Ei varmaan haitaksikaan olisi, jos jo askiin hyppäisi.
Ja niinhän tuo on tänään tehnytkin.
Ei varmaan haitaksikaan olisi, jos jo askiin hyppäisi.
slumpista kärsivä Pirri olisi omissa papereissa yksi kohde, jonka siirtelyä voisi harkita, mutta haluaako kukaan tehotonta ja yksipuolista pelaajaa sittenkään? En sinällään halua Pirristä eroon, mutta jostain syystä pelottaa tulevan kesän sopimusneuvottelut. Viime kauden lopun uskomaton maalitahti (joka ei ole realismia jatkuvana) vaikuttanee edelleen palkkapyyntöön.
Maalissa Luongo päästää max 2.
Hyvä, etttä aikoinaan vähän haukkusin Ekiä, kun nyt mies on kunnostautunut noiden viime hetkien maalien teossa.
Jussi Jokinen vituttaa välillä hitautensa vuoksi aika rankastikin. Pisteitä tekee ihan ok, mutta on niin turhauttava pelaaja välillä katsoa ettei mitään rajaa.
Hidas kuin etana vai? Joka tapauksessa vanha jermu se vaan porskuttaa suomalaisten kärkipelaajistossa koko ajan. Mitähän kaikkea Jussin pitäisi vielä tehdä, eikö mikään riitä? Ei siellä nopsajalkoja niin paljon muutenkaan suomalaisista pelaajista ole, mutta tuntuu, että JJ se vaan saa olla aina sylkykuppina ja todellakin änärin aliarvostetuimpana pelaajana, ainakin suomalaisten silmissä. Miettikääs ny ees vähän!
Kokoonpanouutisista sen verran, että toinen UFA-markkinoilta 1,5 miljoonaa Juicyä kalliimmalla naarattu todellinen tähtipelaaja (matkalla lähes 20 pisteen ja -10 kauteen, joka voittaa aloituksia hienosti prosentilla 45,8%) lepäilee ilmeisimmin seuraavan pelin. Voi harmin paikka, kuinkahan joukkue kestää tämän?
En tiedä oliko @Pêr un pugno di dolari lla tarkoitus olla ihan noin kärkäs mielipiteessään, mutta ymmärrän kyllä hänenkin kantaansa. Jussi ei ole mikään raketti luistimilla ja ajoittain näyttää hieman flegmaattiselta. Ja aika turhaan tuossa kohtaa vedetään mitään "suomalaisten sylkykuppi" -korttia esiin, kun tässä ketjussa ainakin omasta mielestä on arvioitu alusta asti Florida Panthersin peliä, ei Suomen änäripelaajiaen.
Kyllähän täällä pelaajia arvostellaan, eikä vaan peliä. Suomalaisia vähemmän, mutta kyllä mun silmiin on tuo Jussin dissaaminen pistänyt. Vaikka hän pelaisi kuinka hyvin, niin usein on niin, ettei sanota sanan puolikastakaan hänen pelaamisestaan.
Ok, ilmaisin asiani huonosti. Tässä ketjussa arvioidaan Florida Panthersin pelaajien peliä, ei Suomen kansalaisten, kelpaako jo?
Edelleen haluan jatkaa. Jussi on hyvä lisä joukkueeseen, mutta ei johtava pelaaja. Palkka on kuitenkin hyvän- ja johtavan pelaavan välimaastossa. Tässä ketjussa ainakin itse suhteutan esitykset palkkaan ja Jussi ei ole ollut palkkaansa nähden kovin usein ylisuorittajien listalla. Kuten jo edellisessä viestissäni mainitsin, hyvä yleispelaaja, ei johtava tai pelejä kääntävä. Hard but true, ainakaan mä en näe mitään syytä kehua jotain vain siksi, että on suomalainen.
Vedähän Noitarumpu happea välillä. Aika helpolla pääsee ihon allesi, ja vieläpä sitä yrittämättä. Olen pahoillani jos fanipoikana et kestä suosikkipelaajaasi kohdistuvaa kritiikkiä.