Tyhmät vanhukset jotka ostavat jtn ja yllätyksekseen joutuvat maksamaan jtn ja ovat heti verbaalisesti nyrkit pystyssä kun kuvittelevat että heitä yritetään huijata.
Mikään näin pieni asia ei voi ärsyttää niin paljon kuin tämä teinix-koodi.... jtn ...
Eikös heitä sitten huijata?
Voin kertoa syyn. Laskun maksuaika on seitsemän vuorokautta, se tuntuu kuulemma huijaukselta.
Se on aika rasittavaa, kun suomalaisten täytyy lausua suomalaiset sanat ja nimet päin vittua puhuessaan englantia. Nytkin katsoin jotain NHL.comin videota ja siellä joku helsinkiläisfani puhui jostain "Selaanista". Kaikkein hajottavinta on kuitenkin se, kun sauna lausutaan "soona".
"Entinen SM-liigasankari teki viime yön upeimman torjunnan". Kyseinen sankari on siis Tim Thomas ja otsikko on napattu suoraan Iltalehdestä.
Onko SM-liigalla niin huono imago, että sitä pitää kiillottaa näillä "entisillä tähdillä"?
Bussissa ihmiset jotka istuu yksin siinä käytävän puoleiselle penkillä niin, että ikkunan puoleinen on tyhjänä. Ja sama miten täyteen se bussi tulee ihmisiä niin eivät perkele voi mitenkään ottaa toista ihmistä siihen viereen. Jos nuin helvetisti pelottaa toiset ihmiset niin oisko syytä kulkea vaik taksilla tai omalla autolla?
En tosin siksi, että pelkäisin vieraita ihmisiä, vaan koska haluan valita, kuka viereeni istuu. Siirryn kyllä heti kun näen, että kyytiin tuleva ja istumapaikkaa tarvitseva ei ole--
Minä en bussilla ajele, minä olen minä!Ei ole helppoa bussimatkailu.