Vetoketjun väliin jäävä esinahka...
En oikeasti nyt muista missä olin syömässä, mutta siellä piti maksaa sakko jos lautasella oli ruokaa ruokailun päätyttyä. Jokainen sitoutettiin (en tiedä miten oikeudessa se pätee) maksamaan tietyn summan, jos lautasella on ruokaa kun se tuodaan takaisin. En tiedä onko sellaista sakkoa oikeasti edes olemassa, mutta ravintola sanoi ruokahävikin olleen lähes nolla sen jälkeen.Isle of Manin jälkeen ärsytykseni tuntuu mitättömältä, mutta henkilökohtaisesti sitäkin enemmän ärsyttää ruuan heittäminen roskiin. On ihan ymmärrettävää, että etenkin pienillä lapsilla ruokaa usein menee hukkaan, kun vielä opetellaan makuja yms. Olen töissä paikassa, jossa on työpaikkaruokala, ruoka on todella, todella maukasta ollakseen kuitenkin iso ruokala, jossa määrät on suuria. Ruokaa saa ottaa itse niin paljon kuin haluaa ja summa menee verotusarvona pois liksasta, riippumatta paljonko syöt.
Itse syön aina aivan helvetisti, useasti haen jopa lisää. Ruoka on kunnon kotiruokaa, tietenkin vivahteittain lisättynä eksoottisempaan ruokaan, jopa ala carte annoksien kaltaisia ruokia on viikoittain tarjolla.
Mutta mitä vittua? Keski-ikäisiä naisia on varmaankin valtaosa töissä tuolla ja voi jumalauta sitä ruokala käyttäytymistä. Etuillaan, ronkitaan, närpitään. Otetaan safkaa helvetisti ja 80% heitetään roskiin. VITTU!
Aikuiset ihmiset, jos ruoka maittaa, hieno homma, hae vaikka lisää. On ok, jos heittää joskus sapuskaa sivuun, voi tulla sellainen stoppi, että ei mene, mutta jos tämä toistuu joka kerta, niin helvetti. Lisäksi jatkuvasti on näitä kitisijöitä, en tykkää tästä, tässä on joku vialla, perkeleen kusipäät.
Se ruoka on oikeasti todella maukasta, ainakin minun mielestäni, jos ette ole varma pidättekö ruuasta, älkää ottako niin paljon. Nöyrä pyyntö ja täysin perusasia.
Vetoketjun väliin jäävä esinahka...
Kyllä sä varmaan oman boksisi tiedät mutta jos et niin kannattaa ottaa selvää, onko EPG:stä mahdollisuus iskeä talletuksia sanahaulla. Myös EPG:n voi (käsittääkseni) useimmissa bokseissa vaihtaa ja esim Topfieldeille ja Procastereille tehty PlasmaEPG on mainio ohjelmaopas, josta tuo kyseinen toiminto löytyy.Ärsytyksenpoikasta aiheuttaa Nelosen neronleimaus laittaa Oz eetteriin aina perjantaileffan jälkeen. Näin ollen alkamis- ja loppumisajankohdat vaihtuvat viikoittain ja täten myös viikkoajastaminen digiboksille muuttuu huomattavasti haasteellisemmaksi. Lähetysajan vaihdellessa toista tuntia, ajastus pitäisi laittaa aika ronskilla haarukalla jotta koko komeus saadaan talteen.
Alepoista löytyy Rainbown Hot mix salmiakkisekoitus pussi, jossa on maailman parhaita salmiakkeja (ne mustavalkoiset). Pussissa taitaa olla viittä eri salmiakkia. Kuka vittu sinne pussiin tunkee aina eniten niitä "toffeesalmiakkeja" tai niitä punaisia, jotka maistuu lähinnä korvavaikulta? Vituttaa heittää aina kättelyssä 2/3 pussin sisällöstä roskikseen. En tiedä ketään kuka näistä pitäisi.
Varsinkin ne toffee-jutut on ihan kauheeta skeidaa.
Ärsyttää, kun Mertaranta ääntää Carmelita Jeterin sukunimen päin persettä.
Ei taipunut oikein myöskään Ciaran O'Lionaird. Taisi tulla viidellä eri tavalla yhden 1500 metrin juoksun aikana. Tapsa muistaakseni alkuerissä osui ainakin lähelle.Ärsyttää, kun Mertaranta ääntää Carmelita Jeterin sukunimen päin persettä.
Mertsihän on aivan pihalla sukunimissä, jotka alkavat suhuäänteellä. Vaikka joku tuikitavallinen Sherman, joka Mertsin käsittelyssä muuttuu Schermaniksi.Ärsyttää, kun Mertaranta ääntää Carmelita Jeterin sukunimen päin persettä.
Yleensä Mersu on hyvä näissä nimien ääntämisissä, mutta tämä ei nyt taivu.
Koko teksti
Eihän tämä nyt mikään maailmaa kaatava ärsytyksen asia tietenkään ole, mutta en kuitenkaan haluaisi jokaiselle pyöräilyreissullani leikkiä mitään Palanderin Kallea.