Jake Ranger #41
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Dallas Stars, Eliel Kings
Steamista ainakin löytyy kirjastosta työkaluista toi sama editor joka tullu joka pelin mukana.
Vieläkö löytyy tämän pelisarjan pelaajia? Itse en ole uusimpiin koskenut, tais olla -20 mitä viimisimmäks pelannut. Nollakokemuksella Englannin alimpaan sarjaan ja sieltä jumppaamaan ylöspäin, ainoana ”huijauksena” käyttänyt Geniescouttia (kun meni hermot about 10v sitten kun löysit täydellisen palasen omaan joukkueeseen, mutta kaveri 11/12kk telakalla.) Nousu tuli keskimäärin joka toisella kaudella, viimisimpänä pkayoffien kautta Valjuun, ja samantien Englannin maju halus mut heidän puikkohin.
2006 - 2008 versioihin on tullut aikoinaan upotettua muutama tunti liikaa, mm. Real Madrid rakensi managerin nimisen stadionin ja muuta pikkukivaa, tais olla kausi 2034-35 menossa.
Kysymys kuuluukin, voiko noita vanhempia versioita pelata windows 11 koneella? Vanhat pelit oli jotenkin.. suoraviivasempia. Pikkasen omaan makuun on tullut liikaa tilpehööriä pelin ympärille, mutta toisaalta mennyt realistisemmaksi kun voit tunnekuohuissa sanoo toimittajalle et lähes viitaan siitä kyselemästä.
Adli oli kyllä loistava tuossa edellisessä versiossa, todella halpa ja hyvä.Mulla on muutamia vinkkejä edullisiksi eduntekijöiksi, joskaan ei ihan tuossa hintaluokassa kuitenkaan. Rony Lopes on ihan kuningas laidalla, mä olen peluuttanut oikealla. Yacine Adli taas keskikentällä joko mezzalaa tai ylempänä shadow strikerin roolissa. Adlia käytän nyt ensimmäistä kertaa tässä pelissä, aiemmissa versioissa olen tykännyt myös. Lopesia olen käyttänyt vain tässä, ensin Sevillassa ja nyt Genkissä.
Sitten nuoria loistavia hakuja halvalla on toppari Maro Katinic, taitaa olla Dinamo Zagrebista ja sitten hyökkäyksen kaikkiin rooleihin sopiva Roony Bartghi Köpiksestä.
Tykkään kyllä paljon pelata puhelimella tätä Xbox editionia.
Kokonaisuudessa todella hauskaa ollut aloittaa kotimaan sarjoista ja ei todellakaan olisi tullut mieleenkään tällainen menestyminen jo tässä vaiheessa eurokentillä.
Eihän tämä ongelma ole. Nimimerkillä juuri kannettava sylissä sohvalla ja taustalle rokkikonserttia telkkuun. Ah, nämä on näitä elämän mitättömiä, mutta täydellisiä hetkiä.Kokeilin peliä tietokoneella mutta kyllä mukavuus vei voiton (iso tv ja sohva).
Peliin saa menemään aikaa käydessä seurajoukkueita, maajoukkueita ja youth intakea lävitse, kyllähän tämän parissa menee edelleen tunteja ja tunteja. Vaikka on tuo hieman pelkistetty Touch versio niin aika kattavasti on sisältöä saatu mahtumaan, kokeilin peliä tietokoneella mutta kyllä mukavuus vei voiton (iso tv ja sohva).
Xbox Gamepass tilaukseen ja sieltä Xbox Cloudilla on ainoa mahku, jolla uusimman pelin Touchin saa. Touchia ei enää pariin vuoteen ole ollut PC-versiossa. Xboxin FM on Touch.Olen miettinyt itsekin tuota FM Touchia. Jospa sillä saisi täytettyä ne lyhyet tyhjät hetket kun aikaa varsinaisiin muutaman tunnin pelisessioihin koneella ei ole. Onko sellainen pelikokemus, että puhelimella/pädillä pelaamista voi suositella?
Xbox Gamepass tilaukseen ja sieltä Xbox Cloudilla on ainoa mahku, jolla uusimman pelin Touchin saa. Touchia ei enää pariin vuoteen ole ollut PC-versiossa. Xboxin FM on Touch.