Mainos

Formula 1 -kausi 2021

  • 389 244
  • 3 286

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä en jaksa uskoa millään Räikkösen jatkoon sarjassa enää ensi kaudella. Alfa Romeon suorituskyky on ollut tällä kaudella ihan hanurista, talli sekoilee vähän väliä ja ensi kausi mennään pitkälti samalla kalustolla eikä auton kehittämiseen jää talvella juurikaan aikaa mikäli kausi alkaa suurin piirtein normaaliin aikaan. Räikkönen on vaikuttanut kauden aikana turhautuneemmalta ja vihaisemmalta kuin koskaan aiemmin. En oikein näe tilanteessa motivoivia syitä lajin harrastajalle, jolla ei ole enää mitään todistettavaa. Tilanne voisi olla eri jos auton suorituskyky paranisi kauden loppua kohden ja ensi kaudeksi tulisi jo uudet säännöt käyttöön.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Aiemmin silloinen Toro Rosso olikin selvästi Red Bullin junioritalli ja sellaiseksi tarkoitettu. Vaan eipä ole enää, jos Helmut Markoa on uskominen.
Onhan tuo nykyinen Alpha Tauri tosiaan selkeästi erilaisessa asemassa kuin mitä Toro Rosso aikanaan oli. Alpha Tauri on kuitenkin brändinä ihan kokonaan eri mitä energiajuoma Red Bull, kyseessähän on siis muotibrändi jonka Red Bull toki omistaa mutta ainakin omissa silmissä tuo Alpha Tauri on kuitenkin selkeä pesäero tuohon energiajuomaan.

Toro Rossohan oli selkeä junioritalli jo ihan auton värityksestä lähtien. Logossa oli pientä sävyeroa mutta johan tuo nimi Toro Rosso eli italiaksi Red Bull / Punainen härkä viittaa siihen mikä se homman nimi on. Alpha Taurilla kuitenkin haetaan jo ihan värityksestä alkaen selkeästi erilaisempaa imagoa.

Luulisi että myös tuon emoyhtiön puolesta intresseissä olisi kuitenkin kaksi hyvin menestyvää tallia, jos se nyt siis saadaan kustannustehokkaasti järjestettyä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä en jaksa uskoa millään Räikkösen jatkoon sarjassa enää ensi kaudella. Alfa Romeon suorituskyky on ollut tällä kaudella ihan hanurista, talli sekoilee vähän väliä ja ensi kausi mennään pitkälti samalla kalustolla eikä auton kehittämiseen jää talvella juurikaan aikaa mikäli kausi alkaa suurin piirtein normaaliin aikaan. Räikkönen on vaikuttanut kauden aikana turhautuneemmalta ja vihaisemmalta kuin koskaan aiemmin. En oikein näe tilanteessa motivoivia syitä lajin harrastajalle, jolla ei ole enää mitään todistettavaa. Tilanne voisi olla eri jos auton suorituskyky paranisi kauden loppua kohden ja ensi kaudeksi tulisi jo uudet säännöt käyttöön.

Samaa mieltä. Räikkösen kommentit joka kisan jälkeen on käytännössä "paska kisa" eri tavoin väännettynä ja tietysti aina välillä mulkkumaiset vittuilut työtään tekeville toimittajille. Perus-Kimiä siis muuten, mutta jotenkin vielä aiempaa turhautuneemmalta vaikuttaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä. Räikkösen kommentit joka kisan jälkeen on käytännössä "paska kisa" eri tavoin väännettynä ja tietysti aina välillä mulkkumaiset vittuilut työtään tekeville toimittajille. Perus-Kimiä siis muuten, mutta jotenkin vielä aiempaa turhautuneemmalta vaikuttaa.
Nyt Monzan jälkeen oli turhautunut, mutta muuten Kimiltä on haastatteluissa saanut aika erilaisia kommentteja. Vaikka auto ei meinaa kulkea, niin Kimi on vaikuttanut hyvin motivoituneelta. Juuri Espanjassa Kimi oli jopa kohtalaisen tyytyväinen, kun aika-ajojen jälkeen haastateltiin. Oli tyytyväinen saavutettuun kehitykseen ja auton tuntumaan.

Ongelma kun ei ole Alfassa, vaan Ferrarin moottorissa. Tehtaalla on tehty ihan hyvää työtä pienellä budjetilla, kun Ferrareitakin vastaan taistellaan ihan tosissaan.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoista kyllä nähdä miten nuo loput tallipaikat tuon alkukesän siirtoruletin jälkeen asettuvat. Vettelistä ei oikein osaa sanoa mitä mies tekee. Tuntuu, että kaikki huhut on loppuneet kuin veitsellä leikaten. Ei huhuta Racing Point istuimesta, eikä Red Bull paikasta. Mihin mies menee? Välivuosi/lopettaminen rupeaa omaan korvaan kuulostamaan varteenotettavalta vaihtoehdolta. Red Bullilla Albon kyllä heivataan helvettiin, jos nyt ei ihmeitä rupea tapahtumaan. Se Gasly sitten tilalle kokeilemaan paremmalla itseluottamuksella ja tiimin tuella toivottavasti.

Entäpä Kimi? Tästä ei kyllä varmaan kukaan osaa sanoa. Jotenkin sellainen tunne, että tää on tässä ja Kimi vetäytyy Sveitsiin viettämään perhe-elämää ja kaahaamaan pojan kanssa kartingia. Samalla ovenavauksella täytyy kyllä lähteä sitten myös Giovinazzin, joka kyllä saa lähteä joka tapauksessa jatkaa Kimi tai ei. Tilalle veikkaan Mick Schumacheria. Ajanut nyt hyvin formula kakkosissa ja lunastaa odotuksia, joita mieheen on asetettu. Ja nimi painaa, joten eiköhän Ferrari akatemiakuljettajistaan poimi juuri Schumacherin ykkösiin, muille akateemikoille uskon testikuljettaja paikkaa ja ainakin toiselle jatkoa formula kakkosissa.

Haasilla vihdoin luulis Grosjeanin saavan lähteä. Magnussenin uskoisin saavan jatkaa. Tallitoveriksi sitten joku nuori lupaus tai Hulkenberg/Kvyat. Kvyat nimittäin saanee kyllä lähteä Red Bull organisaatiosta. Tämän kauden suoritustaso on ollut jo valovuoden perässä Gaslya, eikä mies oikein missään vaiheessa ole toipunut kunnolla alennuksestaan kakkostiimiin. Toisaalta tilalle ei juurikaan tunkua ole Red Bullin akatemiasta. Tsunoda lienee lähimpänä paikkaa, Hondakin tykkäisi. Muita vaihtoehtoja ei oikeastaan ole. Virolainen Vips ei ole antanut näyttöjä joiden perusteella miestä voitaisiin harkita nostettavaksi. Intialainen Daruvala puolestaan on ajanut umpisurkean kauden formula kakkosissa, joten hän ei ole edes vaihtoehto.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Haasilla vihdoin luulis Grosjeanin saavan lähteä. Magnussenin uskoisin saavan jatkaa.
Haasin tilannetta on hieman vaikea arvioida. Magnussen on ajanut hyvin pitkälle samalla tasolla kuin Grosjean. Näkisin itsekin Magnussenin jatkon olevan todennäköisempää, mutta ketkä olisivat hyviä vaihtoehtoja tilalle. Tuskinpa Kvyat olisi kovinkaan suuri upgrade Grosjeaniin nähden. Haluaako Hulkenberg lähteä ajamaan jämäsijoista? Nuoren lupauksen tuominen talliin voisi olla hyvä vaihtoehto.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Haasin tilannetta on hieman vaikea arvioida. Magnussen on ajanut hyvin pitkälle samalla tasolla kuin Grosjean. Näkisin itsekin Magnussenin jatkon olevan todennäköisempää, mutta ketkä olisivat hyviä vaihtoehtoja tilalle. Tuskinpa Kvyat olisi kovinkaan suuri upgrade Grosjeaniin nähden. Haluaako Hulkenberg lähteä ajamaan jämäsijoista? Nuoren lupauksen tuominen talliin voisi olla hyvä vaihtoehto.
Kai Hulkenbergille kuitenkin tallipaikka kelpaisi, vaikka 1v sopparilla taistelemaan paremmista tarjouksista. Siihen rinnalle sitten joku huippulupaus
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kimin on helppo sanoa "paska kisa" -kommentit, koska haastattelijana on vaihdellen britti tai italialainen F1-sarjan tai SKY:n toimittaja, jotka pyytää sanomaan suomeksi kommentit Maikkarille, joka ei voi tietenkään omia toimittajia sinne laittaa kuplan takia. Enemmänkin nyt Kimi on suorempi kommenteissaan ja sanoo asiat kuinka ne on koska ei tule perustyhmää mervikysymystä vaan saa itse sanoa suoraan oman mielipiteen. Ja nythän Kimiltä on tullut enemmän infoa kuin aiemmin renkaista, taktiikoista jne.

En vetäisi johtopäätöksiä noista haastatteluista, enemmänkin kannattaa kuunnella Kimin tiimiradiota, siellä on aika paljon tunteella tulevaa asiaa kun halu menestyä on yhä tallella. Nytkin piti saada rengaslämmittimet asap koska ei ollut varmuutta saako renkaat vaihtaa ja kuinka pitkään ollaan paikoilla punaisen lipun takia, ja jos antaa renkaiden jäähtyä siinä, niitä on todella hankala saada toimimaan uudelleen, kun kumiseos ei kestä lämpösyklejä. Jos ei kiinnosta niin eipä se jaksaisi noihin detaljeihin puuttua.

En näe mitään syytä miksei ajaisi ensi kaudella. Ajohommat on ok, ei yhtään pr-juttuja, saa sovitettua perhe-elämän hyvin nykymenolla ajohommien sekaan. Kisavauhdissa parempi kuin tallikaveri ja aika maksimi mikä tuolla paketilla on otettu irti.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ajohommat on ok, ei yhtään pr-juttuja, saa sovitettua perhe-elämän hyvin nykymenolla ajohommien sekaan.
Tähänkin liittyen jännä yksityiskohta on uusin Alfa Romeo Stelvio mainos, siinähän Minttu ottaa roolia taas. Sopii enemmän kuin hyvin Kimille ja Alfallekin, tuo Kimin inhimillisyyttä esiin ilman kummempaa tarvetta olla pääroolissa. Antaa vaimon hoitaa nämä ja veikkaan että ihan mielellään ottaa roolia.
Tähän kun ynnätään kaikki hyvät puolet Alfassa sijainteineen lähellä kotia ja potentiaali parantaa tasoakin jonkun verran kohti keskikastia niin en ihmettelisi yhtään sopparia ensi vuodelle.


 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai Hulkenbergille kuitenkin tallipaikka kelpaisi, vaikka 1v sopparilla taistelemaan paremmista tarjouksista. Siihen rinnalle sitten joku huippulupaus
Varmaan kelpaisi, mutta nyt siellä on Perezkin vapailla markkinoilla kilpailemasta samoista istuimista Hulkenbergin kanssa. Ja itse ainakin ottaisin ennemmin Perezin talliini kuin Hulkin. Perez on kuitenkin todistetusti kuljettaja joka kykenee nappaamaan niitä tuuripodiumeja, mitä aina muutaman kerran kaudessa pienemmille talleille tulee tarjolle. Toki jollain Haasilla voisi olla mielenkiintoisia aikoja taas edessä, jos kuljettajakaksikko olisi mallia Magnussen-Perez. Molemmat kun ovat aikamoisia jästipäitä ja tiimikaveria ei ihan helpolla edelle päästetä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Jollain tavalla olen aina vihannut Schumacheria, mutta jos nyt vaikka nappaa F2 mestaruuden niin kaippa tuo on paikkansa ykkösissä ansainnut. Kunhan sitä ei nyt vain saisi nimensä vuoksi. Oconin voisi heittää pois ja ottaa Gaslyn tilalle.
Perez Red Bullille tuomaan ryhtiä hommaan. Kyvatille toivoisin jatkoa, mutta en valitettavasti keksi muuta potentiaalista paikkaa kuin Haas tai Alpha Taurilla pysyminen.

Mercedes: Hamilton & Bottas
Red Bull: Verstappen & Perez
Ferrari: Leclerc & Sainz
McLaren: Ricciardo & Norris
Aston Martin: Stroll & Vettel
Alpine: Alonso & Gasly
Alpha Tauri: Albon & Tsunoda
Alfa Romeo: Räikkönen & Shwartzman/Schumacher
Haas: Hulkenberg & Magnussen
Williams: Russel & Latifi
 
Viimeksi muokattu:

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jollain tavalla olen aina vihannut Schumacheria, mutta jos nyt vaikka nappaa F2 mestaruuden niin kaippa tuo on paikkansa ykkösissä ansainnut. Kunhan sitä ei nyt vain saisi nimensä vuoksi. Oconin voisi heittää pois ja ottaa Gaslyn tilalle.
Perez Red Bullille tuomaan ryhtiä hommaan. Kyvatille toivoisin jatkoa, mutta en valitettavasti keksi muuta potentiaalista paikkaa kuin Haas tai Alpha Taurilla pysyminen.

Mercedes: Hamilton & Bottas
Red Bull: Verstappen & Perez
Ferrari: Leclerc & Sainz
McLaren: Ricciardo & Norris
Aston Martin: Stroll & Vettel
Alpine: Alonso & Gasly
Alpha Tauri: Albon & Tsunoda
Alfa Romeo: Räikkönen & Shwartzman/Schumacher
Haas: Hulkenberg & Magnussen
Williams: Russel & Latifi

Melkosia kevätjuhlaliikkeitä ja tukun rahaa saa Rellu pöytään latoa, jotta saisi Gaslyn talliin. Oconilla sopimuskin ensikaudesta. Omaan silmään ajanut myös ihan ok. Pystynyt kilpailemaan Ricciardon kanssa tasaisesti.

Red Bullille Gasly ensikaudeksi ja Albon AlphaTaurille.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Varmaan kelpaisi, mutta nyt siellä on Perezkin vapailla markkinoilla kilpailemasta samoista istuimista Hulkenbergin kanssa. Ja itse ainakin ottaisin ennemmin Perezin talliini kuin Hulkin. Perez on kuitenkin todistetusti kuljettaja joka kykenee nappaamaan niitä tuuripodiumeja, mitä aina muutaman kerran kaudessa pienemmille talleille tulee tarjolle. Toki jollain Haasilla voisi olla mielenkiintoisia aikoja taas edessä, jos kuljettajakaksikko olisi mallia Magnussen-Perez. Molemmat kun ovat aikamoisia jästipäitä ja tiimikaveria ei ihan helpolla edelle päästetä.
Eikös Perez taida tuoda suhteellisen ison tukun sponsorirahaa mukanaan? Kai se nyt tapahtuu että Stroll-Vettel Racing pisteellä ja Perez menee Haassille. Vaikea kyllä nähdä Hulkille paikkaa ensi kaudella, ainakin jos Kimi jatkaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos pitäisi veikata, laittaisin panokseni sille, että Perez menee Haasille ja Grosjean tippuu pois koko sarjasta. Hulkenberg Alfa Romeolle ja Räikkösen tilalle joku F2-porukasta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös Perez taida tuoda suhteellisen ison tukun sponsorirahaa mukanaan? Kai se nyt tapahtuu että Stroll-Vettel Racing pisteellä ja Perez menee Haassille. Vaikea kyllä nähdä Hulkille paikkaa ensi kaudella, ainakin jos Kimi jatkaa.
Jos Perezin sponsorit ovat edelleen avokätisinä mukana, niin paikka varmasti jostain aukeaa, mutta jos sponsorit jostain syystä eivät enää olisi mukana, niin voi jäädä ilman tallipaikkaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taisi olla Vettelille ainut mahdolliuus jos ensikaudella haluaa ajaa ja eihän tuo paikka huono ole, tosin vaikea yhtään sanoa mihin suuntaan talli ensikaudella menee, keskikastissa on niin tiukkaa että hyvinkin voi olla sitten 5 nopeimman tallin ulkopuolella vauhti jos ei jostain löydä lisää kopiotavia osia. Aika paineettomasta ilmapiiristä kuitenkin varmaan Vettel pääsee ajamaan, tietenkin huolestuttavaa voi olla jos tallikaveri olisikin nopeampi ja mahdotonta ei ole tietenkään kun strollin vauhti on kokoajan ollut parenemaan päin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taisi olla Vettelille ainut mahdolliuus jos ensikaudella haluaa ajaa ja eihän tuo paikka huono ole, tosin vaikea yhtään sanoa mihin suuntaan talli ensikaudella menee, keskikastissa on niin tiukkaa että hyvinkin voi olla sitten 5 nopeimman tallin ulkopuolella vauhti jos ei jostain löydä lisää kopiotavia osia. Aika paineettomasta ilmapiiristä kuitenkin varmaan Vettel pääsee ajamaan, tietenkin huolestuttavaa voi olla jos tallikaveri olisikin nopeampi ja mahdotonta ei ole tietenkään kun strollin vauhti on kokoajan ollut parenemaan päin.
Tallilla on nykyään rahaa ja resursseja niin paljon, että ainakin teoriassa on mahdollisuuksia nousta jopa lähemmäksi kärkeä. Ei niiden tarvitse Mersua kopioida, eivätkä ole nykytietojen valossa niin tehneetkään. Tässä koko jupakassa oli kyse vain siitä, että olivat ostaneet Mersulta osia, joita aiemmin sai ostaa.

Jos olisivat oikeasti lähteneet Mersua kopioimaan, niin olisi kyllä tehty helvetin huonosti, kun ei tuo auton suorituskyky nyt mitenkään älyttömän kovalla tasolla ole.

Vettelin kannalta erittäin hyvä siirto, kun Ferrarikin on tällä hetkellä noin heikko.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ihan odotettu ja hyvä veto Vetteliltä.
Jonkun huhun mukaan tuossa viilattiin lopuksi yksityiskohtia liittyen sopimuksen pituuteen ja ilmeisesti ehtoihinkin mahdolliseen siirtoon Mersulle. Tähän taas vaikuttaa Hamiltonin päätökset tulevasta.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tallilla on nykyään rahaa ja resursseja niin paljon, että ainakin teoriassa on mahdollisuuksia nousta jopa lähemmäksi kärkeä. Ei niiden tarvitse Mersua kopioida, eivätkä ole nykytietojen valossa niin tehneetkään. Tässä koko jupakassa oli kyse vain siitä, että olivat ostaneet Mersulta osia, joita aiemmin sai ostaa.

jännä muutenkin nähdä noita voimasuhteita, Mclaren siirtyy mersun moottoreihin myös, sopiiko miten niiden autoon sitten. Renaultin moottorit taas on tuntunut kokoajan menevän eteenpäin joten tuleeko esim. renault sieltä ohi Alonson voimalla. Ferrarin moottoreilla ajavat tallit taas tuskin voi ainakaan paljon huonontua, mutta tuleeko saamaan muita kiini vai onko kaikki panokset jo kaudessa 2022.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
jännä muutenkin nähdä noita voimasuhteita, Mclaren siirtyy mersun moottoreihin myös, sopiiko miten niiden autoon sitten. Renaultin moottorit taas on tuntunut kokoajan menevän eteenpäin joten tuleeko esim. renault sieltä ohi Alonson voimalla. Ferrarin moottoreilla ajavat tallit taas tuskin voi ainakaan paljon huonontua, mutta tuleeko saamaan muita kiini vai onko kaikki panokset jo kaudessa 2022.
Ferraria rajoittaa se, ettei moottoria voi kehittää vapaasti. Yritystä siellä kuuleman mukaan on kehittää ensi kaudelle, mutta tuskin mitään älytöntä loikkaa on mahdollista tehdä.

McLarenin vaihto Mersuun voi olla jopa vikatikki. Sehän ei tulisi yllätyksenä enää kenellekään, että McLaren tekee vikasiirtoja moottoririntamalla... Ei siis sillä, että Mersu yhtäkkiä huonoksi muuttuisi, mutta jos autoa joudutaan muokkaamaan Mersua varten liikaa, niin se voi olla suorituskyvyn kannalta negatiivinen asia.
 

BaronFIN

Jäsen
Tuosta Gaslysta: onko parempi olla AlphaTaurin ykkönen kuin Red Bullin kakkonen? Red Bull kakkosena jokainen päätös, taktiikka, undercut, rengasvalinta, vastaliike, aika-ajo vuoro, rytmitys jne... tehdään ykkösen etua silmällä pitäen ja se tarkoittaa sitä samaa suota missä Red Bullilla on oltu ennenkin. Ja se ei välttämättä toimi, ei edes lotto-kisoissa.

Nut kuitenkin AlphaTaurilla on tulos otettu maksimaalisesti ulos kun eri tilanteissa on mahdollisuudet ajaa omaa kisaa ilman, että kaikkea pedataan toisen hyväksi.

Ei Gaslylla ole mitään järkeä pyrkiä Red Bullille hinnalla millä hyvänsä. Samaa paskaa tarjolla kuin aina ennenkin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viime kisa oli erinomainen esimerkki siitä miten Mersu on rakennettu ajatellen kärjessä ajamista, koko paketti aeroineen ja ilmanottoineen on suunniteltu ajatellen tätä isolla riskillä. Joten asiakastallit ei helposti tule olemaan lähellä Mersua, näkisin että Ferrarin asiakastallit on jatkossakin helpommin lähellä Ferraria kuten on nähty.
Kun miettii enemmän tuota Mersua niin onhan se uskomatonta että joku voi rakentaa auton tällä tavalla mikä ei ole muille mahdollista. Jos ajatusleikkinä pistetään Mersut lähtemään keskikastista joka kisaan niin nousu ei tule olemaan helppoa enää siitä 6-8 sijoista ylöspäin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime kisa oli erinomainen esimerkki siitä miten Mersu on rakennettu ajatellen kärjessä ajamista, koko paketti aeroineen ja ilmanottoineen on suunniteltu ajatellen tätä isolla riskillä. Joten asiakastallit ei helposti tule olemaan lähellä Mersua, näkisin että Ferrarin asiakastallit on jatkossakin helpommin lähellä Ferraria kuten on nähty.
Kun miettii enemmän tuota Mersua niin onhan se uskomatonta että joku voi rakentaa auton tällä tavalla mikä ei ole muille mahdollista. Jos ajatusleikkinä pistetään Mersut lähtemään keskikastista joka kisaan niin nousu ei tule olemaan helppoa enää siitä 6-8 sijoista ylöspäin.
En nyt ihan näin pitkälle menisi kuitenkaan. Mersu on toki ongelmissa kuumassa kelissä, mutta muutoin kyllä auto kulkee niin hyvin, että muiden takana ei kauheasti tarvitse olla, jos vain rata mahdollistaa ohittamisen.

Jos tällaista tulosta saa aikaiseksi rakentamalla autoa puhtaassa ilmassa ajettavaksi, niin eiköhän kaikki tekisi samoin. Olet ihan oikeilla jäljillä, mutta ihan noin radikaalista erosta ei yleisesti ottaen ole kysymys.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos tällaista tulosta saa aikaiseksi rakentamalla autoa puhtaassa ilmassa ajettavaksi, niin eiköhän kaikki tekisi samoin.
Hmm, mun mielestä ei tekisi koska vaatiihan se edelleenkin sen että olet 9/10 kisasta keskimäärin eturivissä jotta riskinotto tähän suuntaan olisi järkevää ja siihen tarvitaan kokonaispakettia edelleen mikä sisältää paljon muutakin. Mielenkiintoinen ajatuskuvio tämä Mersun auton suunnittelu vahvasti ajatellen kärjessä ajamista ja onhan tätä spekuloitu muuallakin kun CMoren studiossa. Ja täällä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös