Mainos

Formula 1 -kausi 2021

  • 389 447
  • 3 286

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi vaihtoehto on sellainen, että Bottakselle on ilmoitettu, että jatkoa Mersulla ei ole luvassa ja se on saanut pääkopan sekaisin. Puhdasta spekulaatiota, mutta ei mahdotonta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ja jos autossa on jotain pielessä, niin se käyttäytyy levottomasti, jolloin kuskilla ei ole siihen luottoa. Ei puhuta isoista asioista, kun vaikutus on jo aivan valtava.
Tämä on se todennäköisin syy, ainakin omasta mielestäni. Ilmeisesti "low-rake"-autot ottivat täksi kaudeksi eniten kuokkaan ja säätöjen saaminen kohdalleen on hankalaa. Renkaiden lämpötilan pitäminen optimina on myös ilmeisesti vaikeampaa kuin ennen, eikä Bottas ole tunnettu rengasvelhona. Jos renkaat ovat liian kylminä kokoajan, haetaan enemmän downforcea, jotta saadaan ne lämpimäksi. Kohta downforcea on sen verran että nopeus suorilla on jo aivan paska (varsinkin kun takasiipi ei jousta).

Seuraava rata pitäisi taas sopia Mersulle paremmin, toivottavasti Bottaskin löytää vauhtinsa. On tuo hienoa kun sekä kuskien että valmistajien mestaruudesta käydään oikeasti kovaa kamppailua
 

Kälvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksi vaihtoehto on sellainen, että Bottakselle on ilmoitettu, että jatkoa Mersulla ei ole luvassa ja se on saanut pääkopan sekaisin. Puhdasta spekulaatiota, mutta ei mahdotonta.
Tuossa tilanteessa pitäisi entistä suuremmalla syyllä pistää kaikki peliin ja tehdä hyviä tuloksia. Jos miettii esimerkiksi viime kauden Péreziä, niin varmasti miestä harmitti että menetti paikkansa Aston Martinilla, mutta hyvien tulosten ansiosta hän pääsi lopulta parempaan talliin kuin mitä Aston Martin olisi ollut. Toki tuo hyvien tulosten napsiminen on helpommin sanottu kuin tehty, helposti sitä rattia alkaa puristaa tuollaisessa tilanteessa.

Bottaksella on kyllä ilkeä tilanne jos (ja kun) Mercedes-ura päättyy tähän kauteen. Lähinnä mieleen tulee Williams, jonne voisi päästä Russellin tilalle.
 

Jukule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuossa tilanteessa pitäisi entistä suuremmalla syyllä pistää kaikki peliin ja tehdä hyviä tuloksia. Jos miettii esimerkiksi viime kauden Péreziä, niin varmasti miestä harmitti että menetti paikkansa Aston Martinilla, mutta hyvien tulosten ansiosta hän pääsi lopulta parempaan talliin kuin mitä Aston Martin olisi ollut. Toki tuo hyvien tulosten napsiminen on helpommin sanottu kuin tehty, helposti sitä rattia alkaa puristaa tuollaisessa tilanteessa.

Bottaksella on kyllä ilkeä tilanne jos (ja kun) Mercedes-ura päättyy tähän kauteen. Lähinnä mieleen tulee Williams, jonne voisi päästä Russellin tilalle.
Täytyy myös muistaa että kaikilla muillakaan ei nyt niin järin mehukkaasti ole kulkenut. Ricciardo yössä, Peresillä alkaa näemmä pikku hiljaa kulkemaan, Tsunoda yksittäisiä suonenvetoja siellä täällä muutoin onkin Markon suurennuslasin alla... Muuttujia on jo näin alkukaudesta ja niitä varmasti tulee vielä lisää. Jakkaroita voi löytyä vielä yllättävistäkin suunnista.
 

