Varmaan joo... Mutta pitäähän mullakin olla harrastuksia. ;-)Eissattana, helpommalla pääsee ku menee vaikka Kokkipoikaan...
Varmaan joo... Mutta pitäähän mullakin olla harrastuksia. ;-)Eissattana, helpommalla pääsee ku menee vaikka Kokkipoikaan...
Eli votkuli.Minä luovutan. Kirjoittakaa vodka. Kunhan ette yritä sanoa vodka, se on VOTKA.
Minä luovutan. Kirjoittakaa vodka. Kunhan ette yritä sanoa vodka, se on VOTKA.
"Dear Eki. Laukesin välittömästi kun ylimääräinen nainen katosi kuvioista. Onko normaalia?"Eilen ehtoolla selasin pätkiä tubegaloresta. Yhessä kaks ihan tolkummiähen olosta veljee tyästää semmosta mukavan pyäreähköä pirkkoo ammattimiähen ottein. Toinen vetelee takaapäin, toinen kitusiin. Sitten kun pelikello näyttää pualtenvaihtoo niin jumalauta ihan out of nowhere tää keulamiäs tuuppaa sen mimosan syrjään siitä ja alkaa luputtaa sen kaverinsa moloo ninku nälkänen kissanpentu emonsa nisää. Olin että Ei, Ei Hieeell no! Daaayumm! No you just di'int! Pilalle meni sessiot.
Sain ajan traumaterapiaan tiistaille.
Kuvailit juuri Jatkoajan Senioreiden miitit.Yhessä kaks ihan tolkummiähen olosta veljee tyästää semmosta mukavan pyäreähköä pirkkoo ammattimiähen ottein. Toinen vetelee takaapäin, toinen kitusiin. Sitten kun pelikello näyttää pualtenvaihtoo niin jumalauta ihan out of nowhere tää keulamiäs tuuppaa sen mimosan syrjään siitä ja alkaa luputtaa sen kaverinsa moloo ninku nälkänen kissanpentu emonsa nisää. Olin että Ei, Ei Hieeell no! Daaayumm! No you just di'int! Pilalle meni sessiot.
Sain ajan traumaterapiaan tiistaille.
En usko että ykskään Jatkoajan seniori sais houkuteltua naista sänkyyn.Kuvailit juuri Jatkoajan Senioreiden miitit.
Ei oo pakko sänkyyn mennä, voihan sitä keittiön pöydälläkin.En usko että ykskään Jatkoajan seniori sais houkuteltua naista sänkyyn.
Olen minä joskus saanut. Tosin ne ovat vaan nukkuneet siinä vieressä.En usko että ykskään Jatkoajan seniori sais houkuteltua naista sänkyyn.
Saati että saisi näin joulun aikaan piparia. Ei syötäväksi eikä muutenkaan.En usko että ykskään Jatkoajan seniori sais houkuteltua naista sänkyyn.
Sukulaisia ei lasketa.Olen minä joskus saanut. Tosin ne ovat vaan nukkuneet siinä vieressä.
Veli Nummis soittaa hyvässä "maailma on kaunis"-humalassa ainakin kymmentä eri bändiä, joista jokainen on maailman paras bändi.Nummis soittaa kasarimusaa
Veli Nummis soittaa hyvässä "maailma on kaunis"-humalassa ainakin kymmentä eri bändiä, joista jokainen on maailman paras bändi.
Kuten me tiedämme niin 90% musiikista on aina ollut ihan hirveää kuraa. Etenkin suurin osa niistä nuoruuden suosikeista joita mennään kuuntelemaan nostalgiapäissään rahastuskiertueelle.Veli Nummis soittaa hyvässä "maailma on kaunis"-humalassa ainakin kymmentä eri bändiä, joista jokainen on maailman paras bändi.
Sit @Vanha Len tulee ja hakkaa mulkullaan lukon atomeiksi.samaan aikaan kun Petttter tiirikoi ulkona paskat housussa Jopon vaijerilukkoa auki.
veljet @Czescku ja @Krepo laittavat tietenkin jalalla koreaksi.McTorso kertoo, miten Kärpät asettui kaudella 2017-18 Mannerin alaisuudessa hienosti ylivoimalla noppafemmaan ja toteutti kurinalaisesti puolustuspelirytmiä, eli prässiä ja träppiä samaan aikaan kun Petttter tiirikoi ulkona paskat housussa Jopon vaijerilukkoa auki.
Kuka tuosta nyt ei kostuisi?
Radiojuontaja sanoi tuossa joku aika sitten aika osuvasti jotenkin näin: "Elämä on liian lyhyt siihen, että kuuntelee paskaa musiikkia." Kannattaa siis kuunnella vain hyvää musaa.Kuten me tiedämme niin 90% musiikista on aina ollut ihan hirveää kuraa. Etenkin suurin osa niistä nuoruuden suosikeista joita mennään kuuntelemaan nostalgiapäissään rahastuskiertueelle.
Johnny kattelee tätä touhua pöyristyneenä. Piarasee, ottaa kossuhuikat ja sadattelee veljiä "vitun ämmiksi."
Nooooooouuuuu!!Sit @Vanha Len tulee ja hakkaa mulkullaan lukon atomeiksi.