Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 966 381
  • 6 384

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmiset, jotka paskalla käynnin jälkeen

1) jättävät paskaraidan pöntön pohjalle
2) eivät pese käsiään

Ihan koristeenako se vessaharja ja käsienpesuallas siellä vessassa on?

bonuksena vielä kolmas
3) ne, jotka käyvät vessassa,käyttävät viimeisen palan vessapaperia tai käsipaperia, mutta eivät vahingossakaan viitsi hakea uutta paperia tilalle.

Mikä vittu siinä on niin vaikeaa, että aikuisia ihmisiä pitää opettaa käymään paskalla?

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nuuskan käyttö julkisissa kulkuvälineissä. Aina yhtä karmeaa, kun se eltaantunut haju käy nenään suljetussa tilassa.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nuuskan käyttö julkisissa kulkuvälineissä. Aina yhtä karmeaa, kun se eltaantunut haju käy nenään suljetussa tilassa.

Hajuista myös hajuvesillä ja partavesillä läträävät. Varmaan mukava jonkun astmaatikon olla siinä kun tämmöinen ns. tervekin ihminen meinaa mennä tukkoon tuollaisen istahtaessa lähelle.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Ihmiset, jotka paskalla käynnin jälkeen

1) jättävät paskaraidan pöntön pohjalle
2) eivät pese käsiään

Ihan koristeenako se vessaharja ja käsienpesuallas siellä vessassa on?

bonuksena vielä kolmas
3) ne, jotka käyvät vessassa,käyttävät viimeisen palan vessapaperia tai käsipaperia, mutta eivät vahingossakaan viitsi hakea uutta paperia tilalle.

Mikä vittu siinä on niin vaikeaa, että aikuisia ihmisiä pitää opettaa käymään paskalla?
Muun kanssa olen kyllä samaa mieltä mutta enhän minä nyt vaivaudu mitään paskaraitaa millään harjalla hinkkaamaan, varsinkaan jos se on siellä pohjalla veden alla. Jos siinä pöntön seinämillä on jotain jälkiä, niitä koitan käsisuihkulla huuhdella mutta jos ei lähde, niin olkoon. Jos seuraava käyttäjä ei kestä ajatusta, että pöntössä on ollut ja ehkä edelleen on minun ulostettani, pitäköön minua rauhassa sikana. Mutta enpä minä nyt muutenkaan muiden kodeissa pasko.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Meillä on kanssa konttorilla tollasia minä-minä-tyyppejä, jotka on ihan liian ylhäisiä ihmisiä koskemaan vessaharjaan. Sääli, kun niiden äityleillä ei ole kulkuoikeuksia meidän kerrokseen.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikö täällä Jatkoajassa ollut niitäkin, jotka käy joka päivä paskalla. Mitä siinä oikein pitää syödä.

Joskus muistan lukeneeni että joku kävi rappukäytävässä alasti kusemassa ja paskomassa ja jäi sitten siihen sotkuunsa vielä pyörimään. En kyl muista kuka se oli. Varmaan se sama joka paskoo joka päivä.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kaveri muutti yhteen näistä uusista "monisukupolvikortteleista". Näiden tarkoitus on siis luoda yhteisöllisyyttä asukkaiden välille. On yhteisökoordinaattoria joka yrittää järjestää asukkaille yhteistä ajanviettoa, on yhteinen punttisali, yhteinen sähköauto ja yhteinen kahvila. Kuinka ollakaan tuon yhteisön yhteishenki on tällä hetkellä täysin perseestä, taloyhtiöön luodaan natsimaisia sääntöjä, sähköauton pellit on mällätty ja kaikkia vituttaa. Naapurikyttäys on huipussaan ja varoituksia ja huomautuksia satelee.

Itseäni tämän ei pitäisi oikeastaan edes koskea koska en tuolla asu mutta pistää pienen vitutuksen pintaan silti. Ihmetyttää se että tässä maassa edes yritetään(ja oletetaan että onnistuisi) tuommoista yhteisöasumista kun ei suomalaiset muutenkaan osaa kerrostaloissa tehdä muuta kuin kytätä ja valittaa naapureille.
Jessus mikä painajainen. En voisi kuvitellakaan asuvani tuollaisessa. Normi kerrostalomeininkikin on liikaa minulle.

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Huono käyttäytyminen toista ihmistä kohtaan. Varsinkin narsismimainen käytös, ylimielisyys ja turha vittuilu.

Kyllä. Ja varsinkin kun tuo narsisti on oma esimies, niin ei ole kivaa, ei. Onneksi sieltä pääsi pois.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hajuista myös hajuvesillä ja partavesillä läträävät. Varmaan mukava jonkun astmaatikon olla siinä kun tämmöinen ns. tervekin ihminen meinaa mennä tukkoon tuollaisen istahtaessa lähelle.

Astmaatikkona ja muutenkin keuhkosairana vahvistan tämän, partavesi/hajuvesiläträäjät joutaisivat minun puolestani hengittämään vaikka pakokaasuja sellaisen rekan suljettuun takakonttiin jonka kyljessä on saksalaisten omima vanha intialainen auringonkehrän merkki.

Ei luulisi olevan vaikeata kenenkään tajuta, ettei kenenkään ole tarkoitus kaataa puolta litraa kyseisiä aineita päälleen. Henkilökohtaisesti epäilen ylenmääräisen hajusteilla läträämisen liittyvän heikkoon omakohtaiseen hygieniaan jota peitellään valtavalla löyhkäpilvellä.

Ralph

Jäsen
Jimmy Howard yksivuotiseen jatkosopimukseen Red Wingsin kanssa - kokonaisarvo 5,1 miljoonaa dollaria

Sopimuksen kokonaisarvo on hauska termi tässä, kun on yksivuotinen soppari. Sillä sekä sopimuksen arvo ensi kaudella että kokonaisarvoltaan on tietenkin sama. Ymmärrän kokonaisarvon termin käyttämisen, kun kyseessä on vaikkapa neljävuotinen sopimus.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jimmy Howard yksivuotiseen jatkosopimukseen Red Wingsin kanssa - kokonaisarvo 5,1 miljoonaa dollaria

Sopimuksen kokonaisarvo on hauska termi tässä, kun on yksivuotinen soppari. Sillä sekä sopimuksen arvo ensi kaudella että kokonaisarvoltaan on tietenkin sama. Ymmärrän kokonaisarvon termin käyttämisen, kun kyseessä on vaikkapa neljävuotinen sopimus.

Palkka plus allekirjoituspalkkio = sopimuksen kokonaisarvo.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mainokset jotka ilmestyy ohjelman alanurkkaan. Esiintyy vissiin MTV:n kanavilla. En kyllä paljon niitä kanavia katsele mutta ärsyttää kun mainokset hiipii paikalle jo kesken ohjelmaa. Enkä edes muista mitä näissä "nurkkamainoksissa" on mainostettu eli ei toimi minuun se mainonta.

Ärsyttää ne jotka nuolaisevat sormeaan kääntäessään lehdestä sivua. Kivasti pöpöt leviää, kun kaikki sormennuolijat lukevat samaa lehteä.

Ja toinen vielä:

Ärsyttää yhden tuttavani miehen kutsumanimi, joka on Juhku. Ärsyttää niin, että olen vähällä haljeta aina kun se tulee mieleen, olen tästä syystä myös rajoittanut yhteydenpitoa tähän tuttavaan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensi yöstä varastetaan yksi tunti. No syksyllä sen saa takaisin mutta ei se nyt yhtään ilahduta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ärsyttää ne jotka nuolaisevat sormeaan kääntäessään lehdestä sivua. Kivasti pöpöt leviää, kun kaikki sormennuolijat lukevat samaa lehteä.
Itsehän kastan hyppystä muijan hameen alla sivuja käännellessä. Jos ei ketään ole lähettyvillä niin sipaisen yksisilmäiseni nokassa killittävän kiimankyyneleen peukun, etusormen ja keskarin väliin, hypistän niin notta kaikki kostuu ja vot, taas on auvo kääntää uusi lehti.

Ärsyttää yhden tuttavani miehen kutsumanimi, joka on Juhku. Ärsyttää niin, että olen vähällä haljeta aina kun se tulee mieleen, olen tästä syystä myös rajoittanut yhteydenpitoa tähän tuttavaan.
Mutta aatteleppa jos se olisi Jutku. Siis se kutsumanimi, ei se syntymävika. Antisemiittinä pitäisivät sua aina tuttavaasi kutsuessa ja leimatuksi joutuisit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy