Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 918 342
  • 6 141

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mää niiiin tunnen sun miehes tuskan....
Annan mieheni mieluusti täyttää jääkaapin kauppareissun jälkeen, koska hän osaa sijoittaa tavarat sinne järkevämmin kuin minä. Käydään kaupassa 1-2 kertaa viikossa, joten jääkaappi on syytä osata täyttää tarkasti ihan tilan takia. Avaruudellisessa hahmottamisessa hän on paljon parempi kuin minä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Annan mieheni mieluusti täyttää jääkaapin kauppareissun jälkeen, koska hän osaa sijoittaa tavarat sinne järkevämmin kuin minä. Käydään kaupassa 1-2 kertaa viikossa, joten jääkaappi on syytä osata täyttää tarkasti ihan tilan takia. Avaruudellisessa hahmottamisessa hän on paljon parempi kuin minä.
Niinpä niin... Minäkin yleensä täytän meidän jääkaapin.

Kävin aikoinaan psyko-, ym. testeissä yhteen työpaikaan ja tuloksena mm. "erinomainen kolmiulotteinen hahmottamiskyky" - lienee insinöörille ihan hyvä ominaisuus. En saanut paikkaa, en kuulemma olisi viihtynyt siinä!?!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän sitä nyt 5-6 kertaa vähintäänkin tulee käytyä päivässä kaupassa. Usein joutuu miettii että mihin sitä kehtaa enää mennä. Eilenkin kävin ärrällä kun ei kolmannen kerran kehdannut ostaa eri tupakkaa prisman infosta. Ja ikinä en ole polttanut. Toi pelikioski on lopettanut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Se kun osa Jatkoajan NFL:n seuraajista kutsuu Tampa Bay Buccaneersia Bucks:ksi.

Bucks on NBA:n koripallojoukkue. Buccaneers lyhennetään Bucs ilman k:ta. Murr!

En käsitä mistä tuo k tulee. Koko Buccaneers-sanassa ei ole k-kirjainta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Taas oli joku "mämmikoura" ollut lohen(i) kimpussa. Olisin jopa itse saanut paremmat fileet aikaan. No tulipahan kalaisa liemi sitten kun perkeistä keitin. Eikä lohi ollut hinnalla pilattu (7 €/kg ja ilmainen fileointi).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Taas oli joku "mämmikoura" ollut lohen(i) kimpussa. Olisin jopa itse saanut paremmat fileet aikaan. No tulipahan kalaisa liemi sitten kun perkeistä keitin. Eikä lohi ollut hinnalla pilattu (7 €/kg ja ilmainen fileointi).
Missä noin halpaa lohieväkästä on...? Emmää mää mee sanoon satavarmaks kun rouva hoitaa käytännössä meillä ruakaostokset, mutta oisin veikannu että jotain parikymppiä kilohinta on näillä nurkilla. Mutta en tosiaan oo varma, mää käyn keittiössä vaan syämässä ja hakemassa juatavaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Missä noin halpaa lohieväkästä on...?
Lahess tietty, Sittarin (Citymarket) euron päivill...
Kotiutin sieltä kaksi vajaan kahden kilon jötkälettä fileoituna (ja perkeet mukaan). Muut fileet meni pakkaseen mutta yksi jäi huomenna syötäväksi. Ja perkeistä siis tietenkin keitin liemen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lahess tietty, Sittarin (Citymarket) euron päivill...
Kotiutin sieltä kaksi vajaan kahden kilon jötkälettä fileoituna (ja perkeet mukaan). Muut fileet meni pakkaseen mutta yksi jäi huomenna syötäväksi. Ja perkeistä siis tietenkin keitin liemen.
Mitä noituutta tää on...? Perkeet mukaan? Onko teillä jotain lokkeja lemmikkinä? Emmää ymmärrä mitää taas. Voi perkeetkele, etten sanos.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä noituutta tää on...? Perkeet mukaan?
Niistä voi siis keittää kalaliemen. Eli siis evät, liiat nahat, kidukset pois ja kattilaan veden ja pienen suolan kanssa. Keitinliemi sitten kaadetaan astiaan. Ja myöhemmin sitten ruodot yms. putsataan kalanlihasta ja laitetaan astiaan liemen kanssa. Usein pakastetaan. Siitä saa sitten hyvän pohjan kalakeittoon myöhemmin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Niistä voi siis keittää kalaliemen. Eli siis evät, liiat nahat, kidukset pois ja kattilaan veden ja pienen suolan kanssa. Keitinliemi sitten kaadetaan astiaan. Ja myöhemmin sitten ruodot yms. putsataan kalanlihasta ja laitetaan astiaan liemen kanssa. Usein pakastetaan. Siitä saa sitten hyvän pohjan kalakeittoon myöhemmin.
Eissattana, helpommalla pääsee ku menee vaikka Kokkipoikaan...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eilen ehtoolla selasin pätkiä tubegaloresta. Yhessä kaks ihan tolkummiähen olosta veljee tyästää semmosta mukavan pyäreähköä pirkkoo ammattimiähen ottein. Toinen vetelee takaapäin, toinen kitusiin. Sitten kun pelikello näyttää pualtenvaihtoo niin jumalauta ihan out of nowhere tää keulamiäs tuuppaa sen mimosan syrjään siitä ja alkaa luputtaa sen kaverinsa moloo ninku nälkänen kissanpentu emonsa nisää. Olin että Ei, Ei Hieeell no! Daaayumm! No you just di'int! Pilalle meni sessiot.
Sain ajan traumaterapiaan tiistaille.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eilen ehtoolla selasin pätkiä tubegaloresta. Yhessä kaks ihan tolkummiähen olosta veljee tyästää semmosta mukavan pyäreähköä pirkkoo ammattimiähen ottein. Toinen vetelee takaapäin, toinen kitusiin. Sitten kun pelikello näyttää pualtenvaihtoo niin jumalauta ihan out of nowhere tää keulamiäs tuuppaa sen mimosan syrjään siitä ja alkaa luputtaa sen kaverinsa moloo ninku nälkänen kissanpentu emonsa nisää. Olin että Ei, Ei Hieeell no! Daaayumm! No you just di'int! Pilalle meni sessiot.
Sain ajan traumaterapiaan tiistaille.
"Dear Eki. Laukesin välittömästi kun ylimääräinen nainen katosi kuvioista. Onko normaalia?"
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yhessä kaks ihan tolkummiähen olosta veljee tyästää semmosta mukavan pyäreähköä pirkkoo ammattimiähen ottein. Toinen vetelee takaapäin, toinen kitusiin. Sitten kun pelikello näyttää pualtenvaihtoo niin jumalauta ihan out of nowhere tää keulamiäs tuuppaa sen mimosan syrjään siitä ja alkaa luputtaa sen kaverinsa moloo ninku nälkänen kissanpentu emonsa nisää. Olin että Ei, Ei Hieeell no! Daaayumm! No you just di'int! Pilalle meni sessiot.
Sain ajan traumaterapiaan tiistaille.
Kuvailit juuri Jatkoajan Senioreiden miitit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitkän linjan Jatkoaikaseniori houkuttelee naista sänkyyn:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös