Mitä tulee moottorien hajoamiseen, niin itse ainakin olen sillä kannalla, että ne ei poksu jatkuvasti. Mielestäni on parempi niin, että nopein voittaa ja ei ole oikeastaan edes vaaraa koneen hajoamiselle. Vetteliltä vaikka kone pamahtaisi ylivoimaiselta johtopaikalta, niin ei se haittaisi, mutta aika ilmainen voitto siitä jollekkin tulisi, vaikka olisi ollut selvästi hitaampi kisassa.
Minun mielestäni ei olekaan tärkeintä että nopein voittaa vaan että paras voittaa. Ja tuo sisältää muutakin kuin nopeuden. Jokainen noista valmistajista osaa varmasti tehdä luotettavan moottorin, sellainen jolla pystyy varmasti vetämään vaikka sata kisaa putkeen. Mutta olennaista onkin että kuka pystyy tekemään moottorin joka on samaan aikaan nopea ja luotettava. Tämän takia minä en näe että on mitään "lahjavoittoja" koska voittajan pitäisi pystyä löytämään tasapaino nopeuden ja luotettavuuden väliltä. Sen takia minä kannattaisin vapaampia sääntöjä moottoreiden (ja yleensäkin tekniikan) kehityksen suhteen, siten että F1 ei menisi ihan vakio-merkkiluokaksi jossa kaikilla on täysin samanlainen kalusto. F1:n suola oli ennen kun siellä oli monta erilaista tapaa tehdä asioita (esim. Ferrarin V12-moottorit jotka olivat kyllä tehokkaita mutta samaan aikaan painavia ja janoisia).