Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Olin ihan rauhassa tässä kotiin menossa, niin jotain kusipää oravia tuli rutkuttelemaan ja pyörimään siinä puissa.
Ei niillä kuitenkaan ollut pakettiauto ja peräkärry täynnä jätesäkeissä olevia tölkkejä. Semmoinen tuli kerran nähtyä, mulla olisi ollut yksi tölkki autossa.Massapullonpalauttajat juuri, kun itse harvoja pulloja on palauttamassa. Sitten vielä pullokoneet siihen kaupan päälle jumiin eikä henkilökuntaa näy missään.
Ajattelin kerrankin palauttaa kertyneet lidlin limupullot niin kävi juuri näin. Ajelin lopulta turhauduttuani 3,5km päähän Konalan lidliin, jossa pääsin vihdoin pulloista eroon.
Massapullonpalauttajat juuri, kun itse harvoja pulloja on palauttamassa. Sitten vielä pullokoneet siihen kaupan päälle jumiin eikä henkilökuntaa näy missään.
Ajattelin kerrankin palauttaa kertyneet lidlin limupullot niin kävi juuri näin. Ajelin lopulta turhauduttuani 3,5km päähän Konalan lidliin, jossa pääsin vihdoin pulloista eroon.
Se että Kielitoimiston (tai mikä se nyt nykyään onkin) ohjeistus on kirjoittaa sotien nimet pienellä kirjaimella. Siis miksi helvetissä? Erisnimi on on erisnimi. Ei niin mitään järkeä tai järjellisiä perusteluita.
Järjetöntä. Toki itse rikon näitä sääntöjä kylmän iloisesti, Talvisota ja Kokoomus. Enkä vaan tajua, että miksi tämä ei olisi sääntö.Samoin puolueiden nimet kirjoitetaan pienellä. Esimerkiksi keskusta ja kokoomus.
Paitsi viralliset nimet.
Sundin tekis maalin.No nyt tulee voittaja
Kun pelaat NHL:ää ja molari ottaa pelikatkon, kun pelikellossa on 0,1 sekuntia
Eihän lätkäkausi ole oikeastaan vielä edes alkanut. No, kohta alkaa.Meillä on täällä kärpänen. Pörisee niin vitusti jossain silloin tällöin. Ei viitsisi ruveta pitkin huonetta hyppimään sen takia lätkän kanssa ja aiheuttaa hämminkiä. Antaa pöristä ja ärsyttää... ja kun tulee lähelle niin lätkä on valmiina.
Nainen on sairastuttanut sinut.Nenä vuotaa ja rintaan sattuu. Päätin siirtää toista rokotusaikaa muutamalla päivällä eteenpäin. Ikävää tämmöinen.
No siitähän se lähti.Nainen on sairastuttanut sinut.
Nämä sukat, jotka ostin viime viikolla. Paketissa luki, että 42-45. Mun tassu on 43, mutta nämä on kyllä ihan liian isot.
Vedä vähän ylemmäs niitä sukkia.Nämä sukat, jotka ostin viime viikolla. Paketissa luki, että 42-45. Mun tassu on 43, mutta nämä on kyllä ihan liian isot.
Minulla on tuossa sukkanauhat, kokeilen niitä huomenna.Vedä vähän ylemmäs niitä sukkia.