Lauantainen ransu-koira-juttu oli ehkä kolmas, jossa kesti vähän kauemmin pähkäillä. Toki (t)ransuille se oli helppo pala.
[/humble brag]
Kiitti, nyt vasta avautui tuo ransu-klippi!
Lauantainen ransu-koira-juttu oli ehkä kolmas, jossa kesti vähän kauemmin pähkäillä. Toki (t)ransuille se oli helppo pala.
[/humble brag]
Ei aukea tämän päiväinen.
Aterioin ja panin...
Aterioin ja panin...
Kyllä, tämän päiväinen aukesi heti.
Jos olen kerran (7.2.2013) laittanut viestin että tämän päiväinen ei aukea niin se ei suinkaan tarkoita että myöhempiä tarvitsisi minulle avata.
Johtunee luultavasti siitä, että viestisi linkissä on vain osoite Fingerpori-osioon 'www.hs.fi/fingerpori' ilman kyseisen stripin omaa osoitetta/sarjanumeroa. Tästä syystä viestisi linkki avautuu aina uusimpaan Fingerporiin. Lisäksi viestissäsi ei mainita tarkempaa stripin kuvailua vaan siinä puhutaan vain "tämänpäiväisestä", jolloin tuota voi käyttää vaikka joka päivä.
Jos olet tyhmä, sitten meitä on kaksi. Todennäköisempi selitys tapahtuneelle on kuitenkin se, että aito paska on aitoa paskaa. Surullisinta hommassa on, että edellämainitut, harvinaisen huonot "Ilves"- ja "Pelle"-stripit ovat Jarlan omaa ideajuurta, mutta aivan käsittämättömän sysipaska "Omaan tahtiin" -strippi-idea on peräti joltakulta lukijalta. Käsittämätöntä.Huh huh, että osaa olla todella huono. Kuka tällaiselle oikeasti nauraa? Vai meneekö taas jossain kohtaa jotain ohi?
Fingerpori - Helsingin Sanomat
Tämä on toinen. Joko olen todella tyhmä tai en vain ymmärrä mitä hauskaa on siinä, että pelle = hakaristi.
Tämänpäiväinen ei aukea. No, täytyy miettiä tuota omaan tahtiin ja sitten hakata päätä seinään, että olinpahan taas tyhmä.
Tämä on toinen. Joko olen todella tyhmä tai en vain ymmärrä mitä hauskaa on siinä, että pelle = hakaristi.
Tämänpäiväinen ei aukea. No, täytyy miettiä tuota omaan tahtiin ja sitten hakata päätä seinään, että olinpahan taas tyhmä.
Hauskuusyritelmä lienee siinä, että Hitler kai pelkäsi klovneja ja se on siksi peitetty mustilla palkeilla "lopullisessa versiossa". Ei tuossa silti mitään hauskaa kyllä ole...
Eikö pelkistäminen ole tuon jutun juju? Pellen hauskasta asennosta pelkistyy hakaristi.
Jarlalta ovat ymmärrettävästi ideat loppuneet isossa mitassa jo aikaa sitten, ja senpä vuoksi nykyään n. 80% Fingerpori-stripeistä on kantavalta ajatukseltaan lukijakeksintöjä (ks. pieni Jarla-X-teksti ruutujen välissä). Tämä kävi ilmi viimeksi viikonloppuna, kun Jarla pokkasi Lause-Finlandia -palkinnon tms. taannoisesta "Soita ja tilaa" -stripistään, jonka idea oli - jälleen kerran - lukijalta. Eikä siinä mitään, sillä Jarla muisti tämän toki mainita kiitospuheessaan.Alkaa Jarlalta jutut loppua ja todelliset helmet ovat harvinaisia nykyään. Ei se tietenkään mikään ihme tässä taiteenlajissa ole, kun monta vuotta on näitä jo piirrellyt.
Muistetaan myös se, että hakaristi symboloi alun alkaen liikkuvaa ihmistä. Eikä kukaan muista enää saippuastrippiä, koska natsit ovat pellejä. Ähhihi.Eikö pelkistäminen ole tuon jutun juju? Pellen hauskasta asennosta pelkistyy hakaristi.
Eikö pelkistäminen ole tuon jutun juju? Pellen hauskasta asennosta pelkistyy hakaristi.
Oletin että viestini päiväys kuvaisi riittävästi minkä päiväistä tarkoitin. Mutta sama se, saa sitä nostella muulloinkin.
Tänään on semmoinen ongelma, että koko strippiä ei ole hesarissa. Miksiköhän?
Olisiko edellinen lukija leikannut talteen? Minun lukiessani se vielä oli ;-)Tänään on semmoinen ongelma, että koko strippiä ei ole hesarissa. Miksiköhän?