Pannaanpa korvan taa...
Tai, jos paan YV:llä yhteystietoni, voisitko ystävällisesti joka päivä muistuttaa asiasta. En kai minä muuten muista lähitulevaisuudessa olla jauhamatta esihistoriallista paskaa omasta erinomaisuudestani ja tapahtumista jollain 1990-2000-luvulla, jolla ei nytkään ole enää mitään merkitystä mihinkään eikä kellekään.
Tai... Jos mä kuitenkin muistaisin... Tai... Jos mä en muista, en mä sitä sitten kyllä surekaan...
Kokeile seuraavalla kerralla lämmittää se epoxi esim. hiustenkuivaajalla, niin poistamisen pitäisi sujua helpommin.... Tuo muovipaska kun on aina lyöty jollain saatanan epoxilla kiinni kansiin, jolloin sen irrottaminen yhtenä kappaleena on hyvin pitkälti mahdotonta...
youtuben uusittu ulkonäkö, jossa käytettävyydelle ei ole annettu sijaa suunnittelussa tai toteutuksessa.
Minua ei ärsytä. YouTuben uudistus oli hyvä, koska kanavat joihin olen kirjautunut ovat nyt selkeämmin esillä. Myös omalta kotisivulta näiden YouTuben suosituimpien yms videoiden piilottaminen on hyvä juttu. Ne osaan hakea kyllä niitä tarvitessani.
En oikein millään käsitä, että suositellut videot ovat nyt jotenkin huonommin esillä? Kai kaikilla ne ruudulle mahtuu leveyssuunnassa ja ovat sivun ylälaidasta asti listattuna.
Perinteistä muutosvastarintaa ihmisiltä löytyy aina. En aina käsitä miksi pitää olla lähtökohdiltaan aina muutosta vastaan mutta ymmärrän toki, että vanhaan tottuneena uusi on "vieras" muutaman päivän tai viikonkin.
Käytettävyyden puolelta ehdottomasti hyvä uudistus, vaikka jotkut jotain muuta väittäisivätkin.
Ulkomailta tilatuissa cd-levyissä on monesti kansissa sen perus kääreen lisäksi sellainen muovisinettu kansien yläosassa. En tiedä kenen keksintö tuo sinetti on ollut, mutta jumalauta turpaansa sietäisi saada! Tuo muovipaska kun on aina lyöty jollain saatanan epoxilla kiinni kansiin, jolloin sen irrottaminen yhtenä kappaleena on hyvin pitkälti mahdotonta. Tämän takia sen kanssa saa aina aikansa tapella, ennen kuin saa jokaisen pikkupalasen irti kansista.
Aiijumalaut, E-potsi. Siehän se vasta tempun teitkin!taskuparkkeihin
Koiranpaskapökäleiden lojuminen huoneen lattialla pimeässä. Kuvittelin niiden olevan jotain pientä roskaa, kun en pimeässä hahmottanut ja poimin ne käteen. Surprise!
Avautui tai pikemmin varmistui taas kerran, kuinka hieno turnaus 20-vuotiaiden MM-kisat on. Jopa keskustelu JA:ssa on noussut monta pykälää maajoukkueosion tavanomaisesta länkytyksestä, tosin pakollinen poriraumastadisuippoangsti tjsp yrittää pilata sitä.