Eikös ainakin Allison, ehkä myös De Beer ole kuitenkin työskennellyt Alonsonkin kanssa Rellulla, eli enpä tiedä tästä etulyöntiasemasta.
Joko olisi pikkuhiljaa ilmapiiri muuttumassa pois 100%-latinovuosista?
Olisi ihan mielenkiintoista nähdä Massa Lotuksella. Saataisiin selville onko miehestä vielä mihinkään, kun hän pääsi Alonson hirmuvallasta pois. Hyvään saumaan tulivat myös sääntömuutokset Massan kannalta, koska jos kyseessä olisi ihan normaalikausi ilman muutoksia niin tuskin olisi mitään saumoja mihinkään Sauberia parempaan talliin. Nyt jotkut Lotuksen kaltaiset tallit saattavat kaivata kokenutta kuskia autoonsa.
Massaa huhutaan nyt Williamsille. Lotus päätyisi Maldonadoon ja Massa menisi Williamsille jonkun pankin tuella. Toki voi mennä sillä tuella myös Lotukselle.
Oliko jotain linkkiä/lähdettä? Onhan noista puhetta ollut, mutta jotain tuoretta?
Massalla taitaa olla kuskimarkkinoilla muutenkin ihan hyvä tilanne kun autot muuttuu ja taitavista sekä kokeneista kuskeista on pulaa.
Massa ehdolla Bottaksen tallikaveriksi | Sportti.com
Huhujahan nämä ja ei mikään paras sivusto, mutta mistäpä näitä tietää.
Massaa huhutaan nyt Williamsille. Lotus päätyisi Maldonadoon ja Massa menisi Williamsille jonkun pankin tuella. Toki voi mennä sillä tuella myös Lotukselle.
Rupesin tossa kelaamaan, että onpas paljon ensikaudesta ollut keskustelua jo nyt. Vertaa tämän meneillään olevan kauden ketjuun, niin ero on selkeä.
2013 kauden ketju avattiin vasta Marraskuussa ja siihen tuli ennen kauden alkua n. 9 sivua tekstiä.
2014 kauden ketju avattiin jo Elokuussa ja siihen on nyt jo kirjoitettu 12 sivua tekstiä. Selvästi kaikki uudet jutut ja Kimin Ferrari sopimus lisännyt mielenkiintoa koko härdelliä kohtaan. Hyvä näin.
Ehkä Lotus vaihtaa molemmat kuskit ja ottaa Maldonadon ja Massan.
On kyllä kiva nähdä muutama uusi ja uusi-vanha rata. Jos ne suunnitellut 22 rataa tuli niin olisi kyllä siistiä. Varmasti pitkä kausi kuskeille, mutta mikä parasta katsojille.
Jos noita kisoja vaan järjestellään järkevästi siten, että matkustusta tulee mahdollisimman vähän, niin kyllä nuo kuskit varmaan paljon mielummin ajavat sen 22 kisaa kuin tekevät sen sijaan PR:ää ynnä muuta soopaa. Eli en usko että sieltä suunnalta tulee niin paljon vastustusta.
Tällä hetkellä tosin näyttäisi paperilla olevan 21 kilpailua...
Eikös Hulkenberg ollut jo välillä varmuudella menossa Lotukselle? Hulkenberg + Massa vaikuttaisi mielenkiintoiselta kuskikaksikolta.
Villeneuve ihmettelee Kimin valintaa -IS-
Mitäköhän Räikkönen on Villeneuvelle tehnyt kun viha tuntuu olevan pohjaton. Olikohan McLarenille tarjolla Kanadalainen kuljettaja kaudelle 2002?
Todellisuudessa F1-kuskit jotka oikeasti osaavat kehittää autoa eteenpäin ilman että tallin insinööritiimillä olisi siihen valtavaa osaa ovat todella vähässä, vaikka toisenlaista mielikuvaa pyritäänkin managerien ja PR-ihmisten puheissa ylläpitämään.
Jep ja ei se lopulta ole edes kuskien tehtävä. Sen takia siellä jengissä sitä porukkaa on niin paljon, että auto saadaan hyväksi. Kuski sanoo mikä on vikana ja sitten on mekaanikot, jotka laittaa auton paremmaksi. Se on nykyään ihan paskapuhetta, että kuskin pitäisi ns. kehittää autoa. Kuskin tehtävä on ajaa ja muut hoitavat sen kehityksen.