Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 921 725
  • 6 153

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kenen homma on laittaa kaupassa hihnalle se palikka mikä erottelee ostokset.? Se joka on edellä ja laitettuaan viimeisen ostoksen hihnalle? Vai se ketä tulee perässä ja huomaa että enempää ostoksia ei nouse hihnalle.?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kenen homma on laittaa kaupassa hihnalle se palikka mikä erottelee ostokset.? Se joka on edellä ja laitettuaan viimeisen ostoksen hihnalle? Vai se ketä tulee perässä ja huomaa että enempää ostoksia ei nouse hihnalle.?
Ostokset kun on laittanut hihnalle niin pitäisi laittaa se kapula. Kaikki eivät laita, enkä aina minäkään jos perässä ei ole ketään.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kenen homma on laittaa kaupassa hihnalle se palikka mikä erottelee ostokset.? Se joka on edellä ja laitettuaan viimeisen ostoksen hihnalle? Vai se ketä tulee perässä ja huomaa että enempää ostoksia ei nouse hihnalle.?
Mieti se sitä kautta, että kassa piippaisi niitä ostoksia samalle ostajalle niin kauan kunnes se palikka tulee vastaan. Jos olet itse jonossa ensin ja sinun ostoksia piipataan, niin et varmaan haluaisi ostaa myös takanasi olevan valitsemia ostoksia. Takana olija toki voisi tykätä, jos joku muu ne ostokset maksaisi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä haluaisin kauppoihin asiakaserottimen. Se asetettaisiin takana jonottavan eteen, ettei käy iholle. Onneksi on itsepalvelukassat.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mieti se sitä kautta, että kassa piippaisi niitä ostoksia samalle ostajalle niin kauan kunnes se palikka tulee vastaan. Jos olet itse jonossa ensin ja sinun ostoksia piipataan, niin et varmaan haluaisi ostaa myös takanasi olevan valitsemia ostoksia. Takana olija toki voisi tykätä, jos joku muu ne ostokset maksaisi.

Näin ei moni osaa miettiä. Itsellä sellainen periaate, etten sitä toisen puolesta laita. Eli edelläni oleva jos ei ole laittanut kapulaa ja myyjä meinaa piipata mukaan minun ostoksiani, anti mennä! Tällä tavalla saa kyllä äkäistä katsetta.

Itsekään en aina laita sitten, jos ei takana ketään ole.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Minulla taas on sellainen periaate, että tässäkin on yksi niin mitätön asia maailmassa, että turha änkyröidä ja tehdä ongelmaa asiasta, jossa ei ole yhtään mitään ongelmaa tai ylimääräistä vaivaa. Jos ei edellinen asiakas ole huomannut sitä laittaa tai aivan sama vaikka änkyröisi omien periaatteidensa kanssa, niin voin aivan helposti ja ilman isoa vaivaa laittaa kapulan ennen ostoksiani ja kyllä, myös kapulan ostoksieni jälkeen. En ylipäätään ymmärrä ihmisiä, jotka tietävät periaatteensa aiheuttavan äkäisiä katseita, eli mielipahaa muille ihmisille, mutta kun periaate on periaate niin anti mennä vaan!

Niinhän se on, että kapula pitäisi laittaa omien ostoksiensa jälkeen. Toivon kuitenkin, että nämä periaatteen miehet eivät toimi isommissakin asioissa samalla tavalla, eli jos joku tulee kolmion takaa eteen, niin turha painaa koskaan jarrua, kun kolmion takaa tulluthan siinä väärässä on.
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Sen kun avaat youtube videon kuulokkeet päässä, mutta äänet ovat aivan helvetin kovalla ja päätät klikata videota paussille, mutta kone lagittaa ja paussille meno kestää 5 sekuntia ja tämän jälkeen video lähtee vielä uudestaan päälle, koska laginen kone luulee vastaanottaneensa kaksi klikkausta sen yhden sijaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kerrostalon rappukäytävän valo jonka joku on sytyttänyt hetkeä aiemmin kun itse tulet käytävään. Ja varsinkin kun valo sammuu automaattisesti. Voit olla itse keskellä rappusia siis kun valot sammuvat ja joudut kävelemään pimeässä rappusia. Ei kiva.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yyterissä meni hiekkaa kenkiin. Oli kyllä pirun ohutta "hiesua" se. Olisi pitänyt pysyä siellä "kävelysillalla".
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kun prismassa ei vieläkään ole kassoilla niitä kapuloita, mitkä laitetaan ostosten väliin. En vaan jaksa ymmärtää, että miksi ei ja se ärsyttää. Varsinkin kun takana oleva laittaa ostokset niin lähelle, että kassaneiti joutuu minulta varmistamaan, että mistä se menee poikki.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ärsyttää, kun on koko päivän innoissaan, kun illalla pääsee pelaamaan sählyä ja sitten pelaa ihan paskasti ja kotiin lähtiessä vaan vituttaa. Ei siis mitenkään tärkeä peli, vaan pelkkää höntsäämistä. Ottaa vaan päähän, kun menee asenteella, että pidetään hauskaa ja näin ja sitten ehkä 10% syötöistä menee oikealle pelaajalle, niin ei se ole hauskaa. Sen verta kilpailuhaluinen olen, että haluaa laittaa parastaan ja pärjätä, mutta kun tulee vaan tyhmiä virheitä ja mikään ei onnistu, niin se vie hauskuuden.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ärsyttää, kun on koko päivän innoissaan, kun illalla pääsee pelaamaan sählyä ja sitten pelaa ihan paskasti ja kotiin lähtiessä vaan vituttaa. Ei siis mitenkään tärkeä peli, vaan pelkkää höntsäämistä. Ottaa vaan päähän, kun menee asenteella, että pidetään hauskaa ja näin ja sitten ehkä 10% syötöistä menee oikealle pelaajalle, niin ei se ole hauskaa. Sen verta kilpailuhaluinen olen, että haluaa laittaa parastaan ja pärjätä, mutta kun tulee vaan tyhmiä virheitä ja mikään ei onnistu, niin se vie hauskuuden.

Minulla oli aikoinaan lähinnä toisinpäin. Osallistuin muutaman kerran Klubitalon sählyryhmään tarkoituksenani löytää itselleni hyvä ja samalla kuntoa entisestään nostattava harrastus. Harrastus joka olisi samalla hauskan pitoa ja sopivaa höntsäilyä.

Noh, ei ollut tuo ryhmä ainakaan sitten minun toiveideni mukainen. Vaikka kovasti mainostivatkin että tämä ryhmä on kaikille sopiva ja ihan vain hauskan pitoa tämä on sekä kaikki ovat tervetulleita tänne.

Todellisuus oli muuta. Oli aika kaukana tuolla ryhmässä sählyn pelaaminen minun toiveistani ja minun käsityksistäni höntsäämisestä ja hauskan pidosta. Kovin tosissaan ottivat lopulta pidempään jo ryhmässä käyneet pelaajat lajinsa ja kova oli huuto siellä jos vaikka teit jonkun virheen.
 

444

Jäsen
Ärsyttää, kun on koko päivän innoissaan, kun illalla pääsee pelaamaan sählyä ja sitten pelaa ihan paskasti ja kotiin lähtiessä vaan vituttaa. Ei siis mitenkään tärkeä peli, vaan pelkkää höntsäämistä. Ottaa vaan päähän, kun menee asenteella, että pidetään hauskaa ja näin ja sitten ehkä 10% syötöistä menee oikealle pelaajalle, niin ei se ole hauskaa. Sen verta kilpailuhaluinen olen, että haluaa laittaa parastaan ja pärjätä, mutta kun tulee vaan tyhmiä virheitä ja mikään ei onnistu, niin se vie hauskuuden.
Lähdin eilen ihan innoissani pelaamaan frisbeegolfia kaverin kanssa. Ehkä kymmenes kierros tänä vuonna, eli en edes lähtökohtaisesti ole erityisen hyvä, mutta tykkään lajista ja sen tuomasta lisäulkoilusta. Ja kun säät alkaa olla epävakaita ja kylmiä, niin tiedossa oli, että saattaa hyvinkin olla viimeinen kierros tänä vuonna, koska tuohon lajiin hanskat ei oikein sovi.
No, ensimmäiset kolme väylää ihan ok tekemistä, sen jälkeen alkoi mennä kaikki päin persettä. Avausheitot kahden metrin päässä, 45 astetta sivuun oleviin puihin, lähestymiset kirjaimellisesti päin honkia, suunnilleen kaikki mahdollinen aivan vituilleen ja fiilis karisi sitä mukaa. Viimeisillä väylillä ei ollut enää edes yritystä, kun vitutti niin, ettei veri kiertänyt. En jaksanut enää edes laskea pisteitä, kun pohja oli jo tullut vastaan. Taso oli muuttunut siedettävästä sellaiseksi, että vastasyntynyt olisi suorittanut paremmin. Aina voisi syyttää kulahtaneita kiekkoja, mutta samoilla kiekoilla viime viikolla onnistui oikein hyvin. Samoin sama rata pari viikkoa aiemmin oli mennyt ihan mainiosti. Nyt lopputulos oli se, että meinasin kotiin päästyäni lapioida nuo kiekot kiukaan alle ja unohtaa koko lajin. Eikä kyse ole siitä, että pelasin kaveria huonommin, vaan siitä, että pelasin niin helvetin huonosti. Omaan tasooni verrattuna. Se fiilis, kun yhtään mikään ei onnistu. Helppo palautus lepikosta takaisin väylälle, ja kiekko kääntyy ilmassa ylösalaisin ja putoaa maahan pystyyn vierien 10 metriä alamäkeen takaisin lepikkoon. Ei vaan pää enää kestänyt. Jäi aivan ultimaattisen paska fiilis koko lajista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on ajoittain surkea suullinen ulosanti ja se ärsyttää. Kun pitäisi selittää jotain asiaa niin välillä puhuminen takkuaa ja ei siitä selittämisestä mitään tule. Kirjoittaessa se on niin helppoa pukea ajatukset sanoiksi kun voi välillä pitää tuumaustaukojakin mutta sitten kun pitäisi puhumalla selittää asioita niin siinä voi olla pahojakin ongelmia.

Tänäänkin oikein pisti hävettämään kun yritin töissä selittää omia syitä siihen miksi en mielelläni hyväksy mahdollisia työpaikan asukkaita Facebookissa kavereikseni. Kirjoittamalla se käy helposti mutta puhuessa jouduin jopa sanomaan ääneen että en oikein osaa selittää mitä yritän hakea takaa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostat kelmua (Elmukelmu tai vastaava), jotta joku ruoka ei kuivuisi jääkaapissa. Ostat sitten juuri sitä kelmua, joka ei tartu. Vittu, miksi sitä laatua on edes myynnissä? Pieni asia, mutta ärsyttävyys asteikolla 1-10 on 20. Ja mikä on se merkki, joka tarttuu, no se paketti meni roskiin, joten ei voi lunttaa sieltä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostat kelmua (Elmukelmu tai vastaava), jotta joku ruoka ei kuivuisi jääkaapissa. Ostat sitten juuri sitä kelmua, joka ei tartu. Vittu, miksi sitä laatua on edes myynnissä? Pieni asia, mutta ärsyttävyys asteikolla 1-10 on 20. Ja mikä on se merkki, joka tarttuu, no se paketti meni roskiin, joten ei voi lunttaa sieltä.

Vakuumipakkauskone.

Säilyy paremmin eikä kuivu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Uusi puhelimeni korjaa sanoja ihan itsestään ja lupaa kysymättä. On tullut jotain höpöjä tännekin postattua kun ei ole tarkkaan lukenut viestiä ennen lähetystä. Mutta ongelma on pahempi käyttämässäni "viestintäsovelluksessa" (Telegram) jossa tulee kirjoitettua nopeasti ja lyhyesti. Entisessä puhelimessa sama "ongelma" (sanojen korjaaminen vääriksi) mutta sain sen asetuksista poistettua mutta nyt en osaa. Äidillä sama ongelma eikä sitä ole vielä kukaan onnistunut korjaamaan... Näillä mennään.
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Uusi puhelimeni korjaa sanoja ihan itsestään ja lupaa kysymättä. On tullut jotain höpöjä tännekin postattua kun ei ole tarkkaan lukenut viestiä ennen lähetystä. Mutta ongelma on pahempi käyttämässäni "viestintäsovelluksessa" (Telegram) jossa tulee kirjoitettua nopeasti ja lyhyesti. Entisessä puhelimessa sama "ongelma" (sanojen korjaaminen vääriksi) mutta sain sen asetuksista poistettua mutta nyt en osaa. Äidillä sama ongelma eikä sitä ole vielä kukaan onnistunut korjaamaan... Näillä mennään.
Omassa ikälopussa sony:n androidissa löytyy asetuksista, kielet ja syöttötapa kohta ja siellä on kohta oikeinkirjoituksen tarkistus, niin jos tuo auttaisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös