Mainos

Freesi Leidikisa 2002!!

• 10 392
  • 132

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alkuperäinen idea jatkoaikalaisneitojen leikkimielisestä kisailusta oli hyvä, joten miksi luovuttaa pienen skandaalin vuoksi?!
Tässä siis uusi yritys; siis huumorilla, mutta hienotunteisestikin. Ok?

Ne naisihmiset, jotka ehtivät esittelynsä vanhaan ketjuun kirjoittaa - kopioikaa teksti tähän, niin saadaan hakemukset paremmin esille. Pilkettä hommaan...;)

Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mikrotukea

Hei Mauritz, siirrä ite ne kelpuutettavat, vai onks joku
sahuri päässy säätää sun copy/paste näppiksiäkin?

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Mikrotukea

Viestin lähetti nedomansky
Hei Mauritz, siirrä ite ne kelpuutettavat, vai onks joku
sahuri päässy säätää sun copy/paste näppiksiäkin?

No, ajattelin, että asianomaiset voivat itse päättää, siirtävätkö alkuperäiset hakemuksensa tänne, vai haluavatko kirjoittaa tarinat uusiksi.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
ookoo, hyvin perusteltu

edellisen kisan saaman monipuolisen alamielisyyden ja
sitä seuranneen vielä rajumman jäsentenvälisen
näppiksellähakkauskisan perään saattaa olla kyseenalaista,
ketkä haluavat asemoitua tähän kisaan

onko Matti Nykäsen vaimo ja Satu Lappi jo kutsuttu mukaan?

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti nedomansky
ookoo, hyvin perusteltu

edellisen kisan saaman monipuolisen alamielisyyden ja
sitä seuranneen vielä rajumman jäsentenvälisen
näppiksellähakkauskisan perään saattaa olla kyseenalaista,
ketkä haluavat asemoitua tähän kisaan

onko Matti Nykäsen vaimo ja Satu Lappi jo kutsuttu mukaan?

Meillä on niin paljon hyviä ehdokkaita omasta takaa, että tuskinpa tänne tarvitsee b-luokan täytettä kutsua. :D
Toivon kyllä kovasti paljon, etteivät naiset säikähtäneet edell. kisan jälkipuintia, sillä: uusi ketju - uudet mahdollisuudet!!!
Joten leidit, näppikset laulamaan!

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri

Meillä on niin paljon hyviä ehdokkaita omasta takaa, että tuskinpa tänne tarvitsee b-luokan täytettä kutsua. :D
Toivon kyllä kovasti paljon, etteivät naiset säikähtäneet edell. kisan jälkipuintia, sillä: uusi ketju - uudet mahdollisuudet!!!
Joten leidit, näppikset laulamaan!

Puhut vähän, mutta asiaa. Ei anneneta pienen hiuksista kiskomisen pilata alkavaa humalaa, ei vaan siis kisaa.
Huumoria hyvän maun rajoissa, kiitos.

Minäkin haluan antaa ääneni parhaalle.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kopioin tänne edellisen ketjun viestini, sillä en nimittäin jaksa heittäytyä yhtään edellistä kertaa freesimmäksi.

Osallistun tähän Kiekkoleidi-kisaan, koska meitä naisia on tällä palstalla edelleen surullisen vähän. Pidän kuitenkin kiinni tyylistäni ja yksityisyydestäni, enkä siksi esittele itseäni sen kummemmin. Eikö naisessa sitäpaitsi pidä olla ripaus salaperäisyyttä?

Palstan kirjoituksistani löydätte melko pitkälti sen, millainen ihminen olen ja millainen suhteeni on muihin ihmisiin, elämään ja luonnollisesti jääkiekkoon. Se riittäköön ihastuttamaan tai vihastuttamaan teidät oman harkintanne mukaan.

Oman elämänsä Kiekkoleidi,

Patarouva

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestäjät, ottakaa hyvä asento tuolissanne, ja kuvitelkaa naisen ääni sointumaan korviinne…

Olen Myrkky, opiskelijatyttö Lappeenrannasta, ja takuuvarma tuntomerkki minulle ovat hiukseni. Ne ovat pitkät ja paksut, noin puoliselkään ulottuvat, ja väriltään aivan luonnostaan punertavat. En sitten tiedä, onko hiusteni värillä jotain yhteyttä myös luonteeseeni, kiltin kuoren alla piilee nimittäin aikamoinen temperamentti, jos todella hermostun johonkin. Onneksi myös lepyn kohtuullisen nopeasti, ja useammin syvän ruskeat silmäni ovatkin täynnä naurua, kuin kiukkua. Silmissäni saattaa myös nähdä usein haastavan katseen, rakastan nimittäin erilaisia haasteita, ja luovuttaminen kesken kaiken on asia, jota vihaan yli kaiken. Pituutta minulle on kertynyt 172cm.

Nauran usein ja paljon. Opettajakin on tainnut kesken oppitunnin kysyä minulta, nauranko vai itkenkö. Ja sillä kertaa nauroin. Silmäni ovat kuitenkin myös hieman turhankin useasti kostuneet kyyneleistä, joita elämä on saanut minut vuodattamaan. Yhdeksi motokseni onkin tullut: "Se mikä ei tapa, vahvistaa".

Luonteeltani olen myös ehdottoman luotettava maailmanparantaja, joka on varustettu "antaa kaikkien kukkien kukkia"- asenteella. Osaan kuitenkin tarvittaessa ja kiukustuessani olla myös raivostuttavan v-mäinen, pikkutarkka ja asenteellinen, voin sen itsekin myöntää. Seikkailunhalua minulta löytyy, aina välillä löydänkin itseni mitä uhkarohkeammista tilanteista.

Olen ehdottoman eläinrakas ihminen, ja usein sohvani onkin vallannut kissani, jota en sitten millään raaskisi herättää kesken unien ja komentaa tekemään tilaa myös minulle. Kissani on tällä hetkellä myös ainut mies, joka sohvani valtausta usein yrittää, eli olen siis sinkku. Ja omasta vapaasta tahdosta.

Harrastuksista voisin yleisen sekoilun lisäksi mainita ainakin kirjoittamisen ja ulkoilmasta nauttimisen. Pari päivää sitten kävin tosin myös ampumassa pistoolilla, ja se osoittautui mielettömän mukavaksi puuhaksi. Olo oli kuin James Bond leffassa liipasimesta puristaessa.

Musiikkimakuni on laidasta laitaan, mutta useimmiten kuuntelen HIM:ä tai Apulantaa. Levyhyllystäni löytyy kuitenkin mm. Suomirokkia kokoelmia, ja joskus minut saattaa yllättää laulamasta täysillä vaikka seuraavaa: "Vie mut minne vaaaaan, taivaanrannan taaa..." Tällöin luulen tosin olevinani yksin kotona, mutta pari kertaa luuloni on osoittautunut vääräksi.

Kysymyksiä minulle saa aina esittää, ja jos ( ja kun) niihin vastaan, teen sen totuuden mukaisesti. Lähden kuitenkin tähän kisaan puhtaasti leikkimielellä, tavoitteenani on saada yksi ääni.

Ja tiedoksi vielä: "Kahta mie en vaihda. Toinen on keltamusta lätkäjoukkue, ja toinen haave pelastustoimeen pääsemisestä." :)

Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitenkäs tässä kisassa nuo säännöt? Mihin saakka saa ilmoittautua ja mihin asti äänestää? Muistaakseni alkuperäisessä skabassa äänestysaika oli vuoden loppuun asti, mutta useat äänestivät jo heti miten.

t: Makusen Eikka

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti sopuli
Mitenkäs tässä kisassa nuo säännöt? Mihin saakka saa ilmoittautua ja mihin asti äänestää? Muistaakseni alkuperäisessä skabassa äänestysaika oli vuoden loppuun asti, mutta useat äänestivät jo heti miten.

t: Makusen Eikka

Olisiko lokakuun ensimmäinen päivä hyvä takaraja? Eli 1,5 kuukautta olisi aikaa neitosten pistää ehdokaslistojaan tänne ja meillä äänestysaikaa.

Pistäkääpä JA:n kauniimman puoleiset kirjoittajat panoksenne kehiin! :)

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mites olisi jos tänne sivulle kerättäisiin kuvauksia ehdokkaista JA tehtäisiin äänestykselle erillinen sivu. Ymmärsin että Jatkoajan softa tukee ainakin parinkymmenen ehdokkaan äänestystä (joku voisi tarkentaa). Ei tarvitsisi sitten alkaa laskea ääniä vaan softa hoitaisi sen. Ilmoittautumiset otettaisiin vastaan lokakuun alkuun asti ... (ja tulisi varmasti enemmän ääniä kuin tällaisessa äänestyksessä...)

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Poison

Kysymyksiä minulle saa aina esittää, ja lupaan vastata totuuden mukaisesti. Lähden kuitenkin tähän kisaan puhtaasti leikkimielellä, tavoitteenani on saada yksi ääni.

Belladonna, tarkoittaa vaarallista myrkkyä mutta myös kaunista naista... sama asiahan ne monesti ovatkin. =)

Yhä edelleen voin myöntää ääneni nti Myrkylle, vaikka en muiden kilpailijoiden esittelyjä ole nähnytkään. Tässä on sitä positiivista energiaa jota tarvitaan... ja yhä edelleenkään en katso asioita keltamustien lasien läpi... :rolleyes:

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Ted Raikas

Yhä edelleen voin myöntää ääneni nti Myrkylle, vaikka en muiden kilpailijoiden esittelyjä ole nähnytkään

Onko kisassa mitään järkeä, jos kaikki äänestävät koska sattuu, ennen kuin kaikki halukkaat ovat jättäneet esittelynsä. Eikö olisi järkevää että äänestää saa vasta, kun ilmoittautumisaika on umpeutunut?

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Mikrotukea

Viestin lähetti mauri

No, ajattelin, että asianomaiset voivat itse päättää, siirtävätkö alkuperäiset hakemuksensa tänne, vai haluavatko kirjoittaa tarinat uusiksi.
Mukavaa, että saamme ihan itse päättää siirrämmekö vai haemmeko peräti uudella ansioluettelolla...
Mikä tätä hommaa nyt vaivaa? Tänään yksi mies laittaa pystyyn noin kymmenen naisen paremmuusjärjestyskisan ja huomenna sen tekee toinen. Ymmärrän kyllä jos ja kun naiset kärsii alatyylijutuista mutta mutta, pompotellaanko tässä pikkuisen liikaa palstan tyttöjä????
Minä en ainakaan laita enään yhteenkään ketjuun "tuoteselostusta" itsestäni. Paitsi jos Jokasäänpoika avaa asiasta ketjun, hänen muistaakseni se piti alunperinkin tehdä. Jos Predan avaama ketju ei kelpaa arvioitavaksi niin sitten ei. Asioiden pitäisi riidellä EI ihmisten. Niin ja nämä skabat ei kai ollut tarkoitus olla maailmankaikkeuden vakavimmat leidikilpailut joten olen vähän vihainenkin. Tosin huomenna saatan olla jo leppynyt ja pyydellä anteeksi, naisilla kun on lupa muuttaa mielipidettään.

Terveisin koo

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koo, rakas ystäväni, ymmärrän kiihtymyksesi. Myös minulle olisi kelvannut tuo Predatorin avaama ketju, mutta kopioin silti raapustukseni tähän ketjuun, jos jostakusta olisi mukavampaa aloittaa puhtaalta pöydältä ja kilpailla uuden otsikon alla.