Jukule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Itseluottamuksen kun kadottaa, niin homma näyttää juuri noin työntävältä ja väkisin vedetyltä, kuin nyt Bottaksella. Pahaa pelkään, että näin kävi tänä viikonloppuna ja ennen kun Bottaksen auton viasta tulee jotain konkreettista esiin, niin siitä puhuminen on vähän "toiveajattelua".
Mercedeksen viimeaikainen tiedotus politiikka huomioon ottaen, mitään tiedoettta ei tulla asiasta koskaan saamaan. htä kaikki, tässä on varmasti monen asian summa kyseessä. Pari viikkoa sitten taisteltiin vielä Monacossa paalusta ja kisassa P1 / P2 sijoituksista. Tuskin kaverin taidot katoaa parin viikon huilin aikana mihinkään.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka Valtterin symppaajiin kuulunkin ja luonnollisesti toivon hänelle menestystä, jotain kertonee hänen "heikkouddestaan", ettei esimerkiksi Kimin kohdalla someissa ole oikeastaan ikinä puhuttu hänen itseluottamuksen puutteesta, mikä tuntuu olevan koko ajan Valtteri-keskustelujen ydintä. Luonnollisesti Kimikin on urallaan tehnyt virheitä, eikä Bottaksen asema vähintään Top5 all time-kuskin avustajana ole helppo, muttei pitkän linjan räikkös-fanina ole koskaan tarvinnut jännittää miehen pääkopan kestämistä.

Valtteri on viime kausina osoittanut hyvin, että parhaimmillaan hän pystyy päihittämään kenet tahansa, mutta erona esim. edeltäjäänsä Rosbergiin verrattuna, huippusuoritukset tulevat väläyksittäin ja hyvää GP:tä (paalupaikka ja/tai voitto) on liian usein seurannut pettymys.

Mitään hävettävää Bottaksella ei tietenkään ole. Nastolasta ponnistanut moninkertaiseksi GP-voittajaksi ja taloudellinen kompensaatio on myös varsin mittava. Bottaksen jättämä legacy lienee tässä vaiheessa samoilla tienoin kuin David Coulthardilla McLaren-uransa lopussa. Todellakaan en siis haluaisi Valtterin uran kuninkuusluokassa päättyvän vielä nyt. Jos ja kun Mercedes-ura päättyy loppusyksystä, uutta haastetta vaan kohti rohkeasti!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis käytännössä yhdessä viikossa Bottaksen itseluottamus romahtanut joku 1,5sek/kierros, tai enemmänkin koska Monacossa laittoi vielä Hamiltonia päihin aika-ajossa selvästi, ja olisi tietysti laittanut kisassakin (no voitti Hamiltonin toki Bakussakin). Espanjassa kymppä eroa paalulle, sitä ennen Portugalissa VB paalulla.
On ehkä kaikkien aikojen mentaaliromahdus, jonka jatkoajan psykoanalyytikot ovat diagnosoineet. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipa viihdyttävä kisa. Pitkästä aikaa kausi jolloin tapahtuu kaikkea. Perez on löytämässä miten Red Bullia ajetaan ja tulosta alkaa tulla. Olin melko varma siitä, että Hamilton vie kisan lopun uusintastartissa, mutta aikamoisen kämmin teki. No Bottas voitti Hamiltonin kisassa. Bottas ei koskaan ole oikeastaan pärjännyt kun on jäänyt jumiin sinne 10 sijan tienoille. Ehkä tässä kisassa oli kombinaatio auton säädöistä ja itseluottamuksesta. Olisi ollut kiva nähdä mihin Bottaksen vauhti olisi riittänyt aika-ajoissa, jos Tsunada ei olisi ajanut ratavalliin. En odottanut Bottaksen taistelevan podiumista aika-ajon perusteella, mutta en tosiaankaan odottavan jäävän jumiin niille sijoille mille jäi. Jos jatkoa ei Mersulla tule, niin Bottaksen uuden tallipaikan saamisessa on raha varmaan iso tekijä. Bottakselta löytyy vauhtia, mutta saako hän sponsorit mukaan jotta kiinnostus muissa talleissa olisi suurempi.

Vettel näytti saaneen itseluottamuksensa takaisin ja näytti siltä taistelevalta itseltään. Helppoa eivät viime vuodet olleet hänelle. Gasly nappasi hienosti kolmossijan ja nosti osakkeitaan tulevaisuuden kuskina.

