Mainos

Football Manager 2006

• 34 168
  • 249

Sprot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Tässähän tapahtui ihan mielenkiintoinen episodi. Pelaan Barcelonalla ja kontrolloin kaikkia joukkueita. Hieman työtä mutta ei haittaa. Tammikuun siirtomarkkinoilla oli tarkoitus vahvistaa ykkösjoukkueen heikkoa puolustusta johon olin talven aikana kerännyt rahaa. No puheenjohtaja Laporta ei ollut hyvillään kun en ollut hankkinut joukkueeseen suuria nimiä ja teki itse 101 milj€ tarjouksen Kakasta. Yritin perua kauppaa, mutta niin Milanin brassi vaan joukkueeseen vahvistukseksi hankittiin. Tokihan tuo paikka vahvistusta kaipaa. Eihän siihen ole tarjota kuin Ronaldinho, Deco, Xavi, Messi ja Giuly. No sinne meni rahat, koulutetaan sit niitä pakkeja B ja C joukkueessa. Näinkin siis voi käydä.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Sprot kirjoitti:
Tässähän tapahtui ihan mielenkiintoinen episodi. Pelaan Barcelonalla ja kontrolloin kaikkia joukkueita. Hieman työtä mutta ei haittaa. Tammikuun siirtomarkkinoilla oli tarkoitus vahvistaa ykkösjoukkueen heikkoa puolustusta johon olin talven aikana kerännyt rahaa. No puheenjohtaja Laporta ei ollut hyvillään kun en ollut hankkinut joukkueeseen suuria nimiä ja teki itse 101 milj€ tarjouksen Kakasta. Yritin perua kauppaa, mutta niin Milanin brassi vaan joukkueeseen vahvistukseksi hankittiin. Tokihan tuo paikka vahvistusta kaipaa. Eihän siihen ole tarjota kuin Ronaldinho, Deco, Xavi, Messi ja Giuly. No sinne meni rahat, koulutetaan sit niitä pakkeja B ja C joukkueessa. Näinkin siis voi käydä.

Hehe. Aika hauska tapaus. Minulle kävi niin kun vähän aikaa jaksoin Chelskillä peliä vääntää, että Iso-A oli heti alusta saakka kinuamassa maailman luokan pelaajia, sitä mukaa kun niitä saapui niin aina kaveri sanoi olevansa tyytyväinen ja sitten pian taas valitteli että pitää saada nimekkäitä janttereita kehiin. Mutta eihän se nyt ihan tuota tasoa ole. Mutta tuohon on selkeä "varmistan paikkani pressana" kauppa, samaa tasoa kuin Perezin Figo-osto aikoinaan Madridiin. Eli siis jopa realistinen piirre. Varmasti tosin sinua harmitti.

Cube

Jäsen
Sprot kirjoitti:
Heh, Chelsean kanssa kävi samoin. Tosin sillä erotuksella, että kyseessä ei ollut Kaka, vaan Levan Kobiashvili ja Roman-setä myöhästyi aikeissaan kriittisesti ja kauppa kariutui lopulta. Onneksi.

Ei siinä mitään, ihan hyvä (joskin tarpeeton) vahvistus Kobiashvilikin olisi rinkiin ollut. Mutta itsehän nuo siirrot haluaa aina hoitaa.

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Tosin noista pelaajista vain Kaka, Deco ja Xavi ovat AMC:ita, Ronaldinho Ja Leo Messi laituireita vasemmalla puolella ja Giuly pelaa oikeaa laitaa. Jos pilkkua pitää viilata. ;) Itselläni kävi ohraisesti kun kovalevy leikkasi kiinni tallennushetkellä ja pilasi saven, olin voittanut Barcalla CL:n, liigassa toinen maalierolla 69-31 häviten mestaruuden kahdella pisteellä ja päässyt juuri Portugalin maajoukkue-valkuksi.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Samon kävi myös mulla juuri Premiershipiin nousseen Hullin kanssa. Siirtorahoja ei todellakaan ollut tuhlattavaksi, mutta silti puheenjohtaja patisti mua hankkimaan "high profile player". Onneksi tälläinen löytyi ilmaitteeksi siirtomarkkinoilta, Ze Roberto.

Puheenjohtaja oli vielä valmis valjastamaan lisää rahaa käyttöön, mihin ei todellakaan ollut edellytyksiä. Seura on muutenkin 20 miljoonaa puntaa velkaa puheenjohtajalle. ;)

Cube

Jäsen
Omasta pelailusta vielä sen verran, että juuri tällä hetkellä kulkee Wiganilla aika kovaa. Toinen kausi meneillään ja n. 15 pelin jälkeen ollaan Valioliigassa viidennellä sijalla ja jopa europaikasta kamppailemassa. Ja ne sanoivat, että taistelisin raadollisesti sarjapaikan puolesta... Tällä kaudella on kaatunut mm. Arsenal 4-0 kotona ja Chelesea viimeksi 2-1 vieraissa (kolmen avainmiehen puuttuessa).

Tämä on oikeastaan ensimmäinen Manager-peli, johon paneudun tarkemmin (edellistä tuli pelailtua pari viikkoa Chelsealla), joten ihan tyytyväinen menestykseen olen. Joukkueeseen olen hankkinut Lukas Zelenkan pelintekijäksi ja kyseessä onkin varsinainen löytö. Sparta Prahasta lähti miljoonalla punnalla ja nyt pyörittää Wiganin peliä, johtaa Valioliigan syöttötilastoa ja tekee ihan kivasti maalejakin siinä ohessa. Ainoa ongelma on, että Zelenkan sopimus loppuu ensi kesään, eikä kaveri suostu tällä hetkellä edes neuvottelemaan jatkosta. Olen tarjonnutkin oikeastaan maksimit, mitä Wiganissa pystyy, mutta ei pihahdustakaan yhteistyöhalusta.. Oma mokahan tämä on, kun en Zelenkaa sitonut pidempään sopimukseen, kun mahdollisuus oli. Tosin alun perinkin mies sanoi, ettei Wiganiin halua, mutta silloin sain isolla rahalla käännettyä pään. Enää se ei taidakaan onnistua.. Olisiko jollain päteviä vinkkejä tämän tilanteen hoitamiseksi? Edes siitä miten saan tappiot minimoitua?

Myös Leighton Baines ja muutama muu kaveri on kiukutellut sopimusasioissa jostain syystä, joten ankea kesä lienee odotettavissa Wiganin peräsimessä. Onneksi nuorissa on tulevaisuus. Ensi kaudella lienee taas putoamiskamppailu edessä.

Mutta vielä niihin muihin hankintoihin.. Amerikkalainen Danny Szetela taisi olla ensimmäinen hommaus heti viime kauden alkuun ja kaveri on ollut _todella_ vakuuttava. Kyseessä on -87 syntynyt lupaus, joka pelaa nyt keskikentän pohjalla ottelusta toiseen noin kasin keskiarvolla. Szetelan sain sentään sidottua pitkään sopimukseen ja tästä pelaajasta onkin varmasti vielä paljon iloa.

Toldo sai kunnian olla meikäläisen "vandersarmainen" hankinta. Tuli free transferilla Interistä ja on torjunut tällä kaudella ties kuinka monta pistettä jo. Ottanut kiinni mm. 3-4 pilkkua jo liigassa.. Kova kaveri. Ensi kauden kun vielä jaksaa ykkösenä, niin sitten voi varmaan jo Kasper Schmeichel hypätä vakituisesti tolppien väliin.

Alakertaan tuli vielä ostettua 6 miljoonan punnan siirtokorvauksella Anton Ferdinand ykköseen tippuneesta West Hamista. Myös tämä siirto on ollut hyvin onnistunut, vaikkakin juuri nyt Ferdinand on n. kuukauden huililla.. Alakerta onkin sen aikana ollut vähän hakusessa.

Ja mitäs vielä? Niin, Javier Portillo tuli Wiganiin hakemaan uralleen uutta nostetta, mutta on ainakin toistaiseksi ollut aika turisti. Pari maalia vasta, vaikka vastuuta yritän tyrkyttää. David Connolly on parempi. Ja Lee McCulloch. Erityisesti McCulloch.

