Netflixhän tuota on tehnyt ainakin niin kauan kuin sitä olen käyttänyt, 5-6 vuotta.Viaplayn tv-app on alkanut kyselemään, että kuka meinaa katsoa. Mullahan on luotuna tasan yksi profiili tilille. Valkkaa siitä saatana!
Netflixhän tuota on tehnyt ainakin niin kauan kuin sitä olen käyttänyt, 5-6 vuotta.Viaplayn tv-app on alkanut kyselemään, että kuka meinaa katsoa. Mullahan on luotuna tasan yksi profiili tilille. Valkkaa siitä saatana!
En sitten muistanut betsata liigamatseja. Jäi mukavat massit saamatta.
Huti olisi tullut kun Jukurit voitti vasta jatkoajalla. Toinen peli, jonka olisin lapulle laittanut oli Ässät - HIFK ja kotivoitto. Säästyipä sekin kymppi.Mulla on sama fiilis joka viikko, kun en pelaa Eurojackpotia.
Joko tuli "saalis?" Myyrä on aika taitava viemään makupalan siten, ettei loukku losahda.Välikatossa on hiiri tai myyrä joka rapistelee jatkuvasti. Joka syksyinen ongelma. Tarvii laittaa lossa vireeseen jos vaikka kävisi saalis pyydykseen.
Kyllähän niitä muutama on tullut. Eilenkin aamulla oli yksi (kuvassa)... Hiirihän tuo on.Joko tuli "saalis?" Myyrä on aika taitava viemään makupalan siten, ettei loukku losahda.
Joo, niitä riittää syksyllä. Elävä kappalehan tuo on/oli, mutta ei tule päästää asumukseen.Kyllähän niitä muutama on tullut. Eilenkin aamulla oli yksi (kuvassa)... Hiirihän tuo on.
Noinhan nuo ite pelaajatkin välille puhuvat mitä sattuu. Jos ette tiiä, niin ketjussa on kolme hyökkääjää ja pakit kaveriksi niin voidaan puhua kentällisestä. Ugh.Kentästä/kentällisestä puhuminen, kun tarkoitetaan hyökkäysketjua.
Taitaa meillä lähes kaikilla olla tuollaisia tai vastaavia, rutiineja ja riippuvuuksia.Tiedän että täysin itse valittu ongelma kun pitää käyttää sosiaalista mediaakin kuitenkin heti aamusta ja ei jaksa yöllä tai myöhään illalla valvoa sekä katsella urheilupelejä.
Mutta saahan sitä vähän kaikesta huolimatta ärsyttää. Eli ärsyttää kuinka vaikeaa on pysyä uutispimennossa ja ärsyttää kun spoilaantuu niiden otteluiden lopputuloksista jotka olisi voinut katsella jälkilähetyksenä. Jälkilähetysten katselu kun on silloin ihan ok, jos ottelun lopputulosta ei etukäteen tiedä. Mutta kyllä se kiinnostus vaan lopahtaa jos spoilaantuu tuloksista.
Kaveripiirissäni nyt ei paljoa ole esimerkiksi NHL:ää aktiivisesti seuraavia ihmisiä ja työpaikkanikin on sellainen ettei siellä todellakaan pyöri NHL kahvipöytäkeskusteluissa. Pahimmat rastit on aamun televisiouutiset ja just sosiaalinen media, minulle etenkin Facebook.
Toi on ollut samanlainen persläpi Maximarketista lähtien, ei tollasia sumppupaikkoja kauhean nopeasti setvitä...Kannelmäen Kaari on liikenteellisesti täysi katastrofi. Surkeat pienet tiet Kehä ykkösen puristuksessa takaavat sen, että jos jengiä on vähän enemmän liikenteessä, niin ruuhkaa tulee. Täyttä on ykkösen rampeille saakka.
Ei se ollut silloin vanhaan aikaan, kun se oli Kannelmäen Prisma. Nämä ajat minä muistan, Maximarketin aikoja en muista. Mutta ei se ollut tuollainen helvetti silloin sen vanhan Prisman aikaan.Toi on ollut samanlainen persläpi Maximarketista lähtien, ei tollasia sumppupaikkoja kauhean nopeasti setvitä...