Juusela taas ärsytti todenteolla harjoituksissa. Ratahenkilökunnan olisi pitänyt tulla heti paikalle siirtämään autoja mutkassa 15. Jyrkkään 90 asteen jyrkkään mutkaan pitäisi ratahenkilökunnan mennä mahdollisesti lava-auton ja nosturin kanssa kun autoja oli vielä radalla. Kuullostaa tosi turvalliselta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Iso kysymys Bottaksen jatkosuunnitelmien kohdalla on myös avoinna olevat tallipaikat. Niitä kun ei oikein ole. Joku brittitoimittaja (olisko ollut Savard) kertoi viime viikolla faktana tietävänsä, että Bottas oli jo periaatteessa valittu Alpinen toiseen autoon kunnes päämiehet päättivät lähteä vielä kertaalleen Alonson kelkkaan. Sitä myöten sekin ovi on nyt kiinni, sillä Alpine on kertonut haluavansa lähtökohtaisesti jatkaa Oconin kanssa. Aston Martinilla Vettelillä on kolmevuotinen diili ja Strollia sieltä ei pois saa kirveelläkään.

Bottaksen ainoa sauma on se, että Williams haluaa ottaa kokeneen äijän kehittämään tallia, mutta pystyykö Bottas nöyrtymään? Ja mitä saavutettavaa Bottaksella itsellään siellä olisi? Heikki Kovalainenhan esim. kuvitteli, että McLaren-vuosien jälkeen steppi taaksepäin olisi steppi eteenpäin ja muut tallit jotenkin olisivat hänestä edelleen kiinnostuneita. Taisi vain Heikki unohtaa, että sieltä tulee joka vuosi myös talleja kiinnostavia nuorempia kuskeja tarjolle ja kun olet kerran näyttänyt "laatusi", ei sitä tosta vain unohdeta. Bottaksesta esim. tiedetään täsmälleen mitä saadaan - tai tiedettiin ennen tätä kautta - hyvä kakkoskuski, joka voi satunnaisesti voittaa kisan tai kaksi. Nyt tämä kausi on vaan lähtenyt menemään niin reisille, että Valtterin osakkeet laskevat kuin lehmän häntä. Samaan aikaan nuorempi polvi tekee todellista marssia eteenpäin, joten väliinputoajaksi taitaa Bottas jäädä tämän kauden jälkeen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

Kälvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Iso kysymys Bottaksen jatkosuunnitelmien kohdalla on myös avoinna olevat tallipaikat. Niitä kun ei oikein ole. Joku brittitoimittaja (olisko ollut Savard) kertoi viime viikolla faktana tietävänsä, että Bottas oli jo periaatteessa valittu Alpinen toiseen autoon kunnes päämiehet päättivät lähteä vielä kertaalleen Alonson kelkkaan. Sitä myöten sekin ovi on nyt kiinni, sillä Alpine on kertonut haluavansa lähtökohtaisesti jatkaa Oconin kanssa. Aston Martinilla Vettelillä on kolmevuotinen diili ja Strollia sieltä ei pois saa kirveelläkään.

Bottaksen ainoa sauma on se, että Williams haluaa ottaa kokeneen äijän kehittämään tallia, mutta pystyykö Bottas nöyrtymään? Ja mitä saavutettavaa Bottaksella itsellään siellä olisi? Heikki Kovalainenhan esim. kuvitteli, että McLaren-vuosien jälkeen steppi taaksepäin olisi steppi eteenpäin ja muut tallit jotenkin olisivat hänestä edelleen kiinnostuneita. Taisi vain Heikki unohtaa, että sieltä tulee joka vuosi myös talleja kiinnostavia nuorempia kuskeja tarjolle ja kun olet kerran näyttänyt "laatusi", ei sitä tosta vain unohdeta. Bottaksesta esim. tiedetään täsmälleen mitä saadaan - tai tiedettiin ennen tätä kautta - hyvä kakkoskuski, joka voi satunnaisesti voittaa kisan tai kaksi. Nyt tämä kausi on vaan lähtenyt menemään niin reisille, että Valtterin osakkeet laskevat kuin lehmän häntä. Samaan aikaan nuorempi polvi tekee todellista marssia eteenpäin, joten väliinputoajaksi taitaa Bottas jäädä tämän kauden jälkeen.
Koitin tarkistaa nykyisten kuskien sopimustilanteita ja vapaita paikkoja on periaatteessa Mercedeksen lisäksi Red Bullilla, Aston Martinilla, Alpinella, AlphaTaurilla, Alfa Romeolla ja Williamsilla.

Käytännössä asia onkin sitten toinen. Red Bullilla ei ole mitään syytä potkia Pereziä pois jos jatkaa suoriutumista nykyisellä tasolla. Strollilla ei ole jatkosopimusta Aston Martinilla, mutta tallin omistajakuvioista johtuen sen saaminen on vain muodollisuus. Alpinella Alonsolla on jatkosopimus ja Ocon on esittänyt tähän mennessä ihan pirteitä otteita, lisäksi hyötynee ranskalaisuudestaan joten todennäköisesti hänkin jatkaa tallissa. AlphaTaurilla on periaatteessa vapaata, mutta jos nykykaksikko ei jatka, Bottasta todennäköisemmin talliin nostetaan kokonaan uusi F1-kuljettaja Red Bullin akatemiasta. Alfa Romeolla ei ole jatkosopimuksia, mutta veikkaisin että jompi kumpi nykykuljettajista jatkaa ja toiseksi kuljettajaksi otettaneen uusi tulokas F1-sarjassa. Jäljelle jää Williams, jossa Russellin paikka todennäköisesti vapautuu ja joka voisi sopia hyvin Bottakselle.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pereziltä hieno kisa ja hyvä nousu alussa. Hieno nähdä myös Vettelin herääminen, nyt ajamalla ja taktisesti kaksi tykkiviikonloppua putkeen, alkaa maistumaan ajohommat taas. Tällaisia tasaisia viikonloppuja kun tulisi enemmän, niin siinä on podiumtaistoihinkin pientä väriä kun Vettel, McLarenit ja Ferrarit on heti haaskalla jos RedBull ja Mersu töppäilee.

Mersulle kyllä jänskiä viikonloppuja pari kappaletta. Okei, hieman poikkeusratoja, joten on näitä muita muuttujia, ja olihan toisella autolla kummallakin katuradalla ihan ok vauhti, mutta sitten sattuu kaikenlaista pikkumokaa. Taktiikatkaan ei oikein onnistu, taisi RedBull tehdä valestopin ja Hamilton sisään, sen jälkeen hyvät kierrokset alle ja stopin jälkeen ohi. Oli kyllä klassinen se Lewiksen kommentti ennen uusinta lähtöä, että "kausi on maraton, ei sprintti ja riskit sen mukaan". Heti mietin, että hyökkää täysillä ja niinhän siinä kävi. Oli sitten kai sössinyt jarrubalanssin turva-auto/lämppäri-moodiin eli vain edessä, jotta saa eturenkaat ja jarrut lämpimiksi (takaset saa kaasulla). Aluksi luulin, että kylmä rengas ja pikkaisen kun missaa jarrukohdan niin se näillä autoilla näkyy heti radikaalisti kun jarrutusmatka on aina joku 50-100m, ja siitä kun missaan 5-10m eli ~auton mitan tai kaksi, äkkiseltään pienen matkan mutta prosenteissa ison, joten telkkarissa se näyttää, että aivan töhöjarrutus, miten voi mennä noin pitkäksi, mutta kun pysähtyvyys on noin rajua niin pienikin virhe aiheuttaa sen että auto tulee mutkan sisääntaittoon 30-50kmh liian kovaa ja sitten ei ole katuradalla muuta mahista kuin ajaa suoraksi. Jossain muuallahan voisi jarruttaa apeksin ohi pitkälle mutkaan ja valuttaa leveäksi kun on tilaa eikä virhe näyttäisi niin pahalta.

Bottas ihan suossa, en tiedä missä vika kun renkaatkin pitäis olla pehmeimpiä joten lämmön saanti ei pitäisi olla ongelma, kesto enemmänkin. Mersut ajeli taas vähän erilaisilla takasiivillä ja osilla pitkin viikonloppua, että olisiko sieltä jotain syitä, en tiedä. Sen turva-auton jälkeisen startin kaikki ajolinja- ja taisteluvalinnat vääriä: muut saa imuapua, tulee itse aina sisälinjaa mutkiin, joten ulostulo on huono ja nuo kaikki vain kertautuu mutka toisensa jälkeen. Siihen vielä vähän huonossa lämmössä olevat renkaat ja ajelua likaisella niin noin käy. Aika usein itse asiassa nähdään nykyisin tuollainen, että kun missaat 1-2 mutkaa ja ajelet likaisella radalla niin koko jono tulee ohi.

Kimille pisteet sentään. Onneksi sai vielä uusintalähdössä mahiksen. Hajoilin jo sohvalle, että ei ihan ehtinyt Alonson ohi kymppisijalle ennen Verstappenin keskeytystä. Siinä oli Kimillä parempi kyyti ja sitten kisa seis, ois niin kimimäinen kohtalo ollut jäädä tuossa vaiheessa pisteiltä ulos muiden takia.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Montas kisaa veikkaatte, että Botte saa vielä osoittaa olevansa paikan arvoinen? Olettaen, että päätöstä ei ole tehty vielä.

Pidän edelleen Mersua suosikkina molempiin kannuihin, mutta eipä tässä ole varaa kauheasti tulevissa kisoissa tuhnuroida kummankaan. Jännäksi menee, oli miten oli.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Lewis Hamilton ei tee virheitä" – Toto Wolff kieltäytyi täysin mestarikuskinsa syyttämisestä

"Hamiltonin vikapainalluksen yhteys ulosajoon oli ilmeinen, mutta tallipomo Toto Wolffin mukaan mestarikuskia ei voi syyttää tapahtuneesta.
– Ei sitä voi sanoa virheeksi. Se johtui siitä, että Sergio tuli kohti, hän painoi nappia, ja jarrubalanssi muuttui, Wolff muotoili Sky Sportsin haastattelussa.
– Hän ei vain tee mitään virheitä. Se täytyy muistaa. En toivoisi kenenkään muun ajavan autoa, tallipomo kommentoi."


Hienosti. Bottas heitetään bussin alle, kun pulttipyssymies ei laita pyssyään suoraksi, koska Valtteri oli muka liian vinossa. Nyt kun Jeesus painaa nappia väärään aikaan, niin ei ole virhe.
Olisi hauska tietää nämä tapahtumat toistepäin, miten olisi syytökset menneet.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bottas ajaa noin 2 senttiä sivuun keskilinjasta, ja renkaanvaihdosta tuli katastrofi.

Hamilton laittaa jarrubalanssi numikan väärään asentoon. Itse.

Arvaatte varmaan mitä mieltä Toto oli näistä, että kenen vika. Aika nopeasti on unohtunut hokema ''yhdessä voitetaan ja yhdessä hävitään''.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Montas kisaa veikkaatte, että Botte saa vielä osoittaa olevansa paikan arvoinen? Olettaen, että päätöstä ei ole tehty vielä.