Kuten ylläolevasta voi päätellä, Wiganilla riittää rahaa ihan kivasti. Välillä meinasi vähän mopo karata jo käsistä, kun siirtobudjetti oli yli 12 miljoonaa (ostin myös puolisen tusinaa nuorta lupausta kehittymään) Nyt rinki onkin paisunut liian isoksi, kun en saa pelaajia myytyä pois yhtä nopeaan tahtiin. Ja jengi valittaa vastuun ja peliajan puutteesta.. Silti lähes jokainen hankinta on ollut mielestäni oleellinen. Ainoastaan Portillon osto harmittaa, sillä Javier on tippunut oikeastaan rotaatiopelaajaksi, joka vie paremmin suorittavilta peliaikaa "nimensä" takia. Mutta ehkä hänkin vielä kauden mittaan onnistuu.

Se siitä. Nyt kun tuli tänne hehkutettua niin edessä on varmaan tappiokierre ja ajautuminen putoamiskurimukseen. Mutta on tämä silti hienon hieno peli.

Cube

Jäsen
jlammi kirjoitti:
Itselläni kävi ohraisesti kun kovalevy leikkasi kiinni tallennushetkellä ja pilasi saven
Mulle kävi vähän samoin tänään, kun kannettava oli jäänyt koomassa laittamatta seinään kiinni ja akku päätti loppua juuri tallennushetkellä. Onneksi olin tehnyt backupin, joka oli vain matsin verran jäljessä oikeaa savea.. Muuten olisi asiaa vitutusketjuun ja paljon.

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Cube kirjoitti:
Mulle kävi vähän samoin tänään, kun kannettava oli jäänyt koomassa laittamatta seinään kiinni ja akku päätti loppua juuri tallennushetkellä. Onneksi olin tehnyt backupin, joka oli vain matsin verran jäljessä oikeaa savea.. Muuten olisi asiaa vitutusketjuun ja paljon.

Kannattaa käyttää koko ajan päällä sitä rolling autosavea viikon välein. Ei mene kuin korkeintaan viikko pelin sisäistä aikaa hukkaan, jos peli jostain syystä kaatuu tai tallennus epäonnistuu. Itselläni tämä on aina oletuksena käytössä.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Noniin, toinen kausi Swansealla takana. Puolessa välissä kautta oltiin vielä tiukasti nousukarsinnoissa mukana, mutta kevät menikin sitten hieman plörinäksi (verrattuna syyskauteen) ja lopullinen sijoitus oli kahdeksas. Hyvä mieli silti jäi kaudesta, joka tuotti 18 voittoa, 12 tasapeliä ja 16 tappiota, maalisuhteen ollessa 79-70.

Tulevalle kaudelle vahvistettiin pääasiassa peräpäätä. Valioliigan kärkipään joukkueiden reserveistä löytyi kaksi topparia ja maalivahti. Keskuspuolustukseen Paul McShane (Manu) ja Zak Whitbread (Lpool) ja maalille Ben Foster (manu). Lisäksi oikealle laidalle hankittiin leveyttä tuomaan angolalainen Mendonça. Näistä McShane, Whitbread ja Mendonça olivat ilmaisia siirtoja ja Fosterista maksettiin ~450k punnan korvaus. Aikaisemmin mainitsemani Guarin tulikin jo helmikuun alussa, en ollut herran sopparin loppumispäivää tarkkaan katsonut (oletin sen olevan kesällä, niinkuin normaalisiti).

Tarkoituksena on uusia hieman taktiikkaa, lähinnä keskikentän osalta. edelleen jonkin näköinen 4-4-2, mutta tällä kertaa kahdella dmc:llä, joilla nuolet ylöspäin. Eli dl-dc-dc-dr, dmc-dmc, aml-amr, fc-fc. Unelmakokoonpano menisi jotenkin näin:

------------------------Ben Foster
Patrik Karlsson-Paul McShane-Ronald Raldes-David Johansson
-------------Mathieu Flamini-Freddy Guarin
Vitaly Volodenkov--------------------------------Mendonça
---------------Roman Bednar-Emmanuel Tetteh

