne. Niitä löytyy parkkipaikoilta... kulkureiteiltä. Vaikka ei olisi pitkä matka viedä kärrykatoksiin. Vaikka kärryn olisi saanut pantitta niin kai sen voisi palauttaa kaltaistensa luokse. Sieltä ne muut löytää sen.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Ihmiset, jotka jättävät ostoskärryjään lojumaan sinne tänne. Niitä löytyy parkkipaikoilta... kulkureiteiltä. Vaikka ei olisi pitkä matka viedä kärrykatoksiin. Vaikka kärryn olisi saanut pantitta niin kai sen voisi palauttaa kaltaistensa luokse. Sieltä ne muut löytää sen.
Eipä tuo mitään. Joskus olin paikallisessa Prismassa pullopoikana ja työhön kuului myös kärryhommat. Se, että niitä keräsi pitkin parkkipaikkaa (varsinkin jos kyseessä oli isot kärryt tai ylätasot), mutta viimeisen kierroksen päätteeksi kun huomasi, että ihan laitimmaisessa kulmassa oli kärryt niin se kyllä välillä kaihersi. Tai sinä yhtenä päivänä viikossa, kun vangit kävi ostoksilla... Voi helvetti sitä roudaamista normipäivään verrattuna jossain loskakelissä. Vankien bussi oli siis tyhjän katoksen vieressä, jonne jättivät kärryt, että ei se yleensä paha rasti ollut järjestellä, mutta niitä kärryjä kyllä riitti. Tosin aika usein niistä sai vähän ylimääräistä kun kärryn koloon oli jäänyt vähän ylimääräistä. Muistan senkin kerran kun sain kokonaiset 2,5 euroa!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Pulkkinen-banneri, joka on viime aikoina ollut palstan melkein jokaisella sivulla. Photoshopatkaa sille edes paita päälle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Television tietovisaan osallistuvat teinit, jotka huutavat television äänentoiston paskaksi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sitä, että bussissa tullaan viereen istumaan, vaikka olisi vielä tyhjiä penkkirivejä (ei koske ihmisiä, joilla on vaikea liikkua).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se että virallisissa, julkaistuissa ristikoissa, joista laatijalle vieläpä kaiketi jokunen lantti maksetaan, on aivan käsittämättömiä ja niin kaukaa haettuja "vihjeitä" että jopa Krobben kiperien kolmen pisteen vihjeet kalpenevat. Semmoisia mitä ei kukaan järjellä ajatteleva pysty ilman absinttia ja kärpässieniä päättelemään. Tai sitten jos niissä on aivan selkeitä virheitä, esim. Ukrainassa=Minsk tai Jimi=HendriCKS, yms yms. Tekisi mieleni tehdä näin laatijantollolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös