Kiitti vitusti. Mun pitäis kutsua seuraava miitti koolle parin viikon päästä.Kuvailit juuri Jatkoajan Senioreiden miitit.
Kiitti vitusti. Mun pitäis kutsua seuraava miitti koolle parin viikon päästä.Kuvailit juuri Jatkoajan Senioreiden miitit.
Elämä on liian lyhyt myös siihen, että joutuu kuuntelemaan pakolla syötettyä musiikkia paikoissa/ tilanteissa, joihin musiikki ei kuuluisi, esim. useimmat tv-ohjelmat. Katsot KESKUSTELUOHJELMAA sillä volyymilla, että kuulet, mitä sanovat. Yhtäkkiä parähtää hirveä sointu ilmoille äärikovalla ja lapset heräävät makuuhuoneessaan. Ketä se musiikki palvelee, ei se keskusteltava asia sillä muuksi muutu. Jalkapallon MM- kisalähetyksiin musiikki Jollain lailla ehkä kuuluukin, mutta kyllä ärsytti niissäkin ja lapset heräsivät. Käsittääkseni alunperin musiikki on tarkoitettu kuunneltavaksi tai esim. tanssittavaksi. Ihmettelen, mikä se musiikin funktio on esim. keskusteluohjelmissa -saada teinikatsojia vai mikä.Radiojuontaja sanoi tuossa joku aika sitten aika osuvasti jotenkin näin: "Elämä on liian lyhyt siihen, että kuuntelee paskaa musiikkia." Kannattaa siis kuunnella vain hyvää musaa.
Laitoin ja ei palanut yksikään vaikka kuinka kierteli lamppuja. Totesin etten enää mitään virallisia kuusen kynttilöitä osta ja kävin jyskissä hakemassa pari ledivalonauhaa muutamalla eurolla. Paljon helpompi laittaa ja ihan hyvältä näyttää kuusi noillakin.Kuusenkynttilöiden laittaminen on ärsyttävää. Ja kun ne sitten jotenkin on saanut sommiteltua kuuseen niin eihän saatana tietenkään edes kaikki pala. No antaa olla...
Se on juurikin näin. Itsehän selvitin esm. tovi sitten mitä "bulkki" tarkottaa. No nyt tiedän, ja tiedän olevani pitkälti bulkki-ukkeli.Ärsyttää kun suomalaiset eivät arvosta oman synnyinmaansa kieltään. Käytetään paljon lainasanoja ja lopputuloksena on käytännössä lauseita jotka lähentelee siansaksaa ja ollaan niin 'cooleja', vaikka monikaan ei edes tiedä miten jotkut asiat ilmaistaan suomeksi.
Eniten ärsyttää sanan -case- käyttö jokaisessa yhteydessä ja toinen vaihtoehto muunnos -keissi-.
Kun jotain tapahtunut, niin ei voida puhua enää tapauksesta? Vaan se on case.
Ei meillä oo sinällään kiire, mutta aina ei jaksa odottaa siinä. Tai alhaalla on metro lähdössä ja seuraavaa pitäisi odotella jopa useita minuutteja.Mihin teillä siellä Helsingissä on niin kiire, että rullaportaissakin pitää kiirehtiä?
Ai saakutti, kamalaa. Ehtisi istua hetkeksi alas ja kirjoittaa kännykällä "Mitä odotat juuri nyt" -ketjuun odottavansa metroa asemalla X.Ei meillä oo sinällään kiire, mutta aina ei jaksa odottaa siinä. Tai alhaalla on metro lähdössä ja seuraavaa pitäisi odotella jopa useita minuutteja.
Alat nyt vaan tyhjentää sitä pakastin pakkaus kerrallaan teet niistä ruokaa. Sitten huomaat jossain vaiheessa, että pakastin on tyhjä etkä ole käynyt kuukauteen kaupassa.Pakastin on niin täynnä ettei sinne meinaa enää mahtua mitään. Pitäisi varmaan järjestellä vähän ja lopettaa ale-tuotteiden ostaminen. Mies sanookin minua omaksi pikku hamstraajaksi...
Meinasin ehdottaa että anna mulle ylimääräiset. Mut sit muistin oman pakkasen tilanteen. Mutta ylimääräiset sienet mahtuu aina, niitä otetaan ilolla vastaan. Kunhan ne on suppiksia. Niille tehdään tilaa.Pakastin on niin täynnä ettei sinne meinaa enää mahtua mitään. Pitäisi varmaan järjestellä vähän ja lopettaa ale-tuotteiden ostaminen. Mies sanookin minua omaksi pikku hamstraajaksi...
Tähän lisäksi sitten vielä ”et voi käyttää samaa salasanaa”. Miten vittusaatana voi muistaa mitä kaikkia olen johonkin jatkiksiin joskus käyttänyt? Pitäkää tunkkinne.Rekisteröityessä:
Anna salasana: *****
*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla vähintään 8 merkkiä.
Anna salasana: ********
*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla kirjaimia, numeroita ja erikoismerkkejä.
*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla sekä isoja että pieniä kirjaimia.
Tässä vaiheessa vitutus on jo aika katossa...
*BÖÖÖ!* Käyttäjänimi ja salasana liian samankaltaisia.
Keuhkot täyteen ilmaan, huudat niin paljon kun ääntä lähtee että VOIVITTTUSAAAATANAA!!! Suunta kohti viinakauppaa. Päätin juuri etten haluakaan rekisteröityä. Ei mulla ookkaan tarvetta. Haistakaapa vittu.
Tämä vituttaa eniten kun käytin aikoinaan jotain lyhyehköä lausetta salasanana ja nykyään pitäisi sitten hoitaa sama asia jollain merkkijonolla joka pitää kuitenkin kirjoittaa jonnekin muistiin että olisi mitään toivoa muistaa se.Anna salasana: ********
*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla sekä isoja että pieniä kirjaimia.
Ei pitäisi minunkaan eksyä kauppaan klo 21 jälkeen. On niin vaikea vastustaa -60% tuotteita. Äskettäin koriin meni 3 voileipäkakkua, yksi täytekakku ja 4 pakettia muna- riisi pasteijoita. Ja muutama nakkipaketti.Pakastin on niin täynnä ettei sinne meinaa enää mahtua mitään. Pitäisi varmaan järjestellä vähän ja lopettaa ale-tuotteiden ostaminen. Mies sanookin minua omaksi pikku hamstraajaksi...
Jos vaihtaisit sen kauppakassin vasempaan?Kotiavaimet housujen väärässä (oikeassa) taskussa ja oikeassa kädessä raskas kauppakassi. On sit vittumaista kaivaa vasemmalla kädellä farkkujen oikeasta etutaskusta avaimia.
Tähän tapahtumaan liittyy muitakin tekijöitä mitä en nyt saa mieleeni. Vasen käsi ei ilmeisesti ole täysin vapaa tässä tilanteessa. Palaan asiaan kun ensi kerran huomaan ovella vittuuntuvani.Jos vaihtaisit sen kauppakassin vasempaan?
Ei nuo kamat pelkkää ruokaa laittamalla häviä mutta toisihan se hyvin tilaa kun ruokakorista on nyt alkanut tavarat leviämään muihin koreihin kun ei muuten mahdu. Mies laski tuossa että meillä on 11 pakettia reissumiestä (mun lempi(ruis)leipäni) ja pisti minulle reissarin ostokiellon. No sitten voin ostaa vaikka ruispaloja puoleen hintaan... ;-)Alat nyt vaan tyhjentää sitä pakastin pakkaus kerrallaan teet niistä ruokaa.
Meillä ei ole yhtään suppiksia pakkasessa. Ne on kaikki nyt kuivattuja. Viime vuonna laitoin litran pusseihin valmiita sieniannoksia keittoa varten mutta ne on syöty. Ja tänä vuonna saadut, melko vähäiset sienet on kuivattu.Mutta ylimääräiset sienet mahtuu aina, niitä otetaan ilolla vastaan. Kunhan ne on suppiksia. Niille tehdään tilaa.