Voihan kuukerin nelli! Hamiltonin piikkiin meni tuo varikkokolari täysin. Kimiä voi kohtalaisesti vituttaa. Mahtoiko Nicon kisa jäädä myös siihen, vai olikos se Williams ylipäänsä, joka siihen kolmantena rysäytti?
Pakko kysyä niiltä jotka kattoo ITV:ltä:
Miten selostajat reagoi tilanteeseen?
Itse sain lähetyksen vasta hieman kolarin jälkeen näkyviin. Uusinassa sanoi vaan Kimin noustessa ulos autosta hänen näyttävän (liian) flegmaattiselta. Lädit, oi lädit...Pakko kysyä niiltä jotka kattoo ITV:ltä:
Miten selostajat reagoi tilanteeseen?
Ei ole ollut tämä päivä erityisen suotuisa suomalaisille moottoriurheilijoille kun sekä Kallio (MotoGP) että Seliö (F1-veneet) joutuivat keskeyttämään kilpailun teknisten ongelmien vuoksi. Saas nähdä jatkaako Räikkönen ja Kovalainen vielä tuota sarjaa...
Nico se oli, joka ajoi vastaavasti Hamiltonin päälle. Jatkaa kuitenkin kisaansa, mutta taitaa mahdollisuudet hyvään sijoitukseen olla menneet.Mahtoiko Nicon kisa jäädä myös siihen, vai olikos se Williams ylipäänsä, joka siihen kolmantena rysäytti?
Ja kas kummaa britit ovat kohta 10 minuuttia sadatelleet tämän varikkosäännön typeryyttä. Kovalainen voisi lainata Kibeltä saamiaan peilejä nyt vuorostaan Hamiltonille.
Tuskinpa tuosta sanktioita tulee FIA:n tuntien, kun ei Kimillekään mitään tullut Sutilin ulostamisesta. Tai ehkä ne antaa Kimille jonkun rangaistuksen punaista päin ajamisesta...
Minä täällä jo huusin ääneen kotisohvalla että "verä kuonoon!".Sanoivat että Räikkösen asemassa jotkut aikaisemmat kuljettajat olisivat vetäneet turpaan.
Itse sain lähetyksen vasta hieman kolarin jälkeen näkyviin. Uusinassa sanoi vaan Kimin noustessa ulos autosta hänen näyttävän (liian) flegmaattiselta. Lädit, oi lädit...
Tuskinpa tuosta sanktioita tulee FIA:n tuntien, kun ei Kimillekään mitään tullut Sutilin ulostamisesta. Tai ehkä ne antaa Kimille jonkun rangaistuksen punaista päin ajamisesta...