Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 923 920
  • 6 154

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Busseissa hidastelevat ihmiset. Minkä takia pitää jäädä ihmettelemään keskelle käytävää, varsinkin kun takaa tulee porukkaa? Ruuhka-aikoina tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Busseissa hidastelevat ihmiset. Minkä takia pitää jäädä ihmettelemään keskelle käytävää, varsinkin kun takaa tulee porukkaa? Ruuhka-aikoina tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Pitäähän sitä saada hieman harkinta-aikaa kukin itselleen, meneekö istumaan kauniin opiskelijaneitosen viereen tahi kaljuuntuvan keski-ikäisen miehen viereen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heli Sutelan puhetyyli YleLeaksissa. Joka kerta alkaa ketuttamaan kun avaa suunsa.

Mikä siinä ärsyttää? Koitin äsken oikein kiinnittää asiaan huomiota, mutta ei ärsyttäny millään tasolla. Yksi harvoista oikeesti hauskoista suomalaisista naisnäyttelijöistä Mari Perankosken lisäksi. Ja voishan häneen kuormankin tehdä. Jos pyydettäis. Ei varmaan pyydetä. Mutta jos pyydettäis.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Mikä siinä ärsyttää? Koitin äsken oikein kiinnittää asiaan huomiota, mutta ei ärsyttäny millään tasolla.

Itse asiassa ei ärsytä enää lähellekkään niin paljoa kuin ensimmäisissä jaksoissa, Nykyään puhuu suht normaalilla äänellä. En tiedä onko saanu palautetta ja ottanu opikseen vai mistä on kyse. Hyvä, että kehitystä on tapahtunu
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ärsyttää tuo pääministeri Stubbin opportunismi. Jos joku ilmiö/artisti/musiikkityyli/ihan mikä tahansa on "kansan syvissä riveissä" suosittua niin ihan varma on että Stubb ratsastaa twittereineen paikalle ilmoittamaan kuinka on tämän ykkösfani. Ihan vitun läpinäkyvää!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ärsyttää tuo pääministeri Stubbin opportunismi. Jos joku ilmiö/artisti/musiikkityyli/ihan mikä tahansa on "kansan syvissä riveissä" suosittua niin ihan varma on että Stubb ratsastaa twittereineen paikalle ilmoittamaan kuinka on tämän ykkösfani. Ihan vitun läpinäkyvää!

Jätän tämän vain tähän.
 

Liitteet

  • Stubb.jpg
    Stubb.jpg
    27,2 KB · kertaa luettu: 458
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Pari juttua tähän ketjuun joista pahempi ensin.
- unohtaa kirjautua sisään jatkoaikaan ja huomata lukevansa sen ainoan ignooratun urpon kirjoituksia.
- kerrostaloasumisessa mielestäni hyviin tapoihin kuuluu päiväsaikaan hissin lähettäminen alas, joten se hissin tilaaminen ärsyttää. Jostain syystä en ole omaa perhettäni lukuunottamatta huomannut koskaan kenenkään tekevän sitä.
 

dayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hilpara, kasa sympatiajoukkueita NHL:ssä
Se, kun on vääntämässä raivolla ulostetta, ja joku ei jaksa katsoa onko lukossa valkoinen vai punainen väri ja rempauttaa muutaman kerran kahvaa ylös ja alas. Miksi? Sitähän luulee että on joku zombien vallankumous kun kesken toiminnan joku pyrkii mielipuolisesti sisään. Pitääkö sitä ostaa haulikko vessaan ja toinen jonka ottaa mukaan jos on pienikin mahdollisuus joutua julkiselle pöntölle?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
ja ennen kaikkea tuo on helppo avata ja sulkea verrattuna kahden liimatun pahvin toisistaan irti repimiseen.

Höpöjä. Ärsyttää kun kuvitellaan että korkki on helpompi kuin pahvirepäisy. Sitä korkkia saa välillä kiskoa pitempään plus että se lähtee irti jolloin se joudutaan erikseen keräilemään ympäristöstä.

Odottelenkin, että Valiolla hoksataan laittaa tuo sama kierrekorkki jokaiseen tetrapakkaukseen, etenkin litran jogurtteihin. Mikään ei ole niin ällöttävää jääkaapissa kuin oikein mählääntynyt ja vettynyt jogurttipurkin suuaukko.

Noissa ärsyttäisikin vähemmän.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tervehtimättä jättäminen ärsyttää, suorastaan vituttaa. Mikä siinä on, että jos näen viikoittain säännöllisesti tiettyjä ihmisiä samassa paikassa samaan aikaan aina tavallaan erään yhteisön/seuran puolesta, niin aina kun kuljen näiden ihmisten ohitse ensimmäisen kerran, niin jumalauta ne seinät sekä lattia kiinnostavat niin pirusti. Kenenkään muroihin en ole kussut, joten ilmiö on sinänsä mielenkiintoinen, kun puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä. Kyllä me suomalaiset olemme erikoisia.
 
Tervehtimättä jättäminen ärsyttää, suorastaan vituttaa. Mikä siinä on, että jos näen viikoittain säännöllisesti tiettyjä ihmisiä samassa paikassa samaan aikaan aina tavallaan erään yhteisön/seuran puolesta, niin aina kun kuljen näiden ihmisten ohitse ensimmäisen kerran, niin jumalauta ne seinät sekä lattia kiinnostavat niin pirusti. Kenenkään muroihin en ole kussut, joten ilmiö on sinänsä mielenkiintoinen, kun puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä. Kyllä me suomalaiset olemme erikoisia.

Antaa Volasen Janin selittää: https://www.youtube.com/watch?v=yjBH0vMq8MY
 

Masentaja

Jäsen
- kerrostaloasumisessa mielestäni hyviin tapoihin kuuluu päiväsaikaan hissin lähettäminen alas, joten se hissin tilaaminen ärsyttää. Jostain syystä en ole omaa perhettäni lukuunottamatta huomannut koskaan kenenkään tekevän sitä.

Kaikissa hisseissä tuo ei ole mahdollista koska niissä ei ole "näppäinmuistia" eikä anna siten lähettää hissiä mihinkään suuntaan kun ovi on auki.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua ärsyttää Radio Suomipopin päiväjuontajan ääni. Jenni Alexandrova vai mikä lie käheä-ääninen terttu.

istuukohan se siellä korsetissa, sexisukkahousuissa, latex-korkokengät jalassa ja jalat pöydällä, cosmopolitan drinkki toisessa kädessä ja piiska toisessa kähisemässä mikrofoniin..

Tai sit niinku se Roger Rabbitin tyttöystävä.. Herramunjee että ärsyttää kuunnella.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mua ärsyttää Radio Suomipopin päiväjuontajan ääni. Jenni Alexandrova vai mikä lie käheä-ääninen terttu.

istuukohan se siellä korsetissa, sexisukkahousuissa, latex-korkokengät jalassa ja jalat pöydällä, cosmopolitan drinkki toisessa kädessä ja piiska toisessa kähisemässä mikrofoniin..

Tai sit niinku se Roger Rabbitin tyttöystävä.. Herramunjee että ärsyttää kuunnella.

Olet ns. asian ytimessä, miten voi muijalla olla tuommoinen ääni? Nättihän se on kuin mikä, mutta mikä perkele siinä on, kun ääntä pitää tuottaa noin vaikeasti, ihmeellisesti työntämällä. Radio Rockin aikoina se ei oikeasti kuulostanut noin ärsyttävältä, tai sitten aika on jälleen kullannut muistot. Ei siis pysty kuuntelemaan, lisäksi vielä se Kurosen ärsyttävän matala sexy ääni, niin kyllä vaihtuu kanava.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tervehtimättä jättäminen ärsyttää, suorastaan vituttaa. Mikä siinä on, että jos näen viikoittain säännöllisesti tiettyjä ihmisiä samassa paikassa samaan aikaan aina tavallaan erään yhteisön/seuran puolesta, niin aina kun kuljen näiden ihmisten ohitse ensimmäisen kerran, niin jumalauta ne seinät sekä lattia kiinnostavat niin pirusti. Kenenkään muroihin en ole kussut, joten ilmiö on sinänsä mielenkiintoinen, kun puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä. Kyllä me suomalaiset olemme erikoisia.

Kun kerran tähän ketjuun tultiin, niin kommentoidaan sitten oikein urakalla. Tämäkin asia siis ärsyttää, esim. salilla toteutuu suurimman osan ihmisistä kanssa, ja jopa osa naapureistakin tekee tätä, vaikka asun rivitalossa... Pahin tapaus on minusta noin 10 metrin päässä asuva viisikymppinen harppu, joka ei kertaakaan ole moikannut tai edes jollain tavalla noteerannut kulkuani, näyttäisi edes keskaria tai tuhahtaisi merkitsevästi, mutta kun ei mitään reaktiota. Olen aloittanut vastaiskun ja nyökkään tai äännähdän aina jotain moin tapaista, kun piha-alueella kohtaamme, ihan vain kasvattaakseni tilanteen kiusallisuutta. Mutta joo, sitä tulee itsekin sorruttua nykyään tuohon alaskatseluun, kun on huomannut, ettei sitä tervehdystä sieltä vastapuolelta aina irtoa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tervehtimättä jättäminen ärsyttää, suorastaan vituttaa.

En ymmärrä sitä, että ihmisiä vituttaa tai edes ärsyttää se, että joku ei tervehdi takaisin tai katselee siinä tilanteessa varpaitaan tai seinille. So what!

Jos ei tahdo tervehtiä niin mitäpä siitä, joskus nuoruudessa pidin sitä moukkamaisena tapana jos ei tervehdi takaisin mutta nyt en jaksa moisella asialla päätäni vaivata. Ja jos huomaan, että joku ei minua tervehdi niin hyvin pian lopetan tervehtimisen, antaa olla omissa oloissaan jos ei tervehtiminen kiinnosta. No töissä olen kyllä moikannut sellaisia kollegoja, jotka eivät tervehdi takaisin mutta jos joku naapureistani ei viitsi minua tervehtiä niin sopii minulle, en minäkään sitten näe vaivaa tervehtiäkseni häntä. Jos joku haluaa elää ja olla omissa oloissaan tervehtimättä muita niin se on hänen valintansa, olkoot omissa oloissaan.

vlad.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse olen aina välillä ihmetellyt yhtä Tampereen ja Kangasalan väliä ajavan bussin kuljettajaa. Hän ei jostain syystä vastaa ikinä minun tervehdyksiini, mutta sen sijaan muita matkustajia, tai ainakin vanhempia sellaisia tuntuu kyllä tervehtivän. Ehkä puolipitkä tukkani ja leukapartani tekevät minusta siististä pukeutumisestani ja moitteettomasta käytöksestäni huolimatta hampuusin, jota kohtaan voidaan käyttäytyä eri tavalla kuin muita kanssaihmisiä. Noh ei tuo maailmaa kaada, oikeastaan se vain naurattaa. 99% bussikuskeista tuntuu olevan johdonmukaisia. Joko kaikkia tervehditään, tai sitten ei ketään.

Itseäni ärsyttää suunnattomasti se, että tämä palsta toimii niin saakelin huonosti kännykällä. Etenkin viestin lainaaminen on yhtä tuskaa. Sen jälkeen tuo tekstikenttä näkyy usein vain osittain, ja silloin joutuu arvailemaan, että kirjottiko oikein, vai korjasiko puhelin joksikin sanaksi jotain aivan muuta, mikä muutti viestin sisältöä entistäkin käsittämättömämmäksi...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itseäni ärsyttää suunnattomasti se, että tämä palsta toimii niin saakelin huonosti kännykällä. Etenkin viestin lainaaminen on yhtä tuskaa. Sen jälkeen tuo tekstikenttä näkyy usein vain osittain, ja silloin joutuu arvailemaan, että kirjottiko oikein, vai korjasiko puhelin joksikin sanaksi jotain aivan muuta, mikä muutti viestin sisältöä entistäkin käsittämättömämmäksi...

Mä luulin että mun luurissa on vika. Saa kirjoituksen näkyviinkun kääntää vaakatasoon. Mutta näin pystyssä joutuu sokkona kirjoittamaan. Varsinkin jos joutuu pyyhkimään, vaihtaaa riviä tai palaa ylös alkuun ei pääse enää alas..pompspomspomsp. Hiton ärsyttävää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä luulin että mun luurissa on vika. Saa kirjoituksen näkyviinkun kääntää vaakatasoon. Mutta näin pystyssä joutuu sokkona kirjoittamaan. Varsinkin jos joutuu pyyhkimään, vaihtaaa riviä tai palaa ylös alkuun ei pääse enää alas..pompspomspomsp. Hiton ärsyttävää.

Itsekin ensin syytin Lumiaani, mutta huomasin sitten samoja ongelmia jopa Android-tabletillani... Minkäs teet. Palstauudistushan tehtiin mobiilikäyttö huomioiden.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Totta ylläolevat. Palsta myös hyppelehtii, kuin virotar pettterin päällä ja äkkiä huomaat olevasi eri ketjussa, mihin piti klikkasit. Tämä siis ainakin omalla Lumialla ja varmasti tosiaan muillakin.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tapatalkilla ei olisi mitään ongelmia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös