En. Kuitenkin ne noin 5 kappaletta radiosta ja TV:stä kuulemiani bändin hittibiisejä muodostavat jo sellaisen kokonaisuuden, että sen perusteella olen valmis vetämään vahvat johtopäätökset. Varsinkin kun ottaa huomioon sen, että lähtökohtaisesti bändit kai tarjoavat radioille tuotantonsa parhaimmistoa.
Tämäkin on toki mahdollista, mutta aikaisempien näyttöjen perusteella olen enemmän kuin valmis ottamaan sen riskin, että missaan Mamban ignooraamalla kenties kovastikin itseäni miellyttäviä kipaleita.
Kyllä on. Kuitenkin pidätän oikeuden tähän subjektiiviseen mielipiteeseeni enkä aio siitä luopua, vaikka joku tilastoihin perehtynyt tulisikin minulle kertomaan, että maailmanlaajuisesti tarkastellen Mamba on myynyt paljon enemmän levyjä kuin vaikka suuresti fanittamani Martti Servo tai Notkea Rotta ja on täten omia fanituksen kohteitani merkittävämpi artisti.
Niin, loppuviimeinhän kunkin urheilusarjan suosion aste on vain subjektiivisten mielipiteiden summa. Itse en asiaa pidä järin harmillisena.
Mitä vielä Veikkausliigaan tulee, niin näin tamperelaisen näkökulmastahan ikävää on se, että täällä sitä pelataan aivan liian isolla stadionilla. Tunnelma kun kuitenkin on urheilutapahtumassa viihtymisen kannalta aika merkittävä tekijä. Pyynikillä Pyrinnön pelissä 1000 ihmistä saa aikaan suuren urheilujuhlan tunnun, kun taas Ratinassa 3000 ihmistäkin on yksi kärpäsen paska. Kun vielä SM-liigakoris pelinäkin näyttää omaan silmääni intensiivisemmältä ja viihdyttävämmältä kuin Veikkausliiga-futis, niin itse suuntaan mieluummin Pyynikin palloiluhalliin kuin Ratinaan.