Jokaiselle paikalle löytyy "hyvä" korvaaja, suurimmat hankintapaineet sijoittuvat laitapuolustusosastolle ja sen vasemmalle laidalle. Karlsson on "ihan hyvä", mutta leveyttä sektorilta puuttuu. Nuorilta hyökkääjiltä odotetaan jonkinmoisia näyttöjä tältä kaudelta. Tetteh alkaa olla jo uran loppupuolella (32v) ja miehelle odotetaan korvaajaa kolmikosta Anthony Stokes, Ramon Calliste, David Goodwillie. Varsinkin Callistelle kausi on vedenjakaja, näyttöjä on tultava tai muuten vaihtuu seura.

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Leyton Orient otti kuin ottikin ykköspaikan Kakkosliigassa, joten jälleen ollaan lähempänä Valioliigan ihmeellistä maailmaa. Joukkueessa pelaa hyvällä menestyksellä liuta suomalaisia, kirkkaimpina tähtinä Muinonen, Turunen ja varsinkin Lähitie. Kolumbialainen Araujo täydentää todella hyökkäävän keskikentän vasemmalla laidalla, jos kohta mies on kylmässä Lontoossa ollut hieman loukkaantumisherkkä. Muinosesta ja Lähitiestä ovat isot pojat jo tarjonneet luokkaa 2-3 miljoonaa, mutta en myy, koska ensi vuoden menestys olisi sitä myöten selvä. Onneksi tein kavereiden kanssa piiiitkät sopimukset heidän siirtyessä joukkueeseen. Manolo on myös vakuuttanut maalilla, poislukien tuo alla oleva erikoinen tapaus. Lockwood pelaa aina valmentamissani joukkueissa huonosti, edes pilkut eivät tahdo mennä pömpeliin. Lucho Alvarez, turkulaisille läpeensä tuttu mies, uittaa piikissä pallot maaliin. Pelitaktiikkana suoraviivainen, pystysyöttöihin, ja kovaan prässiin ja tempoon perustuva 4-4-2.

Erikoinen ja viime aikaisten tapahtumien valossa epäilyttävä tapaus tapahtui kuitenkin eilen "pelatussa" ottelussa Bristol Cityä vastaan; maalivahtini pisti pallon kulman jälkeen (ilmeisesti heittämällä) täysin mystisesti omaan maaliin, josta aiheutui ikävä tahra muutoin hyvin menneelle kaudelle. Sopupeliepäilyjä tutkitaan.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Pukinkonttiin?

Onko tämä nyt se peli, joka fudismanageripeleistä kannattaa hankkia? Mielipiteitä puolesta ja vastaan saa esittää. Onko Championship manager 5 surkeampi tai huonompi vai peräti parempi?

Ymmärtääkseni Championship-teamiltä tulee keväällä ulos Championship Manager 2006? Vai onko tämä vain huhua? Eniten tässä hankinnassa epäilyttää kuitenkin se, että luotettavien lähteiden mukaan Football Manager 2006 addiktoi ja vie pahasti mukanaan, eli hankinnan myötä yöunet saattaisivat radikaalisti vähentyä..

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Analyytikko_ kirjoitti:
Onko tämä nyt se peli, joka fudismanageripeleistä kannattaa hankkia? Mielipiteitä puolesta ja vastaan saa esittää. Onko Championship manager 5 surkeampi tai huonompi vai peräti parempi?

Ymmärtääkseni Championship-teamiltä tulee keväällä ulos Championship Manager 2006? Vai onko tämä vain huhua? Eniten tässä hankinnassa epäilyttää kuitenkin se, että luotettavien lähteiden mukaan Football Manager 2006 addiktoi ja vie pahasti mukanaan, eli hankinnan myötä yöunet saattaisivat radikaalisti vähentyä..

ÄLÄ osta championshipmanageri! Se on aivan eri tekijöiden peli kuin vielä Championship manager 4(ja sitä aiemmat) osat olivat. Tämä peli on ainoa todellinen jalkapallomanageripeli ja ylivoimaisesti paras. Championship manager 5 ja sen seuraava osa ovat vain surkeita räpellyksiä. Muuta hyvää niissä ei ole kuin aiemmin niin legendaarinen nimi.

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajattelin tässä nyt kysäistä, että onko joku muu huomannut saman homman rankkariskabassa kun minä. Eli siis jos teksti tulee nopeasti niin pallo myöskin menee maaliin, mutta mikäli teksti tulee selvästi myöhemmin kun normaalisti, niin veskari torjuu. Sitä en sitten osaa kyllä sanoa, vaivaako tämä sama ongelma myös normaaleissa pelitilannerp:issä.

En sitten tiedä mistä tämä johtuu, lieneekö kyseessä vain joku bugi, jota ei ole huomattu päivityksissäkään korjata..

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Vihdoinkin nousu forestilla Champion liigaan. Kolme kautta siihen tarvittiin. Ensimmäisellä kaudella kaikki oli hyvin hanskassa, mutta sitten Sjölund meni ihan jäihin ja viimeisen 10 pelin saldo taisi olla 1 maali. Nousu haaveet kaatuivat nousupleijareihin.

Toisen kauden alussa hommasin Litmasen malmöstä 5K punnalla. Lisäksi palkka pyyntö oli edullinen. Tietenkin pelasi 2 peliä hyvin ja loukkaantui. Ei edes vituttanut kun tiesi jo etukäteen että Litmasen varaan ei voi joukkuetta rakentaa. Kauden lopussa huima kiri mutta nousu jäi taas haaveeksi kun ei tullut menestystä nousukarsinnassa. Sjölund voitti kuitenkin maalipörssin.

Kolmanneksi kaudeksi en hommannut mitään vahvistuksia. Palkka menot koko ajan liian suuret ja pakko oli myydä muutama avauskokoonpanon ulkopuolinen pelaaja pois. Joulun alla iski hirveä ottelu ruuhka kun Forest oli mukana LVD-thorpyssä ja englannin cupissa. Tietenkin molemmissa kilpailuissa mentiin uusinta otteluun ja rankkareihin. Panostin kuitenkin sarjapeleihin ja cupeista tiputtiin. Pahimman otteluruuhkan aikana oli 7 viikon jaksolla 2 peliä/viikko. Ilmeisesti harjoitusohjelmat olivat kunnossa kun pelasin sarjassa koko kauden 7-10 peliä ilman tappiota ja aina välissä tuli tilastotappio. Sarjanousu varmistui 5 kierrosta ennen kauden loppua ja Sjölund voitti taas maalipörssin. Litmanen lopetti, mutta jatkaa valmentajana. Pelasi hyvän loppukauden ja valittiin 5 kertaa peräkkäin "team of week". Täytyy yrittää saada sille pitkä sopimus jos vaikka Muurinen ottaisi sen saunakaveriksi maajoukkueeseen ja saisin mukavat korvaukset siirtymisestä.

Nyt kesätauko menossa ja hyökkäävän keskikenttäpelaajan haku käynnissä. Yeremenko on tyytymätön peliaikaansa Leccessä ja olisi kaupan. Hintapyyntö 2miljoonaa ja siirtokassassa 165K£...

Itseäni on ainakin helpoittaneet puolustuksen vartioinnin muutaminen zonal -> man marking. Ilmeisesti alasarjoissa ei pelaajien taitotaso riitä aluepuolustukseen? Lisäksi taktiikasta voi säätää pelaajien etäisyyden toisistaan(?). Jos pelaajat leveällä niin silloin vaikeampi pelata lyhytsyöttöpeliä. Siis näin maalaisjärjellä. Kenelläkään kokemusta asiasta?

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HABS #11 kirjoitti:
Lisäksi taktiikasta voi säätää pelaajien etäisyyden toisistaan(?). Jos pelaajat leveällä niin silloin vaikeampi pelata lyhytsyöttöpeliä. Siis näin maalaisjärjellä. Kenelläkään kokemusta asiasta?

