Viestin lähetti The Hawks
Tiedätkö muuten mikä Stratovarius on? Jos tiedät niin mikä siinä ärsyttää? :)
Sattui yövuoro juuri kyseisen elokuvan esitysajankohtaan, joten en sitä tällä kertaa nähnyt. Viimeeksi näin sen muutama vuosi takaperin ja tapahtumat ovat vielä jotenkin muistissa. Elokuva on todella hyvä, suorastaan erinomainen ja mielessäni kävikin kuva HN:stä, Douglasin hahmossa, hullunkiilto silmissään, viemässä koiranomistajia saunan taakse...Viestin lähetti HN
Mitä? Minähän olen tänään kohtuullisen hyvällä tuulella. Et ehkä halua nähdä tai kuulla, kun minua alkaa oikeasti ärsyttämään.
Katsoitko eilen (tai toissapäivänä), tai oletko muulloin nähnyt, TV:stä tulleen "Rankka päivä" -elokuvan? Loistava filmi, muuten. Tuossa elokuvassa nähty Michael Douglas pääsi aika lähelle sitä, millainen minusta tulee, kun asiat alkavat toden teolla ottamaan pattiin.
Viestin lähetti flogi
Eix niillä oo sellainen mestariteos missä lauletaan että "AJ ÄM HANTTING HAJ ÄND LOU" Tarviiko perustella lisää?? Ja ne tupla-basarit... Ja ne I´m-the-fastest-in-the-world-skittalirut... Mielummin kuuntelen Geri Halliwelliä vetämässä It´s raining men:iä vaikka meinaa pää hajota siinäkin!!!
Mä lähen nyt saareen. Hyvät jussit kaikille!
Viestin lähetti Huuhaa
-Ensinnäkin tietysti Kari-Pekka Kyrö, Myllylä yms. valehtelijat
-Ahvenanmaalaiset
-Hopot (Sensuroituna, kyseessä ei siis ole Hessu Hopo :) )
-Höppänät maalaisjuntit
-Juopporetkut
-Kovikset
-Leuhkuus ja ylimielisyys
-Metallimusiikki ja sen kuuntelijat
-Mustalaiset
-Pesäpallo
-Ravit
-Roolipelit
-Suomenruotsalaiset, jotka eivät osaa Suomea ja/tai puhuvat Suomessa ruotsia, vaikka asuisivat Suomessa
-Tupakka/Tupakoitsijat.
Viestin lähetti The Hawks
Jos ahvenanmaalaiset, mustalaiset ja metallimusiikin kuuntelijat ottavat päähän niin taitaa sulla olla kärsimystä koko ajan. No, ahvenanmaalaisia ei näy jatkuvasti, mutta romaneja tai metalli-ihmisiä kävelee vastaan melko usein. Mikä sinua niissä ärsyttää. Tai no ei tarvi välttämättä edes kertoa; "Mustalaiset on kaikki varkaita ja kusipäitä, saatana" ja "metallimiehet polttaa kirkkoja, siksi kun ne kuuntelee metallia" ovat varmaan aika lähellä sinun mielipiteitäsi. Tunnetko edes kyseisiä lajinsa edustajia? Enpä usko...
Tupakoitsijat ovat myös ihan normaaleja ihmisiä, ainakin kaikki keitä tunnen. Ei niissä mitään vikaa ole.
Viestin lähetti FourForty
2) kotona polttavat vain ulkona
Viestin lähetti FourForty
Hevimusiikkidiggarit hoitanevat itsensä puolustuksen, mutta muutamaan tupakka-argumenttiin on pakko kommentoida. Yhden kaverini vanhemmat ovat nimittäin sellaisia ihmisiä, joiden olemassaoloa arvon nimimerkki ei varmaan ole voinut kuvitellakaan: tupakoivat, mutta 1) eivät tee sitä töissä työaikana ja 2) kotona polttavat vain ulkona. Silloin eivät lapset altistu tupakansavulle eikä talon ilmastoinnille tapahdu mitään. Ja kyllä, myös itseni mielestä tupakointi on ärsyttävä tapa enkä sitä itse harrasta, mutta rajansa yleistykselläkin. Yleensä kannattaa tutustua siihen miten asiat ovat eikä vain miten ne näyttävät olevan, ennen kuin alkaa leimata näin suurta osaa ihmiskunnasta. Tunnen sekä mukavia että vähemmän mukavia tupakoitsijoita, samoin kuin yli 180 senttiä pitkiä ihmisiä, yli 100 kiloa painavia ihmisiä, punaisella autolla ajavia, kerrostalon kolmannessa kerroksessa asuvia... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Yhden ominaisuuden perusteella ei kannata tuomita ihmistä, tuskinpa kukaan koskaan sellaista tyyppiä tapaa jonka yksikään ominaisuus ei ärsytä edes vähää.
Omaa ärsytyslistaa en jaksa nyt sen kummemmin miettiä, mutta yksi elementti siinä olisi ainakin sadepäivät. Sen vuoksi en nyt voi olla pelaamassa jalkapalloa, vaan minun täytyy kuluttaa aikaani kirjoittelemalla puutaheinää arvostetulle foorumille...
Viestin lähetti Noose
...han kerää kavereita oikein tuelta. Tästä metallimusiikista voitaisiin puhua pidemmätkin pätkät ja sitä perustella oikein juurta jaksaen, miksi se musiikki on niin huonoa ja kaikki kuuntelijat samaa rataa. Sovitaanko Wanhassa deitti 21.00? Tai #jatkoaika? :)
Viestin lähetti Moto
(Pidän kyllä tupakoitsijoita helvetin tyhminä, käyttää nyt tuhansia markkoja vuodessa pahalta haisemiseen.)
Viestin lähetti Roku
Kun käyn ruokatunnilla esim. kaupassa hakemassa einettä, niin eikös kaikilla käytössä olevilla kassoilla ole valtavan pitkät jonot, ja juuri siinä jonossa jossa minä olen, on edessäni joku vanhus (yleensä nainen) ja ala maksaa kassatytölle (tai -pojalle) ostoksiaan tasarahalla. Voi sitä rahapussin tonkimista, kun vanha rouva laskee niitä viimeisiä kymmenpennisiään.
Pitäisi melkein mennä aina kassalle, jossa on vasta aloittaneita kassaneitejä. Kerran maksoin 50 markan setelillä Jääkiekkolehden sekä pari litraa maitoa ja sain vaihtorahana 58 markkaa...Viestin lähetti TM
Parhaassa tapauksessa tietysti saattaa säästää jonkin verran jos vaikka 65 mk:n ostoksista saa satasella maksaessa 45 mk. takaisin.