Todellisuus on parempi.Tuo ärsyttää kun näkee unta siitä että juo alkoholia tai pelaa uhkapelejä. Sitten herää ja muistaa kuinka ei pystykään oikeasti juomaan alkoholia kun käyttää antabusta ja uhkapelejäkään minun ei oikeasti kannata pelata kun pelaaminen ei pysy lopun viimein hallinnassa. En tiedä, onko tuossa sitä että unessa näkee unta siitä kuinka haluaisi juoda alkoholia tai pelata rahapelejä mutta kumpikaan ei oikein sovi minulle. Eniten tuossa ärsyttää se fiilis kun herää ja muistaa taas todellisuuden.
Niin, kyllähän baananiviljelmillä varmasti enemmistö naisolettuja on.Naisvaltainen ala. Usein olen ollut ainoa miespuolinen työntekijä.
Oijoi! Vahva eri! Meikä ottaa aina kierroksia, jos ei ole käännetty tarkoin.Paunojen tai muiden brittiläisten muinaisjäänteiden tarkka kääntäminen leffoissa ja tv-sarjoissa ärsyttää. Jos se hahmo sanoo, että joku painaa 20 paunaa, ei sitä ole pakko kääntää 9 kg. Kyllä sen voi pyöristää 10 kiloon. Tai jos joku on kolmen mailin päässä, sen saa ilman mutinoita kääntää viideksi kilsaksi. Saatana.
Stone on massayksikkö joka määritellään 14 paunana tai ranskalaisten yksikköinä noin 6,35 kiloa. Brittien yksikköjen käyttö on kyllä hyvin hämmentävää kun siellä menevät kilot, paunat, unssit, grammat, tuumat, sentit, jalat, jaardit ja mailit ihan sekaisin. Ohessa taulukko jossa selitetään miten mitäkin mitataan:Oijoi! Vahva eri! Meikä ottaa aina kierroksia, jos ei ole käännetty tarkoin.
Eipä silti - en mä edes tiedä, mitä tarkoittaa vaikkapa "stone". Toki paras ja hienoin speedmetal -orkesteri ikinä, mutta se brittiversio.
Muuten hyvä kaavio, mutta brittityylissä etäisyydet lasketaan ajassa, ei matkan pituudessa.Stone on massayksikkö joka määritellään 14 paunana tai ranskalaisten yksikköinä noin 6,35 kiloa. Brittien yksikköjen käyttö on kyllä hyvin hämmentävää kun siellä menevät kilot, paunat, unssit, grammat, tuumat, sentit, jalat, jaardit ja mailit ihan sekaisin. Ohessa taulukko jossa selitetään miten mitäkin mitataan:
Joskus aikaa sitten tuli postissa paikallisen jätefirman ohje jossa oli tietoa kuinka lajitella jätteet oikein. Ohjeet olivat todella yksityiskohtaiset ja ilmeisesti tarkoitettu jollekin ammattikierrättäjälle. Esimerkki: Poista pakkauksesta kansi ja huuhtele hyvin. Laita kansi muovinkeräykseen. Poista pakkauksen tarra ja laita se sekajätteeseen. Poista pakkauksen pohja huuhtele hyvin ja laita metallin keräyksen. Huuhtele ja kuivaa pakkauksen runko ja laita se pahvinkeräykseen. Silloin itse päätin sen, että kierrätän vain ennakolta varmat ja loput menkööt sekajätteeseen.Pakkausten kierrätysmerkinnät, miksi ihmeessä ne ovat jossain pakkauksen alakulmassa niin, että niitä saa suurennuslasilla etsiä? Jos kerran ollaan ekologisia, niin eikö noista kierrätysmerkinnöistä voisi tehdä suurempia? Jopa markkinoida sillä tavoin tuotteen ja sen pakkauksen ekologisuutta. Kahvipaketit käyvät esimerkistä, jotkut voi laittaa muovinkeräykseen, ilmeisesti jotkut laitetaan sekajätteeseen. O'boy kaakaon täyttöpussi päätyi muovinkeräykseen, kun se pussi vaikutti olevan muovia. Fazerin sininen suklaalevy, meneekö se päällys lehti- vai pahvikeräykseen? Ei ihan paperia ole, muttei pahviltakaan vaikuta.
Onneksi on sentään Jussi Saarinen, jonka kysymykset ovat 1-2 minuutin pituisia tarinoita sisältäen yleensä valmiin vastauksen.Urheilutoimittajat, jotka eivät kysy kysymyksiä vaan esittävät haastateltavalle pelaajalle/valmentajalle toteamuksia, joista haastateltavan pitää sitten alkaa vääntää tarinaa. Itse olisin niin mulkku, että vastaisin ihan vaan kyllä tai ei riippuen siitä, onko toteamus mielestäni tosi vai epätosi. Ehkä sieltä lopulta sitten joku kysymyskin tulisi.
Naisten Superin toista finaalia katsoessa tuli tämä vaan taas mieleen.
Et sitten vissiin ole kuunnellut Kasari-kanavan Minna O:n englanninkielisten (tai minkä muun kielen tahansa) bändien tai biisien lausumista.Maikkarin Toni Immosen tapa lausua englanninkielisiä nimiä. Oli sitten kyseessä joukkue tai pelaaja, niin edelleen mennään metsään niiden lausumisessa.
Samoin pyöräkaistalla kävely, jos vieressä on jalankulkukaista. Kupittaan suunnalla joutuu koko ajan väistelemään varsinkin aasialaistaustaisia, jotka kävelevät aina vasempaa reunaa.Jalkakäytävällä pyöräily, vaikka aivan vieressä olisi pyörätie.