Pidän edelleen Mersua suosikkina molempiin kannuihin, mutta eipä tässä ole varaa kauheasti tulevissa kisoissa tuhnuroida kummankaan. Jännäksi menee, oli miten oli.
Jos ei ole tehty päätöstä vielä, niin eiköhän vähintään kesätaukoon asti ole aikaa näyttää. Eli viisi kisaa, kun elokuun alkuun asti mennään ja sitten on tauko ennen Belgiaa.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toto on viime aikoina katsellut elokuvaa Sofien valinta, ja nyt hän sitten joutuu omaa valintaansa justifioimaan
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kaikki kielii siitä, että Bottaksen kohtalo on jo päätetty. Wolffin käyttäytyminen, Bottaksen jatkuvat ongelmat auton kanssa, ihan kaikki. Alempiin talleihin on ihan turha lähteä enää räpiköimään, joten nyt vaan loppukaudesta sitten aina tuolta virheettömältä, täydellisyyttä hipovalta, Jumalasta seuraavalta Wolffin lellikkipojalta vaan ovet kiinni, hiekalle/seinään ajattaminen tai sitten yhteen kolarointi aina kun sattuu olemaan takasiiven alla. Vaikka olisi kierroksella ohittamassa. Ei mitään väliä enää Bottaksen itsensä kannalta, joten voisi tehdä viimeisen palveluksen F1-sarjan faneille ja antaa uuden mestarin Verstappenin muodossa. Sitten poistuminen sarjasta keskarit pystyssä todeten: ”to whom it may concern, fuck you!”
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kaikki kielii siitä, että Bottaksen kohtalo on jo päätetty. Wolffin käyttäytyminen, Bottaksen jatkuvat ongelmat auton kanssa, ihan kaikki. Alempiin talleihin on ihan turha lähteä enää räpiköimään, joten nyt vaan loppukaudesta sitten aina tuolta virheettömältä, täydellisyyttä hipovalta, Jumalasta seuraavalta Wolffin lellikkipojalta vaan ovet kiinni, hiekalle/seinään ajattaminen tai sitten yhteen kolarointi aina kun sattuu olemaan takasiiven alla. Vaikka olisi kierroksella ohittamassa. Ei mitään väliä enää Bottaksen itsensä kannalta, joten voisi tehdä viimeisen palveluksen F1-sarjan faneille ja antaa uuden mestarin Verstappenin muodossa. Sitten poistuminen sarjasta keskarit pystyssä todeten: ”to whom it may concern, fuck you!”
Paras tilanne olisi kun mestaruustaistelu menisi Abu Dhabiin niin, että Hamilton olisi 5 pistettä Verstappenin takana. Kisaa olisi jäljellä muutama kierros ja järjestys kisassa Bottas - Hamilton - Verstappen. Mercedes luonnollisesti käskee Valtteria väistymään Lewiksen tieltä, mutta Vale ei suostu niin helpolla vaan käskee Totoa radion päähän, antaen uhkauksen, että ilman jatkosopimusta ei väisty Hamiltonin tieltä. Mikäli Toto ei tähän suostu niin Valtteri tosiaan ajaa keskisormet pystyssä voittoon, tehden samalla Maxista mestarin. Toivotaan että näin käy.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vaikka olisi kierroksella ohittamassa. Ei mitään väliä enää Bottaksen itsensä kannalta, joten voisi tehdä viimeisen palveluksen F1-sarjan faneille ja antaa uuden mestarin Verstappenin muodossa.
Siellä on esimerkiksi sellainen sarja kuin Formula E, jossa Mersulla on oma talli. Hölmöintähän Bottaksen olisi polttaa sillat Mercedekseen etenkin jos F1-ura päättyy tähän kauteen. Bottas on ollut tuomassa neljää tiimimestaruutta (nyt näyttääkin vähän heikommalta) eikä ole keikuttanut venettä, varmasti Mesu arvostaa sitä.

Ja jos ensi kaudella joku floppaa, Bottaksen paluu formuloihin (jos siis Valtteri koko sarjasta ulos lentää) on hyvin mahdollinen. Kiukuttelu sopimuksen lopussa olisi paha turn-off talleille.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Paras tilanne olisi kun mestaruustaistelu menisi Abu Dhabiin niin, että Hamilton olisi 5 pistettä Verstappenin takana. Kisaa olisi jäljellä muutama kierros ja järjestys kisassa Bottas - Hamilton - Verstappen. Mercedes luonnollisesti käskee Valtteria väistymään Lewiksen tieltä, mutta Vale ei suostu niin helpolla vaan käskee Totoa radion päähän, antaen uhkauksen, että ilman jatkosopimusta ei väisty Hamiltonin tieltä. Mikäli Toto ei tähän suostu niin Valtteri tosiaan ajaa keskisormet pystyssä voittoon, tehden samalla Maxista mestarin. Toivotaan että näin käy.
Ei onnistuisi, varikolta ottaisivat tehoa pois autosta. Ero pitäisi olla 8-9p Verstappenin hyväksi ja tuo tilanne. Eli Bottaksen pitäisi pitää Max samalla kolmantena.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ei onnistuisi, varikolta ottaisivat tehoa pois autosta. Ero pitäisi olla 8-9p Verstappenin hyväksi ja tuo tilanne.

Säännöt kieltävät auton säätöjen sörkkimisen etänä, eli Mersun pitäisi houkutella Bottas varikolle tai saada hänet itse säätämään kabiinissa moottoritehoja alas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös