Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 936 895
  • 6 214

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Antaako sovellus merkitä kyseisen ohjelman suosikiksi? Löytyisi ainakin helpommin ja ehkä toimisi myös "jatka katselua".
Antaa joo merkitä ja sieltä se suosikeista kyllä löytyy. Ja sittenkin alkaa 1. jaksosta. Ei löydy ollenkaan "jatka katselua" kohdasta, jos on mennyt jakson loppuun asti. Punaisella "katsottu" viivalla näkyy kyllä listalla mitkä jaksot on katsottu.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Maksu puhelimen NFC:llä (Google Pay tai Applen vastaava)? On jopa turvallisempi kuin kortti, koska Google tietää a) missä puhelin on ja b) maksupäätteen sisainnin ja näiden tulee olla samassa paikassa. Helppoa on myös se, ettei luurilla maksettaessa koskaan kysytä pin-koodia, vaikka maksu olisi yli 100 €.
Minä en tuommoisiin nykyajan hömpötyksiin lähde mukaan. En luota puhelimeen pätkääkään. Mieluummin maksan käteisellä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Lontoon reissu hajotti pankkikorttini lähimaksuominaisuuden. Toimi kyllä siellä julkisessa liikenteessä ihan kuten pitääkin, mutta muualle ei lähimaksu toiminut sielläkään eikä ole kertaakaan toiminut Suomessa reissun jälkeen. Ei tuo edes muuten haittaa, mutta kun tiistaina kävin pari tuoppia kumoamassa baarissa niin silloin rupesi ärsyttämään jatkuva kortin laitteeseen tunkeminen ja pinkoodin näpyttely.
Lähimaksu kytkeytyy takaisin päälle kun käytät kortin ottoautomaatissa ja näppäilet pin-koodin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lähimaksu kytkeytyy takaisin päälle kun käytät kortin ottoautomaatissa ja näppäilet pin-koodin.
No perhana jos noin. Minähän eilen nostin rahaa otosta, mutta en ole sen jälkeen kokeillutkaan maksaa mitään lähimaksulla tai ylipäätänsä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lähimaksu kytkeytyy takaisin päälle kun käytät kortin ottoautomaatissa ja näppäilet pin-koodin.
Tämä toimi. Joskus aiemmin täysin kusipääksi kuvittelemani nimimerkki pelasti päivän. Suuret kiitokset @Malkkinen Tarjoan tuopin jos mekin joskus samalle keikalle eksytään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä toimi. Joskus aiemmin täysin kusipääksi kuvittelemani nimimerkki pelasti päivän. Suuret kiitokset @Malkkinen Tarjoan tuopin jos mekin joskus samalle keikalle eksytään.
Sä oot kohta monta tuoppia auki, toisen näistä sille joka neuvoi kännykän käytössä. Molemmat olisin itsekin osannut neuvoa. Olin taas myöhässä.

Ärsyttää, mun eilen piti johonkin ketjuun todeta et ”oot muuten ihan väärässä”. Mutta en nyt enää muista mihin ketjuun ja kenelle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sä oot kohta monta tuoppia auki, toisen näistä sille joka neuvoi kännykän käytössä. Molemmat olisin itsekin osannut neuvoa. Olin taas myöhässä.

Ärsyttää, mun eilen piti johonkin ketjuun todeta et ”oot muuten ihan väärässä”. Mutta en nyt enää muista mihin ketjuun ja kenelle.
Olen mutta tykkään juoda ihmisten kanssa mieluummin kuin yksikseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös