Mietin vaan kuinka monelle HS:n Fingerpori-lukijalle nettihihhuli Jouko Piho mahtaa olla tuttu.
HS:n Fingerpori 1.10.2012
No ei ainakaan mulle avautunut.
Mietin vaan kuinka monelle HS:n Fingerpori-lukijalle nettihihhuli Jouko Piho mahtaa olla tuttu.
HS:n Fingerpori 1.10.2012
No ei ainakaan mulle avautunut.
Mikä vitsi 9.10 hesarissa olleessa stripissä oli? Ei avaudu...
"Mekastaa"-verbi. Ihan nokkela sanaleikki.Mikä vitsi 9.10 hesarissa olleessa stripissä oli? Ei avaudu...
Jauhetaan paskaa
Jauhetaan paskaa
Itse asiassa eikös tuossa ollut ideana se, että Jarla oli piirtänyt kuvan valmiiksi ja yleisö sai sitten ehdottaa puhekuplaan sopivaa tekstiä? Näin ainakin käsitin.
Siksi tuo paska voi olla vähän huonosti piirrettyä. Tosin eipä tuo mitään muuta voisi ollakaan kuin jauhettua paskaa. Sikäli siis aika pitkälti johdateltu strippi, jos tosiaan oli näin, että puhekuplaan valittiin "paras" ehdotus.
Ei, kun paras ehdotus oli palkittu ja tuo mikä oli Hesarissa oli Jarlan oma.
Naulan kantaan. Pieni tarina tiivistäköön omat ajatukseni: katselin ja kuuntelin tässä eräs päivä YouTubesta Anna Puun hienon "Riko minut" -kappaleen musiikkivideon ja silmäilin tapojeni mukaisesti videon kommentteja, joista yksi kuului seuraavasti: "Kappale on hyvä, mutta video mustaa paskaa." Edellinen väite ei pidä mielestäni alkuunkaan paikkaansa toisen lauseen osalta, mutta siinä oli kiteytettynä varsin hyvin, mitä paskanjauhamisstrippi olisi kaivannut: mustaa paskaa.Paska oli huonosti piirrettyä. Siksi strippikin oli tällä kertaa aika paska. Idea sinänsä ihan ok, mutta epätarkkuus on huonoa tämäntapaisissa jutuissa.
Teemaan sopivan paska oli näköjään se paraskin ehdotus.Ei, kun paras ehdotus oli palkittu ja tuo mikä oli Hesarissa oli Jarlan oma. Palkittu oli jotain muotoa" Mä luulin et McDonaldsissa oli paska duuni"
-H-
Paska oli huonosti piirrettyä. Siksi strippikin oli tällä kertaa aika paska. Idea sinänsä ihan ok, mutta epätarkkuus on huonoa tämäntapaisissa jutuissa.
Tämähän oli loistava.Tämänpäiväinen oli ihan hauska. Saas nähdä kuinka moni tästäkin suuttuu
Fingerpori - HS.fi
Tämähän oli loistava.
"Heimo" lomailee ja "Haiiii".
Tuo Heimon lomailu meinasi jäädä aluksi huomaamatta.
Mielisairaalan asukki on ottanut neuvosta vaarin, mitä lehdessä "pyydettiin" tekemään ja on liimannut päänsä viemärin kanteen.En tajunnut. Selittäkää.