Tarkoittanet varmaan kulukattoa. En ole ainakaan tuollaisesta kuullut, että toinen talli joutuisi maksamaan viulut jos kuskinsa osoittautuu syylliseksi johonkin kolariin. Jokainen talli vastaa lähtökohtaisesti omista vaurioistaan, mikäli hait tätä takaa.
Todennäköisesti tässä haettiin sitä, että korjauksesta aiheutuneiden vaurioiden korjaus ei vaikuta tuohon kulukattoon. Tietenkään toinen talli ei viuluja joudu maksamaan, vaan oman tallin pussista, ilman, että kustannukset vaikuttavat budjettiin.
Tuota juuri hain. Eli Red Bull saa nyt uusia Maxin autoon ihan kaiken, ilman että vaikuttaa oikeastaan mihinkään. Oliko tällä kaudella että saa kolmea moottoria käyttää, niin nyt Red Bull saa yhden "ylimääräisen".
Sitä typerämmältä vaikuttaa että Russell ei saanut Bottaksen kanssa osumisestaan rangaistusta. Tai Max siitä yhdestä tönäisystä, kun Hamiltonin auto otti damagea. Mielestäni sekä Russell-Bottas että nyt Ver-Ham ovat kummatkin kisatapahtumia, eikä rangaistusta olisi kuulunut kummastakaan. Vähän jää fiilis että tuomaristo koittaa hieman hyvittää tuota keskeytystä Red Bullille, naurettavan pieni rangaistus Hamiltonille ja Red Bull saa ilman sanktiota uusia autonsa.
Jännä nähdä kyllä miten Max tästä lähtien ajaa, meneekö vielä jokaiseen tilanteeseen samalla mentaliteetilla (eli että hän valitsee linjan ja kaikki muut väistävät) vai rauhoittuuko jopa hieman. Toki pahimpana vaihtoehtona että rupeaa vielä enemmän kolisemaan.
edit. Vieläkin pakko todeta että kauden kolmas erittäin selkeä tilanne, jossa Max pakottaa Lewiksen väistämään jos haluaa välttää osuman. Nyt ei Lewis väistänyt ja veikkaan että ei väistä seuraavallakaan kerralla. Bottakselle kun saataisiin kanssa nyt teroitettua että Maxille ei saa antaa yhtään ylimääräistä tilaa. Eli aina kun on paikka, niin pakotetaan Max valitsemaan osuman tai luovuttamisen välillä. Eli ihan samaa mitä Max on tehnyt muille. Alkaisi luultavasti Max ajelemaan hieman eri tavalla.