Jollakin tapaa tuntui ja tuntuu, että kilpailu otettiin puolin ja toisin turhan vakavasti kaikesta huumorista huolimatta. En muuten äänestänyt Syyspoika-kisassa, koska en osannut edes pilke silmäkulmassa pistää hyviä hakijoita ja hakemuksia järjestykseen, joten mikä minä olen turhasta vakavuudesta puhumaan. (Tai sitten se oikea ei vain ilmoittautunut...) Siitä huolimatta ryhdyin itse ns. arvosteltavaksi, koska leikkimielinen kilpa järjestettiin myös meille naisille käsittääkseni juuri tasapuolisuuden nimessä.

Predatorin leidiketju muuttui hulvattomaksi ja aiheutti välillisesti tunteiden tuulettamista. Se ei johtunut meidän naisten kisaesittelyistä, joten olisimme hyvin voineet jatkaa kyseisessä ketjussa. Muutama äänesti vielä kohun jälkeen ja Kookin tuli reippaasti mukaan vasta viime metreillä sopivan koomaisella hakemuksella.

On oma valintamme, mihin keskusteluihin palstalla osallistumme, joten sikäli meitä, sen paremmin naisia kuin miehiäkään, ei voi pompotella, ei edes vaikka haluaisi. Jos jotain huvitti osallistua leidikisaan ja hän muutti mieltään omasta halustaan, kunnioitan hänen päätöstään. Minä en jättäytynyt kisasta, koska en tuntenut olevani syypää vesilasin läikkymiseen, eikä mikään ketjussa loukannut minua henkilökohtaisesti.

Tosiaan tämän piti olla leikkimielinen kisa, mutta lieneekö koko hommasta jo mennyt se vähäinenkin hohto, jota siinä jonkun mielestä alunperin saattoi olla. Päättäkää te äänestettävät ja äänestäjät.

Patarouva

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Re: Re: Mikrotukea

Viestin lähetti koo
Minä en ainakaan laita enään yhteenkään ketjuun "tuoteselostusta" itsestäni. Paitsi jos Jokasäänpoika avaa asiasta ketjun, hänen muistaakseni se piti alunperinkin tehdä.
Terveisin koo
Jep, niin pitikin pistää kisa pystyyn tittelini oikeuttamin valtuuksin, mutta vasta kesän mentyä. Kosta ei Jatkoajan kiekkoleidiä voida valita ennen kuin kesä on ohi ja kiekkokausi käynnissä. No pojat olivat nyt hieman hätäisiä tällä kertaa joten olkoon tämä nyt sitten "se" kisa. Joten esittelyä vaan kehiin koo.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Ajattelinpa aloittaa tyhjältä pöydältä. Jos joku haluaa lukea edellisen esittelyni, siitä vaan. Olen kuitenkin tyypillinen nainen ja mieleni muuttuu joka päivä useita kertoja, joten tässä tulisi tämän päivän tilanne.

Ikä ei ole ikävä kyllä muuttunut eli yhä olen 30 vee. Poriin olen juurtunut, eikä minua saa täältä enää kirveelläkään pois. Toisaalta ei ole mitään intoa lähteäkään. Turussa riehuin nuoruudessa aivan riittävästi. Turku on ihan kiva paikka, kun siellä käy silloin tällöin moikkamassa kavereita ja sukulaisia, mutta Pori on asuinpaikkana paras.

Olen yhä myös viherpiipertäjä. En todellakaan anna tämän häiritä muiden ihmisten elämää, oman elämän monimutkaisuus on ihan riittävä. En ole kettutyttö, mutta pelastan ampiaisia vesiastioista. Kotona minulla on oikea pienoiseläintarha: kaksi kissaa, koira, kaloja, kaksi lasta ja mies. Elämä sujuu oikeastaan ihan hyvin ja herään joka aamu hymy huulillani. Rakastan työtäni, joka antaa minun toteuttaa itseäni ja jättää aikaa myös jääkiekolle. Voin siis rakentaa kalenterini jääkiekkopelien mukaan.

