Tietysti noin. Jos vielä joisin, niin tietysti muiden seurassa.Olen mutta tykkään juoda ihmisten kanssa mieluummin kuin yksikseni.
Tietysti noin. Jos vielä joisin, niin tietysti muiden seurassa.Olen mutta tykkään juoda ihmisten kanssa mieluummin kuin yksikseni.
No ampuako ne pitäisi?Ärsyttää että jotkut ilmeisesti hankkii ansoja pihoilleen kissojen vuoksi, oksettavaa.
Jospa vaan jättäisit henkiin.No ampuako ne pitäisi?
No sieltä minä sen loukun saisin lainaan. Tosin sitä kissaa ei ole nyt muutamaan päivään näkynyt. Ehkä se jätti pihani rauhaan.Jospa vaan jättäisit henkiin.
E: tai soita vaikka paikalliseen eläinsuojeluyhdistyksen.
Miksi luin, että "koskislasi"Mäkkäri vissiin lopettanut kokonaan entisen jokakesäisen traditionsa, eli kokislasi Plus-aterian ostajalle. 2022 sai viimeksi laseja. My GOD miksi?!
Entä tärkein; hinta? Monessa paikassa vähintään 5€.Vetäisin tänään Lahden aseman kupeessa olevassa Asemapäällikkö-kahvilassa kahvin ja sämpylän.
8,20 kertoo verkkopankin katevaraus. En ole varma, miten jakautui, mutta sämpylä oli aika reilun kokoinen.Entä tärkein; hinta? Monessa paikassa vähintään 5€.
Käsivarrentien laidassa on mainos: "kahvi ja munkki 1€". Näiden koosta ei ole tietoa...
Parina edelliskesänä olen käynyt oletettavasti tuossa paikassa matkalla vielä hieman ylemmäs könkämälle kalaan. Ihan hyväthän nuo tarjoilut on. Asiakaspalvelusta en sanoisi samaa. Hintaansa nähden hyvä diili kuitenkin.Käsivarrentien laidassa on mainos: "kahvi ja munkki 1€". Näiden koosta ei ole tietoa...
Minä kyllä ajattelin tänään voittaa tuon 22 miljuunaa.Töissä ja työkavereina yhden miehen lisäksi pelkkiä naisia. Minä kun puhun, olkoot työasia tai mikä tahansa, niin hyvin usein puhutaan päälle. Nyt oli pieni ongelma ja pyysin apua, niin höpisivät mitä sattuu ja oltiin niin perkeleen loukkaantuneita, kun puhuin päälle. Lottovoittoa odotellessa.
Työskenteletkö nasvoittoisella alalla, vai onko vaan käynyt huono arpaonni työpaikan sukupuolijakaumassa?Töissä ja työkavereina yhden miehen lisäksi pelkkiä naisia. Minä kun puhun, olkoot työasia tai mikä tahansa, niin hyvin usein puhutaan päälle. Nyt oli pieni ongelma ja pyysin apua, niin höpisivät mitä sattuu ja oltiin niin perkeleen loukkaantuneita, kun puhuin päälle. Lottovoittoa odotellessa.
Naisvaltainen ala. Usein olen ollut ainoa miespuolinen työntekijä.Työskenteletkö nasvoittoisella alalla, vai onko vaan käynyt huono arpaonni työpaikan sukupuolijakaumassa?