Tohtisiko Toto vielä tunnustaa, että Bakun jarrumoka oli Hamiltonin itsensä virhe, ehkä jo Ranskan GP:n jälkeen.Mistäs nyt tuulee, kun Toto Wolff veti sanansa takaisin Bottaksen syyttämisessä Monacon pieleen menneestä varikkopysähdyksestä. Salaliittoteorioiden mukaan tämä tarkoittaa siis yhtä kuin Bottaksen jatkoa Mersulla. No joka tapauksessa Toto toimi ihan reilusti nyt, myöntämällä itse tehneensä mokan Bottasta arvostellessaan.
Toton mukaan Lewis ei tee virheitä, joten aika vaikeaa on henkilöltä joka ei tee virheitä tehdä virhe.Tohtisiko Toto vielä tunnustaa, että Bakun jarrumoka oli Hamiltonin itsensä virhe, ehkä jo Ranskan GP:n jälkeen.
Omituiselta tuo Toton ja Bottaksen suhde on aina vaikuttanut. Joskus Toto väläyttelee tukea ja luottamusta, sekä tietysti jatkopahveja tullut kouraan mukavasti, mutta yleensä Toto on vaikuttanut suhtautuvan Bottakseen varsin nihkeästi. Miksi tehdä vuodesta toiseen jatkoa, jos ei syystä tai toisesta ole välit kohdallaan?Vähän kyllä ihmettelen Toton halua ajaa Bottas bussin alle. Pitkä yhteinen tausta heillä ja Valtteri on osoittautunut ihan maailmanluokan kakkoskuskiksi ja tuonut lukemattomat tärkeät pisteet kotiin ja tarvittaessa suostunut tallimääräyksiin kiukuttelematta. Oli Russell tallin tulevaisuus kuinka hyvänsä, miksi alkaa syyllistämään ja "dissaamaan" hyvää luottohevosta?
Tohtori Helmut Markolle tiedoksi, että eihän Bottas itse soitakaan, vaan manageri. Heh heh.Tylyt arviot Valtteri Bottaksen ympärillä voimistuvat – kilpailijatallin pomo lataa: "Bottaksen ei tarvitse soittaa meille" Tohtori Helmut lähettää Red Bullin suunnalta terveisensä Nastolaan: ”ei kiinnosta.” Siltä se nyt vaan vaikuttaa pahasti, että Bottakselle kävi maailmanmestaruuden voittamisen sijaan ”Kovalaiset”.
Tuskinpa on Ocon ollut realistinen vaihtoehto Mersulle enää ainakaan vuoteen. F1-uransa jatkosta Ocon on ennemminkin taistellut kuin Mersu paikasta. Siinä mielessä yllättävää on näinkin pitkä sopimus. Kai sitten kansalaisuus tuossa vaikutti, vaikka olisihan siellä Gasly ollut vapaana. Gaslynkin tulevaisuutta tämä kyllä mutkistaa.Jaahas, ei ole Ocon Mersulle tulossa, joten ei tarvitse Valtterin olla Estebanista ”to whom it...” huolissaan.
Ocon jatkaa Alpinella 2024 loppuun.
Entä jatkaako Yrjö Williamsilla ?
Gaslynkin tulevaisuutta tämä kyllä mutkistaa.
Aavistuksen outo kuvio kyllä tämä Ocon. Tarjolla olisi kuitenkin ollut GAS jolla vyöllä on osakilpailun voittoa ja podiumia yms paljon hyviä kisoja. Ja sitten valittiin Ocon, joka nyt on sellainen average joe. Vai tiedetäänkö sitten Rellulla Gaslyn jatkosta jotain mitä ei ole vielä juliksessa tiedossa, kenties. Bottakselle tämä on myös huono uutinen ellei Alnosoa nyt halua lopettaa kesken sopimuskauden.Tuskinpa on Ocon ollut realistinen vaihtoehto Mersulle enää ainakaan vuoteen. F1-uransa jatkosta Ocon on ennemminkin taistellut kuin Mersu paikasta. Siinä mielessä yllättävää on näinkin pitkä sopimus. Kai sitten kansalaisuus tuossa vaikutti, vaikka olisihan siellä Gasly ollut vapaana. Gaslynkin tulevaisuutta tämä kyllä mutkistaa.
Minun tallina olisi Mclaren.Jos pitäisi rakentaa paras mahdollinen yhdistelmä
- ykköskuski
- kakkoskuski
- talli
- moottori
Niin millaisen kombonaation rakentaisit? Ehdolla että jos vaikka otat kuskiksi Hamiltonin, et saisi ottaa Mercedeksen tallista bottasta kakkoskuskiksi, etkä moottoria tai muuta tallia.
Asetelmahan on keinotekoinen jo lähtökohtaisesti aika monestakin syystä, mutta toimii formulamaailmassa ihan hauskana aina silloin tällöin tehtynä ajatusleikkinä. Itse rakentaisin auto edellä kombinaation valiten parhaan jäljellä olevan kuljettajakaksikon.
- Charles Leclerc
- Esteban Ocon
- talli Redbull
- moottori Mercedes
Öh, siis jos paskinta mahdollista hakee, niin miksi pitäisi toiseksi kuskiksi valita muuta kuin paskin mahdollinen vaihtoehto? Meni vähän ohi tämän osalta tuo logiikka.Lisään tähän myös perus suomalaisen version eli paskin mahdollinen yhdistelmä. Talliksi pakko valita Williams koska haasilta on poimittava jotain vielä huonompaa. Moottoreista siten täytyy ottaa Renault kone. On vähän sitten epäselvää kuka tallissa on ykkös- ja kuka kakkoskuski, jos kuljettajat tasavahvoja. Olisin ottanut kakkoskuskiksi tuohon parhaaseen kokoonpanooni norriksen jos näkisin hänet kakkosena.
Listani siis Williams Renault ja kuljettajina Mick Schumacher - Antonio Giovinazzi.
Kuskeista paskin lienee ehdottomasti huonoin sysihuono Mazepin, mutta kun miettii kakkoseksi tätä, pitäisi ykköskuskiksi valikoitua melko hyväkin kuljettaja kuten Räikkönen. Valitsemani yhdistelmä on ehdottomasti kaikista huonoin mahdollisista.
Mielestäni Schumacher aivan selkeä ykköskuski, ja paljon huonompi ykköskuski kuin yksikään toinen vaihtoehto. Eipä näissä ole kuin mielikuvituksen sisäinen logiikka, jota noudattaa. Ehdotuksesi rikkoo sitä, vastausta ei hyväksytty.Öh, siis jos paskinta mahdollista hakee, niin miksi pitäisi toiseksi kuskiksi valita muuta kuin paskin mahdollinen vaihtoehto? Meni vähän ohi tämän osalta tuo logiikka.
Oma "huonoin mahdollinen" kuskikaksikko olisi tuon tallin ja moottorin kanssa Mazepin - Tsunoda.
Itse rakentelisin näillä ehdoilla seuraavanlaisen yhdistelmän:Jos pitäisi rakentaa paras mahdollinen yhdistelmä
- ykköskuski
- kakkoskuski
- talli
- moottori
Niin millaisen kombonaation rakentaisit? Ehdolla että jos vaikka otat kuskiksi Hamiltonin, et saisi ottaa Mercedeksen tallista bottasta kakkoskuskiksi, etkä moottoria tai muuta tallia.
Asetelmahan on keinotekoinen jo lähtökohtaisesti aika monestakin syystä, mutta toimii formulamaailmassa ihan hauskana aina silloin tällöin tehtynä ajatusleikkinä. Itse rakentaisin auto edellä kombinaation valiten parhaan jäljellä olevan kuljettajakaksikon.
- Charles Leclerc
- Esteban Ocon
- talli Redbull
- moottori Mercedes
Noista kumpikaan ei ole ykköskuski. Schumacher-Tsunoda olisi oma valintani kuskeiksi. Williams Rellun koneella, vaikka se legendaarinen yhditelmä onkin.Öh, siis jos paskinta mahdollista hakee, niin miksi pitäisi toiseksi kuskiksi valita muuta kuin paskin mahdollinen vaihtoehto? Meni vähän ohi tämän osalta tuo logiikka.
Oma "huonoin mahdollinen" kuskikaksikko olisi tuon tallin ja moottorin kanssa Mazepin - Tsunoda.
Aivan, joo. Omiin ajatuksiin tuntuu oudolta asetella jokaisen tallin kuskeja ykkös- ja kakkoskuskeiksi. Schumi ja Tsunoda sitten. Pidän Giovinazzia paljon Tsunodaa parempana tällä hetkellä.Mielestäni Schumacher aivan selkeä ykköskuski, ja paljon huonompi ykköskuski kuin yksikään toinen vaihtoehto. Eipä näissä ole kuin mielikuvituksen sisäinen logiikka, jota noudattaa. Ehdotuksesi rikkoo sitä, vastausta ei hyväksytty.