Olen positiivinen (lue: Ässät on playoffseissa) ja onnellinen ihminen. Olen sovussa itseni ja muiden kanssa. Jääkiekko tuo kaipaamaani jännitystä elämään ja muu tasainen elämä tuo varmuutta ja turvallisuutta.

Jääkiekon ohella elämääni täydentävät musiikki, elokuvat ja kirjat. Musiikiksi kelpaa lähes kaikki, lukuunottamatta jazzia ja iskelmämusiikkia. Ehkä suurin suosikkini jo pidemmän aikaa on ollut Alice Cooper, jonka tuotantoa löytyy levyhyllystä melkoisesti. Nuoruuden trash-ajoista on hyllyyn löytänyt tiensä myös melkoisesti tuon alan musiikkia, jota on mukava kuunnella ajoittain. Jos haluan musiikkia, joka herättää ajatuksia, kuuntelen Manic Street Preachersia, jota palvon lähes yhtä paljon kuin erästä kiekkoilijaa. Leffoja löytyy kotoa satoja. Olen hyvin monipuolinen elokuvien katsoja, kaikki käy. Silloin tällöin on kuitenkin mukava katsoa "nyyhkyleffoja", joiden alkutekstit saavat jo kyyneleet silmiin. Kirjoja on myös hyllymetreittäin, mikä ei ole aina kaikkien osapuolten mieleen.

Tällainen tasapainoinen ihminen olen tänään.

Ehdokas Annuli

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Patarouva
Koo, rakas ystäväni, ymmärrän kiihtymyksesi.

Predatorin leidiketju muuttui hulvattomaksi ja aiheutti välillisesti tunteiden tuulettamista. Se ei johtunut meidän naisten kisaesittelyistä, joten olisimme hyvin voineet jatkaa kyseisessä ketjussa. Muutama äänesti vielä kohun jälkeen ja Kookin tuli reippaasti mukaan vasta viime metreillä sopivan koomaisella hakemuksella.

Tosiaan tämän piti olla leikkimielinen kisa, mutta lieneekö koko hommasta jo mennyt se vähäinenkin hohto, jota siinä jonkun mielestä alunperin saattoi olla. Päättäkää te äänestettävät ja äänestäjät.

Patarouva
Lyhentelin hiukan viestiäsi joka taas kerran "tasapainotti" ja rauhoitti nämä kuviot.
Tiesinkin, että ymmärrät "kiihtymykseni", ja osasit kirjoittaa viestisi niin, että siihen on helppo yhtyä.
Sen, että meidän naisten kisaesittelyistä ei johtunut sen enempää hulvattomuudet kun välien selvittelytkään, olisi suonut mahdollistavan jatkon nimenomaan sille ekalle ketjulle. Jos miehet ottavat matsia kesken "Leidikilpailun" niin hehän siitä vastaavat jos "jotain menee rikki", kuten tässä tapauksessa joidenkin kisailioiden fiilikset. Mutta nyt hommaa pitäisi "syyttömien" paikkailla, roudaamalla ympärysmittojaan pitkin viestiketjuja. Joku saattaa tulkita kieltäytymiseni moiseen
;) pikkumaisuudeksi, ja saattaa se sitä ollakin, minusta vaan ei ole tuollaiseen "pomppimiseen". Täten anonkin erityiskohtelua ja pyydän, että minun ansiolistani otettaisiin huomioon sieltä Predan ketjusta.

Tuli tästä kisasta nyt sitä tai tätä, toivottavasti KAIKKI kuitenkin ymmärtävät, että naiset eivät tätä kisaa ottaneet vakavasti.

Terveisin koo

Kallistin sanaa naiset jotta huomaatte paremmin

Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen ollut hieman hypäkällä pitkin Itä-Suomea, joten kommentoin aihetta vasta nyt. Parikin juttua osui silmään, joten niistä:

1. Kilpailuaika. Mielestäni 1. päivä lokakuuta on hyvä deadline. Sen jälkeen määritellään äänestysaika, ja sitten kruunataan voittaja noin niin kuin verbaalisesti. Käykö?

2. Osallistumispakkoa ei todellakaan ole, joten jos joku ei asiasta innostu, niin siitä ei tarvitse huonoa omaatuntoa kantaa. Mutta ennen kuin vannoo mitään, kannattanee antaa itselleen aikaa; jospa tässä 1,5 kuukauden aikana sittenkin mieli muuttuisi. ;)

Ja vielä kolmanneksi; aloitin ketjun siinä toivossa, että alkuperäinen ajatus kevyestä hupailusta toteutuisi. Eiköhän tämä tästä, kun vanhat vaiheet unohtuu ja silleen...

Ps. Naiset, älkää alistuko rinnanympärysmittojen vertailuun, jos sellainen huumori vi-----a, vaan kiinnittäkää äänestäjien huomio olennaiseen, mikä se kunkin naisen mielestä onkin. Se on nyt teistä kiinni!

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Elikkä siis: Olen 19-vuotias opiskelijaneitonen itäisestä Suomesta. Vaikka päässäni kasvaakin paksuhkot, lapaluut peittävät, hieman laineilevat ja joskus myös kihartuvat, vaaleat hiukset, en ole mielestäni kovinkaan blondimainen vaan...fiksu? Ehkäpä tätä älykästä(?) vaikutelmaa lisäävät sinertävänharmaita silmiäni kehystävät tummasankaiset silmälasit.

Kropastani jotkut voisivat sanoa sen olevan urheilullinen, toiset taas pieniluisen. Pituutta minulle on kertynyt huikeat 163 senttiä ja painoa on juuri sen verran, että minua ei luokitella alipainoiseksi - olen siis hoikka.

Harrastuksiini kuuluu aerobic (silloin kun jaksan), kävely, kavereiden kanssa hengailu sekä Jatkoajan seuraaminen. Penkkiurheilua ei myöskään saa unohtaa! Televisiosta katselen urheilun lisäksi erityisesti C.S.I:ta, Vielä kerran -sarjaa sekä satunnaisesti muitakin ohjelmia. Erilaisten hömppäkirjojen lukeminen kuuluu myös harrastuksiini, romantiikannälkäinen kun olen.

Minä hymyilen paljon, mutta osaan myös kiukuttelun jalon taidon. Jonain päivänä minua ei saa mikään suuttumaan, kun taas toisena päivänä siihen riittää yksikin väärä ele. En kuitenkaan ole pitkävihainen vaan lepyn lähes yhtä nopeasti kun suutunkin.

Ja ehdottomasti pitää vielä lisätä, että lauluääneni on altto ja muutenkin mun ääni on vähän semmonen matala, ei kuitenkaan mikään viskibasso :D, sanottaisiinko, että käheähkö.

Ja kysymyksiä saa esittää, mähän sen sitten päätän, josko vastaisin niihin...;)

Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa nyt homma näyttää lähtevän käyntiin omalla painollaan.
Predan ketju olisi minullekin kelvannut, mutta nyt lähdimme puhtaalata pöydältä ja hyvä niin.

Toivoisin myös hieman aikaa esittelyille, äänestää voi myöhemminkin, vaikka minulla 2 suosikkia jo edellisen ketjun tiimoilta on tai oikeastaa kolme ja heidän esittelynsä jo täällä ovatkin, vaikeaahan tämä on.

Kyselenkin ehdokkailt, että miten he suhtautuvat ns mister ja miss tittelien keskinäisiin suhteisiin? ;)

Posion olet helpossa asemassa, sinulla sohvaa valtaa vain yksi kolli, minulla kaksi naarasta.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa vaan olla vähän hiljaista niin ehdokkaiden kuin äänestäjienkin puolelta. Tai sitten kukaan ei uskalla laittaa mitään kommentteja/kysymyksiä, ettei vaan taas tulis samanlaista kalabaliikkia kuin edellisessä ketjussa.

Tatzka: Tietenkin miss ja mister - tittelien haltijoilla voi olla yhteisiä tilaisuuksia ja muutakin yhteistä häslämäpölöä eli tekemistä. Väkisinkin tittelien haltijat ainakin tapaavat toisensa...

Mutta muutkin leidit, osallistukaa ihmeessä, ei tää mikään tosikkokisa ole ja toivon mukaan ikäviä seuraamuksia ei tällä kertaa tule. Sitä paitsi ei se ollu meidän vika, että siitä edellisestä ketjusta tuli mitä tuli.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Onhan tässä aikaa vielä, joten ei ole mikään kiire minnekkään. Antaa tämän ketjun kehittyä omalla vauhdillaan, joten ihan rauhassa kannattaa hienosäätää niitä esittäytymisiä, että meillä olisi entistäkin vaikeampi päättää ketä äänestää... :)

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt, kun on kyse Jatkoajan Leidikisasta, täytynee ehdokkaille esittää kiakkoaiheisia kysymyksiä, jotta mielikuva selkiytyy, ja äänestäminen helpottuu. Tässä nyt olisi joitakin kysymyksiä (muistattehan kopioida ne vastauksiisi, jotta tulkitseminen ei mene liian vaikeaksi!):

1. Mitä paikkaa pelaisit jääkiekkojoukkueessa (myös kenttänro)?
2. Mikä olisi todennäköisin roolisi?
3. Millä pelinumerolla pelaisit - ja miksi?
4. Mikä olisi tyypillisin syy, miksi istuisit penaltya?
5. Mikä olisi (KEKSITTY) seurasi nimi?
6. Mikä mahtaisi olla seurasi maalizipale?
7. Kuka olisi joukkueesi päävalmentaja?
8. Mitä mainostaisit pelipaidassasi?

Vastauksia odotellaan... ;)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti mauri
Nyt, kun on kyse Jatkoajan Leidikisasta, täytynee ehdokkaille esittää kiakkoaiheisia kysymyksiä, jotta mielikuva selkiytyy, ja äänestäminen helpottuu. Tässä nyt olisi joitakin kysymyksiä (muistattehan kopioida ne vastauksiisi, jotta tulkitseminen ei mene liian vaikeaksi!):

1. Mitä paikkaa pelaisit jääkiekkojoukkueessa (myös kenttänro)?
2. Mikä olisi todennäköisin roolisi?
3. Millä pelinumerolla pelaisit - ja miksi?
4. Mikä olisi tyypillisin syy, miksi istuisit penaltya?
5. Mikä olisi (KEKSITTY) seurasi nimi?
6. Mikä mahtaisi olla seurasi maalizipale?
7. Kuka olisi joukkueesi päävalmentaja?
8. Mitä mainostaisit pelipaidassasi?

Vastauksia odotellaan... ;)

Rivo Vanha Mies hiipii salakavalasti takavasemmalta työntämään uteliaan nenänsä tähänkin ketjuun.
Mites olisi lisäkysymyksiä:

- osaatko laittaa ruokaa? Enkä tarkoita jääkaapista pöydälle tempaistuja kylmiä mikrouuniannoksia, joten mikä ruoka on sinun "bravuurinumerosi"?
- omistatko jakkupuvun/-pukuja?
- poltatko tupakkaa?
- oletko koskaan juossut Cooperin testiä? Jos olet, niin minkä on ennätyksesi?
- osaatko vaihtaa vauvan paskoman vaipan uuteen ja puhtaaseen?
- kuka mielestäsi on ollut kaunein Miss Suomi kautta aikojen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy