Taitaapi mielisairaalan asukki ollut liimannut oman päänsä viemäriin. Lehden otsikko lienee potilaan mielestä käskymuodossa.
E: hiukkasen hidas
Progressiivinen verotus on oma suosikkini.
Ehkäpä toi kuitenkin kertoi enemmän noista kolmesta idiootista.Linkkiä painamalla mulle ainakin tulee, että "Hakemaasi sivua ei löydy"
Ja kun kävin katsomassa tuon 20.11.2012 Fingerporin, oli siellä aika paska strippi neekereistä.
Linkkiä painamalla mulle ainakin tulee, että "Hakemaasi sivua ei löydy"
Ja kun kävin katsomassa tuon 20.11.2012 Fingerporin, oli siellä aika paska strippi neekereistä.
Mitä? Tuohan on aivan loistava! Vähän erityyppinen Jarlalta pitkästä aikaa.Ja kun kävin katsomassa tuon 20.11.2012 Fingerporin, oli siellä aika paska strippi neekereistä.
Mitä? Tuohan on aivan loistava! Vähän erityyppinen Jarlalta pitkästä aikaa.
Onkohan tässä uusien hahmojen ensiesiintyminen?
Tässä tuo Tadun mainitsema Fingerpori. http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1329105119957.gif
Minun mainitsema fpori löytyy kyllä oman viestini linkin takaa ja se ei ole tämä. Tarkoitat varmaan floikkarin mainitsemaa strippiä. Loistava kyllä tämäkin.
Netti- ja paperilehdessä on tänään eri stripit. Paperiversiossa tuo heko-onnettomuus ja nettiversiossa tuo skini-strippi. Mahtaako joku sankari sitten laittanut nettiin huomisen stripin jo tänään.
Hesari koonnut jonkinlaista fingeri-all starsia: Äänestä kaikkien aikojen paras Fingerpori palkintona kasvot sarjakuvaan - Fingerpori - Kulttuuri - Helsingin Sanomat