Helposti, minusta hinta on vaan liian kova eli en arvosta Panarinia noin korkealle.
Itse kyllä arvostan. Tosin aina on vaara, Rangers, Venäläinen, jäätävä 7 vuoden soppari yhtälössä.
Helposti, minusta hinta on vaan liian kova eli en arvosta Panarinia noin korkealle.
Noh, kun katsotaan mitä tahtia palkkakatto nousee niin tuo sopimus on ihan kelpo ellei loistava jo parin vuoden sisälläHelposti, minusta hinta on vaan liian kova eli en arvosta Panarinia noin korkealle.
Veikkaan että nähdään lakko ennen kuin cap nousee sille tasolle että Panarinin sopimus olisi minusta siedettävä :)Noh, kun katsotaan mitä tahtia palkkakatto nousee niin tuo sopimus on ihan kelpo ellei loistava jo parin vuoden sisällä
Duchene 7 vuotta 56 miljoonaa Nashville.
Reilua paria milliä per kausihan tuo on ollut lähivuodet, viime kesän reilua neljää lukuunottamatta. Ei nyt mikään semmoinen tahti mihin kannattaa luottaa pitkien ja isojen sopparien kanssa. Toki uusi tv-soppari ja Seattle voi sitten nostaa cappia enemmän, mutta spekulaatiota vielä tässä vaiheessa. Eipä tuohon tarvi kuin pienen taantuman maailmantalouteen, niin nousu taittuu samantien.Noh, kun katsotaan mitä tahtia palkkakatto nousee niin tuo sopimus on ihan kelpo ellei loistava jo parin vuoden sisällä
Tätähän perustelua voidaan oikeastaan käyttää jokaisesta sopimuksesta. Omaan silmään ei tuossa paljoa rahaa jätetty pöydälle ja parempana näkisin Duchenen sopimuksen Nashvilleen.Noh, kun katsotaan mitä tahtia palkkakatto nousee niin tuo sopimus on ihan kelpo ellei loistava jo parin vuoden sisällä
Johanseniin verrattuna halpa. 17 joukkueen NTC astuu voimaan vasta 3:lla viimeisellä kaudella, joten mun mielestä ihan kelpo diili kyllä.Jess! Ensimmäisenä ajattelen vielä että saatiin jopa yllättävän "halvalla". Muiden ajatukset?
Jess! Ensimmäisenä ajattelen vielä että saatiin jopa yllättävän "halvalla". Muiden ajatukset?
Voisin esittää radikaalin ajatuksen ja sanoa, että kelvollinen. Entä jos kaikki sopparit ei ole joko ryöstöjä tai karmeita ylimaksuja?Jess! Ensimmäisenä ajattelen vielä että saatiin jopa yllättävän "halvalla". Muiden ajatukset?
Myers 5 vuotta 30 miljoonaa. Vancouver. Ei pahinta mitä on ennustettu.
Mun mielestä TSN:n lähetyksessä sanottiin, että se on 7 joukkueen NTCJohanseniin verrattuna halpa. 17 joukkueen NTC astuu voimaan vasta 3:lla viimeisellä kaudella, joten mun mielestä ihan kelpo diili kyllä.
Selkeesti halus country kaupunkiin.
Duchenen soppari on ehdottomasti "parempi", mutta myös pienemmän verotuksen osavaltiossa ja Panarin on kyllä Duchenea parempi pelaaja. Ei voida ihan samassa lauseessa puhua. Panarin on ykkösketjun hyökkääjä jokaisessa jengissä, Duchene on 1/2 sentteri.Tätähän perustelua voidaan oikeastaan käyttää jokaisesta sopimuksesta. Omaan silmään ei tuossa paljoa rahaa jätetty pöydälle ja parempana näkisin Duchenen sopimuksen Nashvilleen.
Vittu jos tuon Ferlandin tai Simmondsin saisi jollain parin vuoden sopparilla ja halvalla. Perkele.
Siedettävä sopimus, itse en ole Myersin suurin ystävä, mutta tämä sopimus on sentään ihan ok toisin kuin olisi ollut se huhuttu 7x7.
Joo tuskin häntä, mutta vähillä vuosilla meinasin niin, että Simolle ehkä 2 vuotta max ja Ferlandille 4 vuotta.No ei kai nyt Ferlandia? Simmondsin varmaan voisikin jopa sada ellei sieltä löydy yksi tyhmä GM (JR) joka pistää mottipäistä kehiin pelaajalle jonka parhaat vuodet ovat jo selvästi kaukana takana.