Pelasin itse sitkeästi Leyton Orientilla suoraviivaista, laitojen kautta nousevaa peliä, jonka oletin sopivan hyvin alasarjoihin. Championshipissä kuitenkin vaihdoin lyhytsyöttöpeliin (normaali leveys, 4-4-2) ja homma alkoi toimia kuin unelma; kausi on puolivälissä (09-10) ja ei tappiotakaan alla joulutauolle mentäessä. Peli on välillä suorastaan kaunista, jos kohta olen hankkinut hyviä nuoria pelaajia, joita olen koulinut taitopelaajiksi. Newcastle (aivan oikein) on kolme pistettä perässä, muut ovat sitten jo yli kymmenen pisteen päässä. Ehdottomasti tärkein painopiste lyhytsyöttöpelissä on puolustuksen laidoilla ja keskialueella. Mikäli siellä ei taitoa ja päättäväisyyttä löydy, kuten ei näytä yleensä löytyvän, on seurauksena järjettömiä syöttöjä ja pallonmenetyksiä. Poikkeuksetta vastustaja tekee vastahyökkäysmaaleja, koska korkeaan tempoon perustuva pelitapani pitää myös kovalla prosentilla palloa hallussa.

Onko muilla kokemusta nuoresta islantilaisesta nimeltään (muistaakseni) Gislason? Todella halpa kaveri, mutta arvot pyyhkivät jo lähellä akselia 15-20. Ikää 20. En tiedä onko heppu todellinen vai koneen generoima, mutta kova mies on kyseessä.

J.Petke

Jäsen
Kausi on nyt 2014-15 ja olen Rushden & Diamondsilla vihdoin noussut Valioliigaan. 3 vuotta tahkosin Championshipissä vaihtelevalla menestyksellä. Ekalla kaudella jäin yhden sijan play-offseista ja seuraavalla kaudella meinasin tippua League Oneen. Sitten viimeisellä kaudella voitin koko Championshipin ja nousin Valioliigaan. Ihmetyttää vaan kun tuntuu menevän tarkalleen joka toinen vuosi hyvin ja joka toinen vuosi huonosti. Peräkkäisillä kausilla täsmälleen samalla joukkueella sijat 19. ja 1., ihmeellistä.

Miten te yleensä harjoittelette kesällä? Ite olen koittanut muutamaakin tyyliä esim. kuukausi kovaa treeniä ja muuten normaalia tai sitten koko kesä normaalia harjoittelua. Luulenkin että joukkueen vaihtelevat esitykset johtuvat treeneistä. En tiedä että pitäisikö niitä muutella kesken kauden vai mennä samoilla koko ajan. Vinkkiä kaivataan.. Ihmeellistä on myös että vastustaja tekee todella usein maalin heti kun minäkin olen tehnyt, en tiedä johtuuko se minusta etten muuta taktiikkaa vai mikä on..

Isoja pelaajaostoksia en ole juuri tehnyt vaikka johto antaa parhaimmillaan 30 miljoonaa siirtorahaa!! Tosin rahaa ei joukkueella ole edes niin paljoa mutta mikäs siinä. Ei vaan tule ikinä ostettua mitään kalliita kavereita. Nuoria u19 ja u21 joukkueiden pelaajia. Ei tosin isoja pelaajia edes kiinnosta minun pikkuseurani. Suomeakin kävin valmentamassa 2 peliä mutta kun huomasin että pelaajia ei riitä mihinkään niin ei kiinnostanut hirveästi pelin ns. "keksityillä vakiopalaajilla" pelata. Oharit tein siis.. Pikkuhiljaa tässä voisi katsella jos joku iso seura haluaisi ottaa töihin Englannista, Skotlannista tai Saksasta. Aston Villaan kyseltiin mutta mieluummin sitten jatkan Rushdenissa. Täytyy nyt kahtella jos vaikka pääsis eurokentille.

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
wilberto kirjoitti:
Ajattelin tässä nyt kysäistä, että onko joku muu huomannut saman homman rankkariskabassa kun minä. Eli siis jos teksti tulee nopeasti niin pallo myöskin menee maaliin, mutta mikäli teksti tulee selvästi myöhemmin kun normaalisti, niin veskari torjuu. Sitä en sitten osaa kyllä sanoa, vaivaako tämä sama ongelma myös normaaleissa pelitilannerp:issä.

En sitten tiedä mistä tämä johtuu, lieneekö kyseessä vain joku bugi, jota ei ole huomattu päivityksissäkään korjata..

