Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 920 963
  • 6 150

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua ainakin ärsyttävät ne CD-levyjen kansissa sijaitsevat kaksi pientä nuppia, jotka estävät etenkin paksujen kansivihkosten pois saamisen ilman, että reunoihin tulee rumat kuopat tai että koko vihkonen rypistyy.

Edit: olenko oikeasti kirjoittanut tänne ennen puhekielisesti? Hyh.
 
Viimeksi muokattu:

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Asioita, jotka ärsyttävät minua

-kesällä jörsäreihin eksyvät, ikävästi hiertävät hiekanjyvät
-Maija Vilkkumaa
-formaattiradio
-ruuhkat
-Giant Robotin paskat live-esiintymiset
-loppunut vessapaperi
-tappiot paikallisderbyssä
-Ville Lyytikäinen
-rahattomuus
-työnteko kesällä
-sateet
-lomaltapaluupäivät
-laskuhumala
-dagen efter
-pöljät ihmiset
-makea sinappi


Tässäpä ensialkuun mieleeni juolahtaneita.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Kesäapulaisista

Viestin lähetti Vakio
Kauniita tyttöjä, mutta uskomattoman surkeita aivan yksinkertaisissa laskutoimituksissa...

Kauniita ovat, mutta kun mainitsit hänen työskentelevän asiakaspalvelussa, voi olla kova paikka joutua ensimmäistä kertaa palvelemaan tuntemattomia. Jos sattuu olemaan vähänkin (tai vähän enemmänkin) ujo tyttönen, niin voipi aivot jäätyä sillä hetkellä kun lyöt sen rahan eteen ja siitä pitäisi vielä jotain takaisinkin antaa.

Mitä tähän työpaikan valintaan tulee. Voi olla, että duuni on lotottu kotikunnan/kaupungin puolesta tämän tonnikampanjan nimissä.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
- Kalliit uudet autot (yleensä Mersut ja Volvot), joista puuttuu vakiovarusteena suuntavilkku. Meinasi juuri (kun tulin FcJazz:n matsista) tulla Mersu eteen kun kyseisessä autossa ollut vilkkua. Tapahtui risteyksessä jossa olin itse menossa suoraan, ja kääntyvän pitäisi väistää, tai ainakin käyttää vilkkua...

- Suomi Räppi
- Ruotsi Räppi
- Tampere Und:n voitto Fc Jazz:sta, tuomari jätti viheltämättä Jazzille rankkarin...
- Sää
- Suomi - Jamaica 0-0 -tilanne
- Auto on ruosteessa
- Laskut
- Yup, cmx, ym. ylimainostetut autotallibändit ja niiden sanoitukset
- Lumme huhu, toivottavasti hasardi-Lumme ei pue päälleen Leafs-paitaa
- Kiss Fm


Näistä huolimatta en ole valittaja, nämä vain "pännii".
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä muutamia

-KISS FM, jossa jaksetaan aina kehua kuinka hyviä kappaleita sielä soitetaan. Kuitenkin sieltä tulee samoja hittikappaleita monta kertaa päivässä, eikä yhtään vähän rajumpaa musiikkia. Talvella ku kuuntelin niin mm. Supreme, Can`t fight the moonlight ja Here with me tuli takuuvarmasti kahden tunnin välein.

-Radio suomen surkeat lätkäselostajat ja jatkuvat uutiset, päivän peilit, merisäät ym. skeida.

-Mtv3:n formulahehkutus, suuri seikkailu joka on täydellistä lomaa kilpailijoille ( mm. "raskas" 20min. suofutismatsi), Hockey night koosteissa ei näytetä maalien jälkeisiä tuuletuksia tarpeeksi eikä myöskään parhaita taklauksia (vaan jotain prkln kiekko-erkkejä).

-Autoilijat(lähinnä naiset) jotka ajavat 100km/h alueella noin 90-95km/h, niin ettei huonosti kiihtyvällä pakettiautolla pääse ohi kuin harvoissa paikoissa.

-Veikkausen naurettava riskienhallinta ym sähläys.

-Suomen mahtava kesäsää
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Minua ärsyttää yleisesti nykyinen ruuan terveellisyyshömpötys, ikäänkuin maulla ei olisi mitään väliä kunhan on terveellistä. Kuka muka haluaa syödä rasvattomia ja suolattomia popcorneja tai pan-suolattuja sipsejä tai sokerittomia limppareita. Makua ei noissa missään ole, olo tulee vain huonoksi kun näkee miten hyviä aineita on pilattu. On kevyt nakkeja ja kasvis-lasagnea ja rasvatonta voita ja ties mitä. Varmaan jostain saa jo leivättömiä voileipiäkin. Kossuakin on kevyenä versiona.

Sitten on vielä onnellisen kanan munia ja onnellisen lehmän maitoa ja vielä onnellisia luomu-kasveja jotka kaikki maksavat vähintään 10x enemmän kuin rehelliset, tehotuotetut aineet. Kaikkein kamalintahan tässä on, että tälle näyttää oikeasti olevan kysyntää, ei kai niitä muuten enää tarjottaisi. Kohta tässä ei saa enää syödä lihaansa rauhassa kun on kaiken maailman viherpiipertäjää ja ekoterroristia vaatimassa lehmän oikeuksia. Ärsyttää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rupeaahan niitä vitutuksen aiheita mieleen muistumaan. Laitetaan vielä yksi, eli matalalattiabussit. Kaivannee vähän perusteluja. Okei. Ovathan ne varmaan hyödyllisiä lastenvaunujen kanssa kulkeville ja huonojalkaisille vanhuksille, mutta kun kuitenkin muistetaan, että vähintään 95 % matkustajista ei kuulu tuohon ryhmään, niin homma rupeaakin haisemaan. Ensinnäkin. Niissä 80-90 lukujen vaihteessa tehdyissä normaalibusseissa penkkejä riitää ihan kiitettävästi edestä ihan taakse asti ja senkin tiesi, että ne pari invalidien paikkaa oli siinä keskiovien edessä. Noiden bussejen penkeissä on myös riittävät jalkatilat tällaiselle hieman päälle 180 senttiselle. Bussit kulkivat tasaisesti ja sisäänpäin aukeavat ovet menivät sujuvasti auki ja kiinni.

Entä miten on matalalattiabusseissa? Istumapaikkoja on vähennetty tuntuvasti, penkit on miten sattuu väärinpäin ja vastakkain, ennen bussin keskiosaa ei ole juuri muuta kuin invalidien paikkoja, ainakin Itä-Helsingin ehkäpä yleisimmässä matalalattiamallissa on penkit niin pirun lähekkäin, ettei tällainen normaalimittainen meinaa mahtua sitten millään ainakaan ikkunapaikalle, bussit tärisevät tyhjäkäynnillä niin, että tuntuu siltä kuin tehosekoittimessa istuisi ja ne ulos aukeavat ovet arpovat yleensä pari kertaa ennen kuin sulkeutuvat. Ja mainitaanko vielä sekin, että niitä matalalattiabusseja palaa säännöllisin väliajoin?

Kyllä ennen kaikki oli paremmin...

No jossain ollaan menty oikeaankin suuntaan. Ainakin uudet paikallisjunat ovat selvästi vanhoja mukavampia. Uusia metroja ja spåria en ole vielä sisältä päässyt tsekkaamaan, mutta ainakin metrot näyttävät ulkoa päin tilavammilta kuin nämä vanhat.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pienehkö lisäys

Kaksi asiaa putkahti tässä mieleeni. Eli nämäkin ärsyttävät:

Valtion Rautatiet. Ei tarvinne selittää?

Ihmiset, jotka eivät osaa keskustella asioista asioina, vaan tekevät niistä välittömästi henkilökohtaisia kysymyksiä. Pää ei kestä, jos joku on jostain eri mieltä.
 

ipaz

Jäsen
Suuri ärsytys kuului äskettäin radiosta: Fintelligens, perkele mutta on huonoa "musiikkia"!! :mad:

Toinen suurehko vitutuksen kohde on tämän hetkinen sää. Viiden tunnin päästä pitäis alkaa jussin viettoon ja täällä on usvaa kuin Äijänsuolla Pitsiturneessa! PRKL!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
- itsekkäät ja omahyväiset ihmiset (eli kaikki?)...

- maailman kaunein nainen/komein mies julistukset (arjesta ne löytyy)... :mad:

- teinimäiset aikuiset

- toi Rokun mainitsema juttu

- lisätään vielä ihmiset, jotka eivät näe kumppanissaan muuta kuin jalkavälin
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No onhan noita ärsyttävia asioita vaikka kuinka paljon mutta yksi on ylitse muiden. Nimittäin PIHATONTUT! Juu pihatontut ne typerät tontut jotka nököttää jossain takapihalla. Ovat kuulemma niin pirun kivoja piristyksia pihalle. Ja paskan marjat sanon minä. Tässä,kun tätä listaa koitinn lukea en ainakaan huomannut kenenkään mainitsevan koko tonttuja. Oonkohan mä ainut ihminen maapallolla joka vihaa PIHATONTTUJA?
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Huuhaa

Mustalaisia ei siis kävele vastaan kovin usein. Silti ne sinua ärsyttävät. Mikähän mahtaa olla vikana? Tumma ihonväri, erilainen ääni vai mikä tällainen todella paljon ihmistä heikentävä ominaisuus ärsyttää. Jos tuntisit heitä et varmasti sanoisi noin. Itse tunnen ja kavereita ne on siinä kuin muutkin ns. normaalit.

Tupakoitsijat ärsyttävät myös. Jos joku käyttää rahojaan "pölliin" niin mitä se sinua haittaa. Anna kun arvaan. Olet vastaan ylikansallisia tupakkayhtiöitä jotka hakkaavat sademetsää tai tekevät jotakin vastaavaa metsässä asuvia kavereitasi kohtaan. Niin ja jos ihminen polttaa tupakkaa niin ei se kovin suurta osaa työajastaan siihen vetämiseen. Ei sulla taida kovin paljoa olla kavereita hommissa jos kaikille valitat jostakin mikä ärsyttää.

Hevimusiikkia ja sen kuuntelijoita en jaksa edes tässä kommentoida, Noose hoitakoon sen puolen ;) Itse kuuntelen heviä, mutta en erotu mitenkään erityisesti. Enkä myöskään ymmärrä miksi se voi jota kuta ärsyttää.
 

Huuhaa

Jäsen
Re: Pienehkö lisäys

Viestin lähetti Designer
Ihmiset, jotka eivät osaa keskustella asioista asioina, vaan tekevät niistä välittömästi henkilökohtaisia kysymyksiä. Pää ei kestä, jos joku on jostain eri mieltä.

Juuri tuohon asiaan minä kohtaan ERITTÄIN usein. Joku valittaa täällä, että Fintelligens on surkea yms., ja, vaikka olenkin eri miältä kyseisestä asiasta, niin en minä olen inttämään jatkuvasti, että miksi se Fintelligens on niin surkea. Minun mielipiteeni on minun miälipiteeni ja eikös Suomessa ole mielipidevapaus, kun melkein jokaisesta sanomastani asiasta/miälipiteestäni aletaan ihmettelemään, kyselemään ja valittamaan, varsinkin muutamien tiettyjen nimimerkkien taholta, ja minä koen sentään sen verran kunnioitusta toisia nimimerkkejä kohtaan, että en ala haukkumaan toista ihmistä/nimimerkkiä VAIN sen takia, jos/kun on jostakin asiasta eri miältä. Haukkumaan alan vasta, jos minua haukutaan, mutta en siinäkään tapauksessa ihan helpolla, joten en viitsi tässä nyt alentua haukkumaan ketään. Ja minun ei TODELLAKAAN tarvitse miälistellä täällä ketään, vaan olen sitä miältä mitä olen ja sillä siisti! Tuliko selväksi? :)
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tarkennus

Minä en ainakaan ole haukkunut yhtäkään nimimerkkiä. Se mitä olen Huuhaalle kuitannut ei ole mitään suoranaista haukkumista. Olen vain yrittänyt saada hieman perustelemaan näkemystä esimerkiksi siitä mikä mustalaisissa ärsyttää. Se pistää silmään suhteellisen hyvin kun joku ilman perusteluita arvostelee ihmisiä. Jos minä lyön tänne listaa mikä ärsyttää ja siinä on mustalaisia, neekereitä tai vähemmistöjä niin perustelen näkemystä myös jotenkin. Tietysti kaikki eivät sitä tee, eikä ole pakko jos ei pysty.

Jos tekstissä on ilmennyt pientä vittuilun näköistä niin ei se silti haukkumista ole.

Hyvää Juhannusta
 

Huuhaa

Jäsen
The Hawks....

No, myönnetään kyllä kiältämättä, että et juuri Sinä ole suoraan varsinaisesti haukkunut.

Joo, ei ollut minullakaan varsinaisia perusteluja, mutta, kuten totesit, niin ei ole monilla muillakaan usein, ja siksi ajattelin, että mitäpä minäkään sitten perustelemaan varsinaisesti.

Oikein hyvää Juhannusta vaan Sinullekin!.... :)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
vielä yksi ärsyttävä pikkuasia

Tämä ärsyttävä asia on varmasti pieni, eikä sen esille tuomisenkaan pitäisi ketään ärsyttää:

Jurppii niin maan perusteellisesti sellaiset radiomainokset tai insertit, joissa äkkiarvaamatta kuuluu auton renkaiden ulinaa ja perään rutisevan pellin ääntä. Kun on tapana pitää radiota niin kovalla, että varmasti kuuluu, aiheuttaa moinen äänitehoste varsinkin ruuhkassa ajaessa täysin turhia säpsähtelyjä.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tässä joitakin nyppiviä asioita:

MTV3
GSM-Show:t ja saippuasarjat, joita tulee normaalisti (ei kesällä) 5-6 kpl/päivä. Joka ohjelman juontajat haluavat olla kuvaruudussa enemmän, kuin itse asia, tästä esimerkkinä Hockey Night ja Suuri Seikkailu.

Helsingin Jokerit ;)
Tämä lienee kaikkien muiden, paitsi jokerikannattajien listalla.

Merisää
"Nyt Italialla vapaapotku 17 metristä, mutta otamme tähän väliin merisään"

Itikat

Viereen menneet veikkaukset

Diskoksen kuolema.
 

onni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Ihmiset, joita ei _saa_ ohittaa. Esim. kun 100 km/h alueella vetäsee auton ohi, joka ajaa 90 km/h, niin ohituksen jälkeen ilmeisesti oman auton imu imaisee ohitetun puskuriin seuraavan viiden kilometrin ajaksi. Tämä koskee aika yleisesti niitä autoja, joiden suuntavilkut ovat usein jääneet ruksimatta lisävarustelistalta.

- Kaikki urheilukisat, jotka järjestetään väärällä puolella maapalloa väärään aikaan

- Kansanedustajien suunnaton röyhkeys omissa asioissaan. Nostetaanpa ensin palkkoja oikein kunnolla ja sitten vielä ennen kesälomaa vähän lisää. Ja häivytään sitten sinne vaatimattomalle 2kk:n kesälomalle.

- Olutpullon korkin mukana irtoava pullon kaula

- Ampiaiset (ihan yleensä)

Niistä pihatontuista tuli mieleen joskus muutamia vuosia sitten tullut englantilaissarja, jossa tunnustettiin kaikenlaisia salattuja asioita ja tekoja pilojen kohteille. Yksi näistä oli sellainen, että kaveri oli vienyt pihatontun naapurinsa pihalta ja lähtenyt reissaamaan eurooppaan. Sieltä sitten eri paikkakunnilta oli ottanut kuvia, joissa pihatonttu esiintyi paikan nimen edessä ja lähetteli näitä postikorttina naapurille terveisten kera. Muistaaksenii viimeisessä kortissa luki, että tonttu oli löytänyt naisen ja jää eurooppaan.
 

93

Jäsen
-ostos tv (miten saatoitte unohtaa?)
-darra
-Fuck fm & NRJ
-kaupallisuus
-mainoslaulut (löydä riemu-toffifee, riemu-toffifee. AAARGH)
-oops i did it again (haaste palstalaisille: mainitkaa ärsyttävämpi kappale)
-Britney Spears, Backsteet boys, Destinys child. jne jne jne...
-suomiräp (erit. fintelligens)
-varpaiden telominen
-ruåtsalaiset saippuasarjat (kiitos mtv3, kiitos kiitos kiitos)
-kännissä itkeskelevät teinitytöt
-densut
- +75 ajattelemattomat ihmiset (parisen kuukautta sitten olin kassajonossa ja siinä mun edessä oli parikymppinen nainen ja helvetin lyhyt mummeli, joka ei yltänyt ottamamaan röökiä ja pyysi sitten tätä naista (ihan naisellisen näköinen nainen, eli ei mitään UKK-hiusmallia tms., ehkä kuitenkin vähän kulmikkaat kasvot) auttamaan. noh, tää nainen sitten antoi ne röökit ja sainoi jotain. tää mummeli ei tietenkään sanonu kiitos, vaan kailotti naisen äänen kuultuaan, että "ai, sähän olitkin nainen. sähän näytät ihan mieheltä. sua olis kyllä voinu luulla mieheksi, mutta ääni paljasti. ootko sä nainen vai mies?... jne... ", oli kyllä muijan ilme näkemisen arvoinen... )
-koiranpaskaan astuminen
-George Bush tyhmempi
-ydinvoiman vastustajat
-gsm-yöshowt ym.
- 7 päivää-lehti (& muut juorulehdet)
-suuri seikkailu
-ennustajat ja selvännäkijät (erikoismaininta Maria Duvalille)
-0700-numerot
-sukkahousu- & sankarihevi
-Marco Bjuström
-se, kun astuu ulos bussista ja kolauttaa päänsä niihin metallihärveleihin
-jäähallien, bussien ja leffateatterien alle 180 senttisille mitoitetut jalkatilat
-tietokoneen kaatuilu
-itsekeskeiset ihmiset
-valomerkki
-henkilöllisyystodistusta kyselevät kassat & portsarit
-Anssi Kelan sanoitukset
-uskovaiset
-formulat
-Hannu-Pekka "Argentiina" Hänninen (alussa se jaksoi vielä korjata niitä...)
-SaiPa (en tiedä, mistä johtuu...)
-nollanelosen "stobet" (PERKELE! näiden keksijälle nappi otsaan!)
-naiselliset miehet
-Hanna Ekolan "Villihevosia"
-kylmä kahvi
-häviäminen
-Juha "säähomo" Föhr (sen vika jos huomenna (tänään) sataa)
-siisteysintoilijat
-nalkutus
-ruotsalaiset
-katuneekerit
-turhat julkkikset (jasmin mäntylä, linda... jne jne jne)
-Matti Nykänen
-Mikko Alatalon "Känkkäränkkä"
-ykkösolut

ja nämä siis ihan mieleentulojärjestyksessä...



Hyvät juhannukset kaikille! Toivottavasti muistitte verrytellä torstaina, ettei tule revähdyksiä aattona. Minä lähden nyt nukkumaan.
 

JanJ

Jäsen
uusi ärsytys:
Anttilan mainos jossa lukee ROK
ja alla on Anssi Kelan levy.
mikä hiton rok se on?
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Muutamia

- jatkuva kitaran rämpytys. (Aina kun pikku veljeni on kotona hänen pitää soittaa koko ajan kitaraa. Kyllä hän hyvin soittaa, mutta kun sitä jatkuu niin s****nan pitkään ja nappulat on tietysti kaakossa)
- allergiat, varsinkin heinäallergia (Todella v-mäistä, kun kesällä on välillä niin tukossa, että ei haista, eikä maista mitään. Harmittaa, kun tekisi mieli lähteä terassikierokselle, mutta allergia vie siitä ilon. Onneksi minulla harvemmin pahoja allergia kohtauksia on)
- ainainen valitus (näkisittepä joskus, kun isäni rupeaa valittaa, kun olen netissä kahdentoista jälkeen, ja mikä pahinta tuota valitusta kestää todella kauan)
- keskeytykset (koitat perustella jotain asiaa, mutta sitten joku alkaa puhua päälle)
- pikku bussit (Ainakin täällä Tampereella linjaa 3 ajetaa välillä pikku bussilla. Jumalauta se on pieni. Ruhka-aikoina tuo bussi on ihan täynnä, eikä sieltä meinaa päästä pois)
- valomerkki
- gsm chatit
- lämmin ja väljähtynyt olut
- krapula (tosin harvemmin minulla sellaista on)
- uusinnat
- ruotsalaiset sarjat
- ruotsalaiset
- Ruotsin kieli (sen jälkeen kun pääsin ruotsin YO-kokeesta läpi en ole ymmärtänyt enkä puhunut sanaakaan ruotsia)
- kielioppisäännöt
- Suuri seikkailu
- formuloiden harjoitukset
- virtuaalimulkut
- turhat juhlat
- monen tunnin jonottaminen
- pitkät mainoskatkot
- mainoskatkot kieko-ottelun välissä
- Suomen kesäsää
- hyttyset
- Hjallis
- tapparan kannattajat ;)

No siinä tuli muutama, jotka tuli heti mieleen.
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
-Ärsyttää naapurit jotka ovat unohtaneet morjestamisen jalon taidon...
-Ärsyttää Kuljun navetta(Läytötavara talo), ja kaikki Kuljulaiset tasapuolisesti.
joo, onhan niitä kaikkia....
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Varsin hyviä listoja kaikilla, etenkin Vilperillä. Itse haluan lisätä:

- huonot suomennokset englanninkielisissä ohjelmissa
- onko se nyt DNA:n mainos vai kenenkä, mutta se "Say no to Bill"-mainos on aivan paska. Eihän siinä ole mitään järkeä ihmisillä, jotka eivät tiedä että bill tarkoittaa myös laskua.
-nyt en muista, mutta uskon että tämä on jo mainittu: Maikkarin urheilutoimittajat
- Kun joutuu jonottamaan kaupoissa, pankeissa tms.
- ampiaiset ja muut jotka voivat pistää
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Moralistit: Ihmiset joiden mielestä heidän tapansa tehdä asioita on ainoa oikea ja kun sitä ei tee juuri niin, niin alkaa järkyttävä moralisointi.

Hihhulit: Nämä yhteiskunnan mätäpaiseet jotka "pyrkivät vaikuttamaan yhteiskunnallisiin epäkohtiin" heittelemällä kiviä ja polttopulloja kansainvälisten huippujohtajien kokouksessa. Todellisia pellejä hampputakeissaan.

Liikenteessä väärällä asenteella mukana olevat ihmiset. Jos minulla on kiire ja haluan ajaa 100 alueella 120:ä niin voisitko päästää minut ohi ilman hirveää taistelua voisi olla kaikille helpointa. Olisiko muuten mitenkään mahdollista, että 80:n alueella ei ajettaisi 70:ä.

Ihmiset jotka tulevat festareilla kyselemään "että pääsiskö teidän mökkiin vessaan?" Mä olen maksanut tästä mökistä kavereitten kanssa 4000 joten et todellakaan ole tervetullut käyttämään mun posliinia!

Demarit: Paljon on kohteita mtä pitäisi parantaa ja uudistaa, mutta rahoitus on näille heeboille jäänyt vähän pimentoon.

Hyppyhevi. Tää on aivan naurettava musiikin laji. Päättäkää nyt soitatteko te hiphopia vai heviä!

Ultra Bra. Hyvä, että tämän kommunistibändin taru loppuu en jää kaipaamaan Hyvästi Anni Sinnemäki!

Paperiliitto. Jumalauta, kun amispohjalla tienataan lähelle 300 tonnia vuodessa ja sitten vielä valitetaan palkoista ja lakkoillaan.

ÄY.liike yleensä (siinä mukana siis myös se nainen jota jotkut kutsuvat virheellisesti Suomen presidentiksi)

Amiskorkeakoulut joiden oppilaat luulevat olevansa jossain korkeassakin koulussa.

edit:

Alennusmyynnit: Ihmise tunkevat ja tönivät hienhajuisina toisiaan ja jonottavat tuntikausia saadakseen hammastahnaa kolme tuubia kympillä!

Ruotsalaisten hellittely asenne terroristeja kohtaan. "Tulkaa meille heitteleen kiviä, niin me majoitetaan teidät ja annetaan halvat bussiliput" Todellista järkeilyä.

Greenpeace joka yrittää mustamaalata suomen metsäteollisuuden valheellisillä väitteillään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös