Harmi. Oisin toivonut jo Mestikseen takaisin, mutta Oula saa ainakin hyvät rahat.Oula Uski GKS Katowice.
Vielä ei tietoa kuinka pitkä soppari ja millä hinnalla lähti.
Harmi. Oisin toivonut jo Mestikseen takaisin, mutta Oula saa ainakin hyvät rahat.Oula Uski GKS Katowice.
Anaheimiin?Minne Nättinen meni?
Bobille 7x10m
Puolustan aina supertähtihyökkääjien kovia palkkoja, mutta maalivahdit on kyllä massiivisia riskejä isojen sopparien kera.
Käsittämätöntä. Miksi ja miten?Filppulalle 3 miljoonaa vuodessa.
Knightille 2 vuotta alasarjaa + 3v ELC ja Bobille 5v x10M olisi ollut se ideaalisin organisaation kannalta.
Ei molarissakaan palkka niin pelota mutta tuo kesto. Loukkaantuminen siirtää pelikertymän backupille, josta sitten tulee palkkaongelma ja goalie controversy.
Spencer Knight puskee kuitenkin sieltä liian aikaisin läpi jne.
Knightille 2 vuotta alasarjaa + 3v ELC ja Bobille 5v x10M olisi ollut se ideaalisin organisaation kannalta.
Eikös tuo Del Zotto ollut jo Buffalon miehiä? TSN lähetyksessä ei ole merkattu enää mihinkään.
Tuohan on ihan hyvä hinta?Käsittämätöntä. Miksi ja miten?
Rasseko olisi potkinut, kun ei itse halua lähteä ja menettää kesälomiaan?Ehkä sai heti potkut.
Äh, sekoitin Jori Lehterään. Ohi.Tuohan on ihan hyvä hinta?
Ja edelleen olen sitä mieltä että DiPietron 15-vuotinen sopimus on huonoimpia ikinä ja sen tehnyt seurajohto pitäisi olla jossain ikuisessa toimintakiellossa.Useasti ihmetellyt kanssa miksi ihmeessä ton ikäisille molareille veivataan näitä pitkiä sopimuksia...??
Rasseko olisi potkinut, kun ei itse halua lähteä ja menettää kesälomiaan?
Ja edelleen olen sitä.mieltä että DiPietron 15-vuotinen sopimus on huonoimpia ikinä ja sen tehnyt seurajohto pitäisi olla jossain ikuisessa toimintakiellossa.
Eikös ulosostoa tuosta makseta vielä useampia vuosia?
No, vastaavat diilit on mennyttä aikaa mutta on tää Bobrovskynkin diili aika raju veto.
Vois tulla kyllä Turkuun takaisin. Tepsilläkin aina pitkät lomat.Todennäköisesti. Rasse on ihan hajalla... Dokannut viikon putkeen ja katsoo free agent frenzyä krapulassa ja huutaa , eiii vittu, ette vie mun kesälomia!!!
Oula Uski GKS Katowice.
Minne Nättinen meni?
Anaheimiin?
Kerrankin saa olla tyytyväinen, kun oma joukkue keskittyy vain syvyyshankintoihin (toivottavasti).Philadelphia FlyersVarmennettu tili @NHLFlyers
OFFICIAL: The #Flyers have signed the following UFA’s: • Andy Andreoff (two-year, one-way contract) • Kurtis Gabriel (one-year, two-way contract) • Nate Prosser (two-year, two-way contract)
Flyers tehnyt sopimukset Andy Andreoffin, Kurtis Gabrielin ja Nate Prosserin kanssa.