Nopea vastaus, alle kaksi viikkoa !

Mutta. Olen kyllä huomannut saman asian. Ärsyttävää, etten paremmin sanoisi. Tosin joskus kerran sadasta suunnilleen tulee säännön vahvistava poikkeus, mutta pääsääntöisesti noin se menee.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Auttakaapa miestä mäessä. Olen ihan helisemässä näiden Epsanjan "pelaajarekisteröintien" kanssa.

Käsitykseni mukaan 25 pelaajaa voidaan rekisteröidä ennen kauden alkua La Ligan matseihin. Sitten kuitenkin kun kausi etenee niin pelaajia menee tilaan "ei-rekisteröity" vähän miten sattuu. Kuinka semmoisen pelaajan saa kesken kauden taas mukaan kähinöihin?

Se liittyy "pelinumeroihin", mutta mistä niitä pääsee muuttamaan?

mendieta kirjoitti:
Käsitykseni mukaan 25 pelaajaa voidaan rekisteröidä ennen kauden alkua La Ligan matseihin. Sitten kuitenkin kun kausi etenee niin pelaajia menee tilaan "ei-rekisteröity" vähän miten sattuu. Kuinka semmoisen pelaajan saa kesken kauden taas mukaan kähinöihin?

Siis meneekö "ei-rekisteröitynyt"-tilaan niitäkin, jonkaa olet jo kertaalleen kauden alussa rekisteröinyt ja antanut pelinumeron 1-25 ja peluuttanutkin vielä?

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mängimies kirjoitti:
Siis meneekö "ei-rekisteröitynyt"-tilaan niitäkin, jonkaa olet jo kertaalleen kauden alussa rekisteröinyt ja antanut pelinumeron 1-25 ja peluuttanutkin vielä?

Menee.

Sitten kun menee siihen boksin-"Ine" päälle niin siinä sanotaan, että pelaaja on just nyt rekisteröimätön, mutta voi pelata tulevaisuudessa, jos sen rekisteröi ajoissa. Tai jotain sinne päin.

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
mendieta kirjoitti:

Mikä versio? Onko päivitetty, peli siis? Voi olla bugi. Ja peli on tietenkin myös kaupan hyllyltä?

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Totta kai kaupan hyllyltä. Ei näin hyvän pelin tekijöitä voi riistää.

Nyt on versio 6.0.2, kahtellaan miten homma etenee.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jokohan jollekulle pelurille olisi tullut vastaan tammikuun loppuun asti päivitetty pelaajapäivitys eli viimehetken siirrot saisi uuteen peliin mukaan?

Sociedad antoi tähtipelaajan kanssa riitelystä monoa viiden kauden jälkeen ja nyt uusi peli odottaa vain päivitystä..

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Köpi kirjoitti:
Jokohan jollekulle pelurille olisi tullut vastaan tammikuun loppuun asti päivitetty pelaajapäivitys eli viimehetken siirrot saisi uuteen peliin mukaan?

Samaa olen itsekin etsiskellyt. Itsellänikin on vain päivitys jossa pelaajasiirrot on tammikuun 24.päivään tai jonnekin sinne asti. Eiköhän tuollainen kohtapuolin ilmesty, tai on saattanut jo ilmestyäkin.

Sociedad antoi tähtipelaajan kanssa riitelystä monoa viiden kauden jälkeen ja nyt uusi peli odottaa vain päivitystä.

Nihatinko suututit? :)

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Gunners kirjoitti:
Nihatinko suututit? :)

En jaksa mitään tarinaa kertoa, mutta Nihat oli pakko myydä heti pelin alussa, koska miehellä oli sopimus loppumassa ja Barcelona tarjosi 10 miljoonaa euroa, joten talousvaikeuksissa olleen seuran managerina myyntiin oli pakko ryhtyä.
Kyseessä keskikentän playmaker, kroatialainen Darijo Srna, joka sai sitten puolelleen Brasilian maajoukkuepakin Cicinhon.

Paiskaatko vaikka yv:llä urlin tuohon pelaajapäivitykseen mikä sinulla on?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy