Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 923 443
  • 6 153

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hattupäiset miehet ja naiset autonratissa. Jostain syystä nuo kaksi asiaa korreloi melkoisesti huonon liikennekäyttäytymisen kanssa.
Isoisä vainaa antoi jo vajaa 30 vuotta sitten ajovinkkejä juuri kortin saaneelle SamSpadelle:
Varo liikenteessä kaikki hattupäisiä kuskeja, kaikki naisia, sekä mersu että Ladakuskeja.

Joku vetää herneen nenään kohta, koska
"Nainen ratissa on auto ilman kuljettajaa"
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Klikkasin itseni vahingossa Sportin osioon sisään, koska Jukurit tuli sotkemaan hyvän järjestyksen ja Tappara joutui vaihtamaan puolta. Menetin ainakin kolme sekuntia aikaa elämästäni.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Klikkasin itseni vahingossa Sportin osioon sisään, koska Jukurit tuli sotkemaan hyvän järjestyksen ja Tappara joutui vaihtamaan puolta. Menetin ainakin kolme sekuntia aikaa elämästäni.

Minä olen kironnut tässä samaa, kun joka kerta meinaa mennä tuonne Kärppien osastolle kun Lukko hyppäsi rivin oikealle laidalle. Ja mikä pahinta niin juuri kun tuohon tottuu niin siitä lähtenee Blues pois ja taas menee sekuntikaupalla ylimääräistä aikaa elämässä tuohon arpomiseen. Kyllä ahistaa!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hemmetti, vasen sierain tuottaa hulluna räkää, mutta oikea ei. Tuntuu niistäminen ihan aivoissa asti.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Yle on lähtenyt kopioimaan suurta maailmaa ja sijoittanut kanavaikonin alle olympiarenkaat. Ei kai tätä joudu katsomaan kisojen päättymiseen asti.
 
Facebookissa ihmiset, jotka jakavat oikeita tahi kusetuskilpailuja, joissa on mahdollisuus voittaa jotain aivan huikeeta kuten pleikkari tai ämpäri. Tulee välitön vitutus ja asianomaiset siirretään suoraan vilttiketjuun. Muutenkin tuntuu, että face on nykyään pelkkää meemiä ja tägäilyä ja roskakilpailuja sekä muuta todella olennaista skeidaa. Someahdistus!
 

zunter

Jäsen
Ärsyttää kun jossain ilmoitetaan alkamisaika tyyliin "Match starts 14:00 PST" tai "Match starts 13:00 MSK"

Miksei voida ilmoittaa tyyliin "Match starts 14:00 UTC+3" niin tajuaisi heti paljonko on aika eroa? Aina joutuu netistä tarkistamaan mikä aikavyöhyke on kyseessä.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Yritä tässä nyt sitten keskittyä opiskeluun, kun ikkunasta näkyy kaukaisuudessa Linnanmäen hieno, uudehko vapaapudotuslaite, jonka "vaunu" on nyt ollut tuolla huipulla jumalauta varmaan kokonaisen vartin. Miksei herra Linnanmäki ymmärrä, etten voi keskittyä mihinkään ennen kuin näen sen putoavan, niin kuin aina ennenkin? Ärsyttää!
 

HokiHero

Jäsen
Pienet asiat voi alkaa ärsyttää näin aamulla väsyneenä. Nimittäin nyt pari päivää kisojen Suomi-ketjua seuranneena nimimerkin Wigwam tapa kirjoittaa alkaa käydä sietämättömäksi vaikken edes ole mikää kielipoliisi.

Toivottavasti helpottaa kun sain avautua tästä suuresta asiasta, huhhu :D
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
En halua tuomita ihmistä huonoksi toimittajaksi yhden virheen takia, mutta onhan se ärsyttävää kutsua Kanadan provinssia osavaltioksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ärsyttää MTV3:n lähes katselukelvottomat MM-lähetykset. Jo alun perinkin paskan ja väsyneen, ja kaiken lisäksi muualta kopioidun Don Tami -vitsin venyttäminen monivuotideksi. Maailman paskin kiekkoselostaja Mika Saukkonen. Mertarannan hehkuttaminen jonkinlaisena selostajajumalana. Tuolla saatanan Maikkarille ei pitäisi myöntää mitään urheilun oikeuksia vaikka maksaisivat niistä eniten, kun pilaavat ains kaiken.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
U20 MM-Kisat Helsinki. Poistakaa jo moderaattorit tuo osio, kun sinne ei kukaan ole moneen kuukauteen kirjoittanut mitään. Monet kerrat olen epähuomiossa klikannut sitä, kun on ollu tarkoitus mennä käynnissä olevien Venäjän MM-kisojen osioon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Taloyhtiöllä on menossa jonkinlainen remonttivietti, koska viime kesänä sai kuukauden kuunnella kun talon lämpöverkostoa saneerattiin. Porat ja muut vehkeet laului ja ai että kun oli musiikkia korville, kun kaikki se meteli kantautui patteriverkkoa pitkin suoraan omiin korviin. Aivan sama kun joku olisi soittanut niitä työkaluja tuossa vieressä. Kaiken huipuksi joutuivat asunnoissakin noita pattereita käydä säätelemässä, niin tottakai juoksivat joinakin päivinä muutamankin kerran omassakin kämpässä. Kevyt ovikellon soitto ja sekunti tästä, niin ovatkin jo yleisavaimilla tulossa sisään kun keräät itseäsi sängyn pohjalta kahdeksan aikaan aamulla.

No nyt sitten alkoi julkisivuremontti. Porat sun muut laulaneet ulkoseinissä aamusta alkaen ja pari kuukautta pitäisi tätä nyt taas kestää.

Ja joo onhan nuo remontit sun muut ihan tarpeellisia ja kivahan se on, kun hiukan rapistuneet ulkokuoret saavat ehostusta, mutta näin vuorotyöläisenä pakkohan se on päästä kitisemään. Antakaa mun olla rauhassa!
 

Ralph

Jäsen
Kun täällä viljellään termejä "Stanley Cup-finaali", "World Cup-joukkue" tai muita vastaavia.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
-Auton ovien paiskominen. Voi saatana, että vituttaa että tällaiset ihmiset, jotka junttaavat autoni ovet niin perkeleen lujaa kiinni, että on ikkunat kovilla. Nämä ihmiset ovat lisäksi käsittämättömän juntteja, kun eivät tajua että eivät astu heidän 90-luvun alun Fiestaansa, vaan mun ihan hieman vaan uudempaan kärryyn. Perkele, en mäkään nuijalla hakkaa heidän kotioviaan.

-Kesken lauseen keskeyttäjät. Ei oikeastaan mikään pieni asia, vaan todellinen ongelma nykyihmisillä. Ei malteta kuunnella, vaan keskeytetään toinen, aletaan puhumaan itsestä ja ihan muusta aiheesta ja sen jälkeen, kun on ne koiravideot saatu näytettyä, niin ei palata alkuperäiseen aiheeseen mitä vastapuolella oli. Tällaisilla ihmisillä on usein kyllä muitakin vaikeuksia elämässään vuorovaikutuksen ja järjen kanssa.

-Tervehtimättä jättäminen talonyhtiössä, jos satutaan vaikka tulemaan rappusissa vastaan. Järkyttävän aaseja ihmisiä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
-Auton ovien paiskominen. Voi saatana, että vituttaa että tällaiset ihmiset, jotka junttaavat autoni ovet niin perkeleen lujaa kiinni, että on ikkunat kovilla. Nämä ihmiset ovat lisäksi käsittämättömän juntteja, kun eivät tajua että eivät astu heidän 90-luvun alun Fiestaansa, vaan mun ihan hieman vaan uudempaan kärryyn. Perkele, en mäkään nuijalla hakkaa heidän kotioviaan.
Pakko tunnustaa, minä olen juuri tällainen ihminen. Johtuu ihan siitä, että oman 2000-luvun vaihteen Volvoni oville saa antaa kyytiä ihan reippaasti, jos meinaa ne kerralla saada kiinni. Tämän takia olen tottunut lyömään auton oven riuskasti kiinni, mistä tulee sitten välillä kommenttia kavereilta. Olen yrittänyt päästä tästä viastani eroon, mutta se on yllättävän vaikeaa.
 

sinikettu

Jäsen
Se, että olen totuttanut itseni nukkumaan pilkkopimeässä huoneessa korvatulpat korvissa. Jos näistä tekijöistä toinen tai molemmat otetaan pois, vituiks menee. Nukun helvetin hyvin kotona, jossa on asennettuna pimennysverhot. Joillain ihmisillä näyttää kuitenkin olevan tapana ainakin näin kesäisin nukkua puolivaloisissa huoneissa johtuen lähinnä helvetin ohuiden verhojen käyttämisestä. Ovat ilmeisesti jollain tasolla kykenemättömiä ymmärtämään, kuinka paljon unen laatu oikeasti vaikuttaa ihmisen hyvintointiin jokapäiväisessä elämässä. Minä joudun siinä sitten sijaiskärsijäksi aina välillä.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
-Auton ovien paiskominen. Voi saatana, että vituttaa että tällaiset ihmiset, jotka junttaavat autoni ovet niin perkeleen lujaa kiinni, että on ikkunat kovilla. Nämä ihmiset ovat lisäksi käsittämättömän juntteja, kun eivät tajua että eivät astu heidän 90-luvun alun Fiestaansa, vaan mun ihan hieman vaan uudempaan kärryyn. Perkele, en mäkään nuijalla hakkaa heidän kotioviaan.

Pakko tunnustaa, minä olen juuri tällainen ihminen. Johtuu ihan siitä, että oman 2000-luvun vaihteen Volvoni oville saa antaa kyytiä ihan reippaasti, jos meinaa ne kerralla saada kiinni. Tämän takia olen tottunut lyömään auton oven riuskasti kiinni, mistä tulee sitten välillä kommenttia kavereilta. Olen yrittänyt päästä tästä viastani eroon, mutta se on yllättävän vaikeaa.
Minäkin olen juuri tällainen ihminen. Viimeksi eilen kaveri huomautti asiasta kun laitoin oven kiinni. Ja monesti, vaikka sen oven yrittää tietoisesti laittaa hiljaa kiinni niin sehän paiskautuu liian kovaa. Olenkohan sitten lapsena laittanut auton oven liian monta kertaa liian hiljaa kiinni jolloin se on jäänytkin auki, koska on nykyään tuollainen paha tapa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ihmiset, jotka ei ota muita huomioon ja omalla toiminnallaan aiheuttavat muille ärsytystä tai pahaa mieltä.

Olin tuossa viikonlopun yli sairaalassa ja siellä maatessa kaikenlaista näki. Osa kailottaa puhelimeen ja on suorastaan töykeitä henkilökunnalle. Osa taas hyvin kohteliaita ja mukavia ihmisiä. Jos olisin hoitaja, varmasti saisi vähän parempaa kiisseliä se miellyttävä asiakas.
 
Minäkin olen juuri tällainen ihminen. Viimeksi eilen kaveri huomautti asiasta kun laitoin oven kiinni. Ja monesti, vaikka sen oven yrittää tietoisesti laittaa hiljaa kiinni niin sehän paiskautuu liian kovaa. Olenkohan sitten lapsena laittanut auton oven liian monta kertaa liian hiljaa kiinni jolloin se on jäänytkin auki, koska on nykyään tuollainen paha tapa.

Minäkin paiskon kaverien mielestä ovia. Johtuu siitä, että lapsena faija opetti lyömään oven kunnolla kiinni. Toisaalta luulisi, että kymmenien tuhansien arvoinen lelu kestäisi tuollaista, loppupeleissä kevyttä, paiskomista?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ärsyttää kyllä, jos ei autojen ovet pientä paiskomista kestä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Paskat myyjät huuto.netissä!

On varmasti niitä huonoja/epäluotettavia ostajiakin (hupihuutajia), mutta käsittämättömän surkeita kauppiaita tuntuu nykyisellään olevan pilvin pimein. Onhan se myyjänä helvetin hienoa laittaa ostajalle viikon kuluttua huudon sulkeutumisesta viesti: "ilmoittelethan, kun olet maksanut"! Helpottaisi kummasti, jos lähettäisit ne tilitietosi ensin ettei niitä tarvitsisi erikseen pyytämällä pyytää...

Toinen ärsyttävä piirre on palautteen panttaamisessa:

MYYJÄ ilmoittaa kohteen myyntiin
OSTAJA tekee tarjouksen/voittaa huudon
MYYJÄ lähettää maksutietonsa ostajalle
OSTAJA maksaa sopimuksen mukaisesti
MYYJÄ lähettää tuotteen JA jättää palautteen
OSTAJA vastaanottaa tuotteen JA jättää palautteen

Jostain syystä myyjillä on nykyisin sellainen asenne, että ostajan pitää jättää ensimmäinen palaute. Mitä siinä myyjällä on enää vinkumista sen jälkeen, kun maksusuorite on tullut tilille? Paketti postiin ja positiivista palautetta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös