Mun ei ollut mikään pakko suostua kyseiseen projektiin!Ai miten niin et? Väitit ajaneesi lähes 200km joka päivä ja otit sen mukaan kilometrikorvaukset, vaikka todellisuudessa et tuollaisia matkoja ajanut.
Jos tämä ei jostain syystä ole väärää tai laitonta, niin kuulisin mielelläni aiheesta lisää.
Ehdotus projektiin tuli silloisen (lyhytaikaisen) työnantajani puolelta. Esimieheni yksinkertaisesti tarvitsi minua, [liiottelu] - vaikka olisin asunut Ivalossa - [/liiottelu] ja hän lupasi hoitaa kyseisten korvausten järjestelyt. Enemmän hän oli huolissaan siitä, että jaksanko ajaa riittävän skarppina tuollaisia matkoja omituisiin aikoihin. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että mut olisi majoitettu paikkakunnalle hotelliin tai johonkin muuhun majoitusliikkeeseen. Oletettavasti nuo kilometrikorvaukset tulivat kuitenkin edullisemmaksi.
Mitä jos olisin kertonut mahdollisuudesta henkilökohtaiseen majoitukseen jo ennen projektin alkua ja sopinut kilometrikorvaukset sen mukaisesti? Parin kuukauden päästä tyttöystäväni olisikin heittänyt mut kadulle tai mökki olisi palanut tai ihan mitä tahansa. Silloin mun olisi tarvinnut joka tapauksessa neuvotella kilometrikorvaukset uudelleen virallisen kotiosoitteeni mukaisesti (EDIT: tai löytää uusi tyttöystävä, jonka vanhemmilla olisi samanlaiset fasiliteetit). Eiköhän se ollut kaikille parempi, että projektin ehdot olivat kaikille osapuolille selkeät ENNEN koko projektin alkua?
*HEH*Hei kettu, kanala on piiritety. Tuu ulos tai käytän kyynelkaasuu!