Tadu kirjoitti:
Digard? Kannattaa pitää kiinni miehestä. Itsellä on menossa kolmas kausi Tottenhamilla ja heti alkuun huippuscoutti suositteli kyseistä miestä sanoen, että pelaajassa on tuplasti enemmän ainesta kuin Kingissä! Ihan hyvin on minulla pelannut.
Itseasiassa Seck, Digard pelaa mulla DMC:nä, näyttäis olevan sille se vähän parempi paikka. Todennäköisesti kyllä laitan jossain vaiheessa toppariksi, kun joukkueessa on parikin helvetin hyvää ja lupaavaa DMC:tä. Digard on kyllä pelannut oikein loistavasti, kun alkukankeuksien jälkeen tuon paikan itselleen otti.
Rahaongelmat ratkesi kätevästi, kun myin kiukuttelevan Traoren Kaiserslauterniin, hintaakin sain pyytämäni £2,8M (value 2,9), tosin suurin osa seuraavan kahden vuoden aikana. Reserveistä lötyi sittenkin sopiva korvaaja, 22v hyökkääjä, jolla arvot olivat lähes samaa luokkaa. Vähän hitaampi tosin, mutta esim. composure parempi, jos ei vaikka tuhrisi niin paljon paikkoja...
Tammikuussa joudun varmaan jonkun hankinnan tekemään, yhtä nuorta ja lupaavaa keskikenttää olen tarkkaillut, hintaa olisi noin £600k, scoutin mukaan tulee joskus olemaan kaksi kertaa parempi kuin nykyinen parhaani. Muuten jengi onkin ihan asiallinen, nuori ja nälkäinen. Nousu on omana tavoitteena, vaikka board ja fanit tyytyisivät vähempäänkin.
Loukkaantumisia pelissä kyllä tulee ihan käsittämättömästi, parhaimmillaan kuusi pelaajaa ykkösjoukkueesta ollut sivussa. Saavathan junnut sitten vastuuta... Kolme laitapakkia oli yhtä aikaa sivussa, niin jouduin peluuttamaan reserveistä nostettuja junnuja molemmilla laidoilla parin pelin ajan. Kaverit pelasivat niin hyvin, että ainakin toinen niistä pitänee paikkansa muiden toivuttuakin. Siitä on kyllä ollutkin lähes kokoajan joku kiinnostunut, ja pari tarjousta jouduin jo hylkäämään.
Paska puoli noiden junnujen kanssa on se, että reservini eivät pelaa lainkaan sarjaa, junnut kyllä kutsuttiin omaan sarjaansa. Olen yrittänyt aina välillä pelata ystävyysotteluita U18-jengiä vastaan, ja välillä jotain pikkuseuroja vastaan, saavat edes vähän pelejä alle. En sitten tiedä onko tuo bugi vai ominaisuus ettei reservit pelaa lainkaan sarjaa...
odwaz kirjoitti:
Siis olenko ymmärtänyt oikein, eli tuosta patchistä on jo toinen versio? Ei ainakaan sellaista kerrottu FM:n sivuilla. En ole harjoittelussa vielä muutoksia huomannut, aika nihkeää on nuorten kanssa. Pikkubugeja on kyllä korjattu, sen ihan näkeekin.
Oikein olet ymmärtänyt. Korjaa enemmän pikkuvikoja, ja lisää editoriin uusia ominaisuuksia. Itse en vielä hakenut, mutta tuossa linkki foorumien kerjuun jossa lisää asiasta, vaatii rekisteröitymisen:
http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/521102691/m/9572022182