Football Manager -pelisarja

• 42 677
  • 257
Nyt kun luin ajatuksella tuon tiedotteen, niin kävi selväksi, että FM24:seen ei ole tulossa päivitystä. No vittu ei sitte.

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Mä olen vuodessa 2050 niin ei viitsi aloittaa uutta savea

Viimeksi muokattu:

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Onko tietoa tuodaanko uusimmasta eli FM24:sta joku päivitetty versio, jotta pääsisi aloittamaan kaudesta 2024-25 oikeilla rostereilla? Mielestäni tämä olisi vähintä mitä pitäisi tehdä asiakkaiden palvelemiseksi nyt kun 25-versio jää tulematta.
Eikös tilanne ole enemmänkin päinvastoin. Eli hyvä jos pystyvät edes pitämään 24:n ulkona lisenssien vanhenemisen takia. En omista kyseistä painosta (paitsi Mobile), mutta oliko niin, että tuosta PC-versiosta poistettiin jo päivityksellä joukkueita. Joku Milanon joukkueista taisi ainakin kai mennä, jos ymmärsin oikein.

Kyllähän tässä vahvasti haiskahtaa, että FM tulee kokemaan PES:in kohtalon. Siinä kohtaa kun aletaan puhumaan eSportseista ja multi-platformeista, niin sarja voidaan jo melkein kuopata.

Eikös tilanne ole enemmänkin päinvastoin. Eli hyvä jos pystyvät edes pitämään 24:n ulkona lisenssien vanhenemisen takia.

Joo kyllä. Tämän päiväisen tiedotteen mukaan neuvottelevat, että saisivat lisäaikaa lisensseille, jotka ovat jo nyt lisäajalla maaliskuulle saakka.

Matkan varrella tosiaan joitain joukkueita on pudonnut pois, viimeisimpänä Inter Milan.

Hieman on joo lopun alun meininkiä.

Itse olen pelannut tätä 24-versiota lähes pelkästään puhelimella Touch-versiona. Tämän hyvä puoli on siinä, että voi vaihtaa saumattomasti tietokoneelle täyteen versioon ja takaisin.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onhan tämä harmillista, jos tämä hieno pelisarja tulee nyt päätökseen. Itse tuli aloitettua näiden pelaaminen jo Championship Managerin ajoilta.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Haukkasivatko liian ison palan? Olisi kaiketi jatkunut samalla kaavalla vuodesta toiseen pikku-uudistuksilla ja rosteripäivityksillä. Toivotaan, että tiimin visio 25-versiosta saadaan vielä joskus ulos.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jossain määrin oon kyllä ihmetellytkin, miksi ihmeessä tästä pitää joka vuosi saada ulos kosmeettisesti päivitetty versio, jossa lopulta on AINA julkaisuhetkellä niin paljon bugeja ja hajalla olevia asioita, että joka tapauksessa pitää vääntää edellisen vuoden versiota vähintään muutama kuukausi ennenkuin uusi on pelikunnossa.

Nyt ilmeisesti olisi tullut joku isompi päivitys, mutta jos nyt katsoo vaikka tuolta 2021 alkaen tähän toistaiseksi uusimpaan 2024 versioon, niin aivan yhtä hyvin olisi pärjätty tuolla (päivitetyllä & bugikorjatulla) 2021 versiolla tähän päivään.

Luonnollisesti pelimarkkinoillakin tämä menee kvartaalitalouden piikkiin ja koko ajan pitää puskea uutta tavaraa markkinoille, vaikka se olisi ihan täyttä paskaa tyyliin parin polygonin päivitys edelliseen versioon tai muuten saman vanhan kierrätystä. Tässähän EA Sports on ollut oikein saatanan hyvä eli paha.

Football Managerissa voisi aivan hyvin ottaa pelien välille vaikka olympiadin ja siinä 4 vuoden aikana sitten päivittää niitä bugeja, pelaajia, kokoonpanoja jne. vaikkapa jollain 30€ vuosimaksulla tai jotain. En mä oikeastaan äkkiseltään keksi yhtään mitään merkittävää ominaisuutta, mikä nyt olisi 60€ arvoinen verrattuna 2021 ja 2024?

Voipi hyvinkin olla, että tämä 2024 jää viimeiseksi ostamakseni Football Manageriksi vaikka ura onkin alkanut sieltä ensimmäisestä Championship Managerista ja ostettunakin varmaan about joka toinen julkaisu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy