Perseensuti olisi myös mahtunut mukaan hienosti.
Näistä tarjolla olevista äänestin Fittania.
Näistä tarjolla olevista äänestin Fittania.
Harvinaista muttei toki ainutlaatuista.
Kaipaisin esimerkkejä. Itse ainakin olen taipuvainen sille kannalle, että tällainen "jatkotarina" olisi ainutlaatuista Fingerporille, sillä mitään vastaavaa ei tullut mieleen.
Jos jatkotarinalla tarkoitetaan sitä että se jatkuu suoraan samasta tilanteesta, niin sitten tuo esimerkkini ei kelpaa. Siinä tapauksessa Senkin Homo lienee uranuurtaja.
Vai ymmärsinkö itse asiassa väärin?
Fingerpori - Helsingin Sanomat
Ymmärsinkö vitsin ihan päin helvettiä, vai pitäisikös tuon Matti vanhasen tilalla olla Paavo Lipponen? Ei kai vanhasella ketään Päiviä ole?
Vitsi on varmaan vähän ontuva, mutta kyllä Vanhasella joku Päivi voisi olla.Fingerpori - Helsingin Sanomat
Ymmärsinkö vitsin ihan päin helvettiä, vai pitäisikös tuon Matti vanhasen tilalla olla Paavo Lipponen? Ei kai vanhasella ketään Päiviä ole?
Lipposella taas on jo Päivi, ei sellaiseksi kenenkään toisen kannata ryhtyä. Paitsi mikäli olisi tiedossa ettei Päivi ole jostain syystä paikalla, jolloin saatetaan tarvita esimerkiksi vara-Päiviä.
Summa summarum tämän päivän stripistä: epäonnistunut tekele, jopa paska.
Melkein kaikki Fingerporit jo ties kuinka kauan tuntuvat olleen lukijoiden keksimiä (lukee siinä kuvien välissä). Toki Jarla ne piirtää mutta.. ei jotenkin tunnu oikealta että mies kerää näistä kaikki pisteet ja isot rahat.
Melkein kaikki Fingerporit jo ties kuinka kauan tuntuvat olleen lukijoiden keksimiä (lukee siinä kuvien välissä). Toki Jarla ne piirtää mutta.. ei jotenkin tunnu oikealta että mies kerää näistä kaikki pisteet ja isot rahat.
Voisivathan ideoiden ehdottajat tietysti itsekin alkaa piirtää menestyvää sarjakuvaa ja kerätä hillot sekä kunnian. Vai kuinka?
Nyt ei kyllä tänään Hesarin nettisivuilla (6.12) oleva Fingerpori aukene yhtään. Onko setä vaan huvikseen halunnut kuljettaa lääkkeet peräaukossaan??
Minä ymmärsin tuon vittuiluna tulliviranomaisia vastaan. Siinä mielestäni leikitellään sillä, että kun tulliviranomaiset löytävät jotain piilotettua, he kysyvät järjestään aina "onko sulla tuontilupaa tälle", jolloin tuo kaveri voi antaa lapun ja todeta että "on tuontilupa". Pois lähtiessään tuo kaveri voi nauraa partaansa hyvällä källilleen.Näin olen ymmärtänyt minäkin. Tulkaa nyt joku selittään itte tänne.
Susi ilmeisesti kävi hakemassa itselleen kaatoluvan, kun on tarkoitus lähteä ottamaan kaljaa, ns. "kaatamaan"
Tai niin toi ainakin itelle avautui, jos joku tietää paremman selityksen ni selittäköön.
E: Uudestaan ajateltuna myös toki voi olla lupa kaataa naisia, vaikkapa puumia. Toisaalta kaatolupasalkku näyttää enemmän 12-packilta kuin salkulta, joten pitäydyn ennemmin tuossa ensimmäisessä ehdotuksessa.