Miksi pitäisi jättää tilaa? Sebu oli selvästi edellä eikä muuttanut ajolinjaansa. Fernando vain yritti jotain täysin käsittämätöntä temppua ja FIA:lle porut omasta sekoilusta ja Ferrarin kotiradalla tietysti Sebulle täysin käsittämätön rangaistus. Nyt sitten odotellaan mitä naurettavia sääntöuudistuksia FIA tällä kertaa keksii ensi kaudeksi hidastaakseen Red Bullia.
Voivoi kun Ferrari ei voi enää yötä päivää testaamalla korvata surkeita auton suunnittelu taitojaan. Täysin oikein että testausta rajoitettiiin. Loppui se älytön rahan tuhlaus ja otetaan oikeasti mittaa ketkä osaavat rakentaa parhaan auton.
Tuon "uutisen" mukaan Vettel olisi rikkonut sääntöjä ja Ferrari mainitaan vain kohdassa jossa he eivät ole valitusta tekemässä, ja saat tämänkin jotenkin Ferrarin syyksi?
Ferrari pohtii nyt, tekeekö vastalauseen Red Bullin Vettelin epäillystä sääntörikkeestä Interlagosin kilpailussa.
Ferrarin väki epäilee, että Vettel ohitti Toro Rosson Eric Vergnen sunnuntain kisassa Sao Paulossa sääntöjen vastaisesti keltaisella lipulla.
Ferrari tutkii Vettelin auton kameran välittämistä kuvista, mitä tilanteessa tapahtui.
Sama. Uskon ja toivon että Ferrarilta löytyy sen verran järkeä etteivät tällaiseen sorru, vaikka ovatkin Alonson itkuihin lähteneet mukaan.Oishan tämmöinen itkemällä itketty mestaruus melekoinen sulka itkijä-Alonson hattuun.
Käsittääkseni nimenomaan Ferrari on tuonut tämän asian esiin ja harkitsee protestin jättämistä. Asiasta voit lukea vaikka tästä IS:n uutisesta.
Ilmeisesti Ferrari ei lähde asiaa viemään eteenpäin, näin sanoo sportti.com.
Ilmeisesti Ferrari ei lähde asiaa viemään eteenpäin, näin sanoo sportti.com.
Nyt kun sitä on kerta rajoitettu niin kai sitä voisi "vähän kiertää" ? Kai nyt nykypäivänä on mahdollista rakentaan ns. testipenkki tjsp jossa ajettaisiin oikealla autolla mutta "leikisti". Rata voitaisiin mallintaa tjsp? Ei nyt kai ole ihan mahdotonta rakentaa sitä esim. tuulitunneliin jossa voitaisiin mallintaa oikeita ilmanvastuksia ?
Nyt kun sitä on kerta rajoitettu niin kai sitä voisi "vähän kiertää" ? Kai nyt nykypäivänä on mahdollista rakentaan ns. testipenkki tjsp jossa ajettaisiin oikealla autolla mutta "leikisti". Rata voitaisiin mallintaa tjsp? Ei nyt kai ole ihan mahdotonta rakentaa sitä esim. tuulitunneliin jossa voitaisiin mallintaa oikeita ilmanvastuksia ?
Testauskielto asetettiin alunperin hillitsemään tallien kuluja. Nykyään käytetään sekä tuulitunneleita, että tietokonesimulaatiota autojen suunnitteluun, sekä muutamaa testauskertaa talvella sekä yhtä keväällä. Ratatestauksella saadaan kaikista luotettavinta tietoa aerodynamiikasta sekä renkaiden kulutuksesta ja tietenkin luotettavuudesta. Kuljettajat harjoittelevat simulaattoreilla, jotka ovat kuin "oikeita autoja", eikä sinne mitään ilmanvastuksia tarvita.
Nyky-F1 simuloi erittäin hienolla tavalla F1-historian parhaimpia aikakausia. Kohta saadaan jopa Turbot mukaan!
Olen aina pitänyt Alonsoa itkupillinä, joka on huono häviä ja suuttuu jos ei saa tahtoaan läpi. Ärsyttävä heppu. Luulee olevansa muiden yläpuolella. Onneksi hävisi ja toivottavasti tulee häviämään Vettelille niin kauan kun formuloissa jaksaa pyöriä. Tosin ensi kaudella häviää Kimille ja Valtterillekin.Alonsoa haukutaan huonoksi häviäjäksi | Sportti.com
Eiköhän Vettelin palkkaaminen tai Räikkösen ottaminen takaisin ala tuntua kohta ihan hyvältä idealta Ferrarilla, imagotappiot Alonsosta alkavat olla melkoisia.
Alonsoa haukutaan huonoksi häviäjäksi | Sportti.com
Eiköhän Vettelin palkkaaminen tai Räikkösen ottaminen takaisin ala tuntua kohta ihan hyvältä idealta Ferrarilla, imagotappiot Alonsosta alkavat olla melkoisia.
Kuvassa Kimin ja Alonson tilastot kolmelta Ferrarivuodelta.